Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfaturi configurare paleta

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sfaturi configurare paleta

    Buna seara! Momentan am o paleta Donic Top Team 600 si as dori sa achizitionez una mai "profi". Paleta vreau sa o iau "pe bucati" (lemn, fete). Precizez ca nu sunt incepator in acest sport, iar stilul pe care il folosesc este unul ofensiv. Joc la aprox. 1 m- 1,5 m de masa cand atac. In ce priveste lemnul m-am orientat catre Donic Burn OFF-, pentru FH Tenergy 05 FX iar la BH nu am nici cea mai vaga idee... Cu BH cel mai mult ma apar iar cu FH atac destul de mult. As dori sa ma incadrez in bugetul de 300-350 lei. Orice sfaturi privind lemnul si fetele sunt bine venite. Daca aveti propuneri pentru ce lemn si fete sa folosesc va rog sa nu ezitati sa postati. Multumesc anticipat!

  • #2
    Sfatul meu e sa-ti iei un lemn off, off- consacrat(ex: Bty Primorac off-, Nittaku Septear) cu care sa te inveti, pui fete moi si controlabile (ex: Donic Desto F3, Tibhar Nimbus Sound) la inceput, iar dupa ce avansezi, le schimbi. Ternergy 05fx mi se pare prea rapida pentru inceput. Succes.

    Comentariu


    • #3
      Donic Burn ALL+ ar fi ideal iar cu Donic Accuda S2 pe FH si S3 pe BH vei avea o paleta super! Ti-am propus S2 si S3 in loc de Donic Bluefire M2 si M3 pentru ca acestea din urma chiar daca sunt putin mai controlabile, sunt mai grele iar la varsta ta, un setup mai usor e mai recomandabil.In plus aceste fete sunt foarte durabile, in conditiile unei ingrijiri permanente(curatirea cu solutie cel putin odata la un antrenament) Succes!
      Levi SIC Gloria OFF, Fețe: FH Xiom VEGA X max black+BH Der materialspezialist Kamikaze OX red
      Levi SIC Carbo Def, Fețe: FH Tibhar Evolution MX-D 2mm black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red

      Comentariu


      • #4