Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Clarificari

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Clarificari

    Avand in vedere ca au fost ceva discutii privind dreptul meu jos am decis sa imi prezint punctul de vedere.


    Postat în original de Regulament
    2. Participantii la circuit
    Tipuri de participanti:
    1. Amator In spritul participarii in competitie a unui numar cat mai mare de doritori, si pentru cresterea calitatii competitiei, participantii sunt considerati amatori daca sunt :
    -nelegitimati nu au avut niciodata legitimatii emise de catre Federatia Romana de Tenis de Masa;
    -fosti legitimati au avut legitimatii, dar ultima viza a expirat cu cel putin doi ani inainte de inceperea circuitului;
    -legitimati inactivi au legitimatie valabila, dar nu au participat in ultimii doi ani la competitii de tenis de masă organizate de Federatia Romana de Tenis de Masa (altele decat cele de onoare si calificari)
    -legitimati in Onoare si Calificari deocamdata jucatorii din aceste divizii inferioare au dreptul sa participe in circuit
    - juniori legitimati fara performante nationale (juniorii sub 14 ani si cei care nu sunt in loturile nationale)
    2. Avansat (legitimati activi ) Au legitimatie valabila si au participat in ultimii doi ani la competitii de nivel campionate nationale, Superliga, Divizia A, B.
    In sezonul 2006-2007 am fost legitimat la Spartac si am jucat vreo 2 etape la inceputul sezonului (pana cand au intervenit niste "divergente de opinie" cu Calauz). Din acel moment n-am mai jucat deloc aproximativ 1 an, iar inainte de turneul de la București am apucat sa joc de 2-3 ori.