Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ajutor configurare paleta.

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ajutor configurare paleta.

    Salutari tuturor. Sunt nou pe-aici dupa cum se vede si m-am gandit sa apelez la experienta si cunostintele voastre in acest domeniu, daca se poate. Sunt incepator intr-ale tenisului de masa (sau pre-intermediar tinand cont ca am jucat foarte mult in urma cu 20 de ani ) si m-am hotarat recent sa achiziotionez o paleta ceva mai buna decat un "tocator" Buterfly pe care-l detin in prezent. Bugetul este unul limitat si m-am oprit la paleta care mi s-a parut ca ar fi cea mai potrivita d.p.d.v. al raportului calitate/pret, anume Donic Waldner 1000 Carbon al carei pret a ajuns recent in jurul valorii de 180 Ron. Stand de vorba intr-un magazin cu cineva care jucase tenis de masă la un nivel inalt mi-a spus sa-mi iau eu lemn + fețe separat si voi avea o paleta mai buna la banii respectivi. Ma poate ajuta cineva cu o astfel de configuratie? Ma intereseaza foarte foarte mult sa aiba spinul cat se poate de mare, apoi cam pe acelasi palier as situa importanta vitezei si controlului (viteza nu este importanta pentru mine la acest nivel, iar la control cred ca stau destul de bine si imi imbunatatesc performantele cu fiecare zi in care practic acest sport). Mai tin sa precizez caracteristicile acelui Donic despre care vorbeam: Spin 100, Speed 100, Control 70. Tinand cont de scara pe care sunt masurate aceste caracteristici, este oare posibil sa configurez o paleta ceva de genul Spin 110, Speed 90, Control 80 ? Mi-as dori ca fețele sa fie la fel pe ambele parti, stilul de joc cred c-ar fi un all+, joc mult mai bine pe backhand, sunt dreptaci (nu cred sa conteze acest lucru). Orice sugestie este binevenita si tin sa le multumesc tuturor celor ce-si vor pierde din pretiosul lor timp pentru a-mi da o mana de ajutor.

  • #2
    Buna,