Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

caut setup mai greu: clipper wood + cermet

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • caut setup mai greu: clipper wood + cermet

    Salut, as avea nevoie de un pic de ajutor in alegerea lemnului pentru viitoarea mea paleta si eventual a fetelor in cazul in care alegerea mea nu e buna. Ca si nivel de joc sunt undeva intre incepator si mediu, joc zilnic insa nu foarte mult. Stilul meu de joc e unul mai ofensiv, alternez loviturile lungi cu cele scurte aproape de fileu, ma bazez pe looping destul de mult, in general joc in viteza, agresiv. Nu stiu daca am explicat foarte bine stilul meu de joc, oricum ideea e ca de la treia minge incerc sa atac. Acum joc cu ceva no name-uri dar simt ca nu pot sa progresez mai deloc, paletele fiind uzate.
    Am citit foarte multe review-uri insa nu ma pot hotari. Pentru fete m-am gandit la butterfly cermet pentru fh/bh si stiga clipper wood ptr lemn. Nu-mi plac paletele usoare sau fetele foarte moi care au dwell time pronuntat, mai degraba combo-ul ar trebui sa fie un pic mai greu.
    Acum nu stiu daca cermet se portiveste cu stiga clipper wood, tocmai de aceea as vrea sa-mi recomandati poate altceva ca si lemn, oricum nu as vrea sa trec de 350 ron cu totul.
    In concluzie ce parere aveti, care ar fi cea mai buna alegere ptr lemn sau eventual combo care sa se plieze pe stilul meu de joc ?

  • #2
    Re: Un pic de ajutor

    sfaturi in legatura cu alegerea "Echipamentului" vrei primi daca postezi in topicul Echipament
    Lemn: LKT Instinct+
    FH: Bryce FX 2.1
    BH: Bryce FX 2.1

    Comentariu


    • #3
      Re: Un pic de ajutor

      N-am stiut exact care e sectiunea potrivita, eventual un moderator sa mute topicul.

      Comentariu


      • #4
        Re: Un pic de ajutor