pingpongshop.ro 468x60ttmall.ro 468x60tenismasa.ro 468x60
Pagina 1 din 5 123 ... UltimulUltimul
Rezultate 1 la 15 din 61

Subiect: Abuzuri in acordarea "like-don't like" si "reputatie" - postati aici

webmaster
    Data înscrierii
    24.07.2008
    Locație
    Bistrita
    Postări
    1.060
    Mulțumesc / Îmi place post
    Timp total online
    83 z 14 h 39 m
    Timp online pe zi
    51 m
    Reputație
    907

Abuzuri in acordarea "like-don't like" si "reputatie" - postati aici

Multi useri mi s-au plans - unii pe buna dreptate iar altii fara nici o baza reala - despre primirea unor calificative "don't like" aiurea, de exemplu am vazut "nu-mi place" la un mesaj in care se actualiza / scadea pretul unui lemn.
    Oameni buni... va rog putina verticalitate. Aratati ca aveti o coloana vertebrala.
    Despre ce e vorba: cei care fac parte din categoria "boboci" nu pot acorda "imi place/nu-mi place" si nici "reputatie". Am pretentia ca cei care nu mai sunt chiar boboci (incepatori) pe acest forum sa se comporte ca atare.
    MASURI:
    Abuzul scaderii rangului celorlalti se va lasa cu sanctiuni. Mai exact un "nu-mi place" gratuit duce la un -1 sau -2 pentru cel care l-a oferit.
    Va rog sa postati mai jos abuzurile pe care le observati.
    Tot ce s-a dat pe "bune" nu se va sterge (oricum stergerea se face foarte greoi, direct din baza de date deoarece nu avem versiunea full a aplicatiei) asa ca nu va obositi sa contestati lucruri evidente care vor duce la scaderea in continuare a reputatiei.

organizator turnee
    Data înscrierii
    06.03.2012
    Locație
    Resita
    Vârstă
    44
    Postări
    824
    Timp total online
    56 z 16 h 6 m
    Timp online pe zi
    42 m
    Reputație
    486