Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

cum sa-ti alegi prima paleta?

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • cum sa-ti alegi prima paleta?

    Salut.
    Sunt si eu nou pe acest forum.
    Sunt incepator in ale tenisului de masa, adik am invatat tarziu si de-abia acuma ma mai perfectionez. Am ajuns la concluzia ca ar trebui sa joc cu paleta mea, pentru ca e nasol daca le tot schimbi...
    Cred ca jocul meu e ca al tuturor la inceput, adik servici scurt, o serie destul de lunga de mingi taiate, si apoi atac dak mi se ridica o minge sau ma apar blochez daca ma ataca adversarul mai intai. Cu topspinul nu prea ma impac, rar cand folosesc acest procedeu in deplinul inteles al cuvantului.
    Am fost in cautare de o paleta buna pentru control, din pacate in acea perioada contul nu-mi fusese activat pe forum, pana la urma am gasit la cineva o paleta:
    lemn Donic Appelgreen Senso
    fete Butterfly Sriver FX
    desi la inceput doream sa-mi cumpar o paleta cu fete permanente, am considerat ca ofera prea putin si ca mai bine gasesc la aceeasi bani un lemn folosit dar mult mai bun.
    Blade: HM Levi 7 ply OFF 2 Carbon / STIGA AllWood Offensive
    FH: Donic Bluefire M3 2.0 / Andro Hexer
    BH: Tibhar Sinus Sound 2.0 / Andro Plaxon

  • #2
    Lemnul ales este excelent pentru scopul propus. La fel si fetele. Sigurul lucru de care mai trebuie tinut seama este grosimea fetelor care nu trebuie sa depaseasca 2.1-2.2, pentru un control cat mai bun, mai ales ca, deocamdata nu va "omorati" cu topspinul. Si inca ceva: nu relipiti, la inceput. Mai tarziu, cand veti deveni nemultumit de viteza, incepeti sa relipiti sau folositi un booster.
    Lemn- Bty Viscaria
    FH - TENERGY 05
    BH - TENERGY 80

    Comentariu


    • #3
      da

      eu la inceput nu vedeam cu ochi buni sriver, jucasem pe alte palete cu sriver si intotdeauna mi s-a parut ca sare prea tare