Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

buget 200 ROn - ce sa iau?

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • buget 200 ROn - ce sa iau?

    Vreau sa-mi cumpar o paleta , buget in jur de 200 ron. Sunt incepator , nu am participat la concursuri , doar pe scoala. Stilul meu de joc este urmatorul: serve cu mult efect , joc mai bine pe FH si dau foarte mult efect in lovituri.
    Ce paleta imi recomandati? Stau in Arad si nu stiu niciun magazin de specialitate pe aici.
    M-am gandit la asta: http://shopix.ro/Palete-Butterfly-Werne ... 14846.html + o Fata Tibhar Rapid Soft. Doar 200 ron am deocamdata. Am jucat in jur de 2 sapt cu o paleta foarte buna , pe o fata era Tibhar Rapid Soft si pe cealalta ceva Coppa. Paleta nu era a mea asa ca am dat-o inapoi insa jucam incredibil de bine cu ea , mai ales cu Tibhar pe FH.

  • #2
    Re: Ajutor achizitionare paleta

    Paleta din site este o paleta varianta hobby,deci o mizerie...si la ce stie sa faca mai are si un pret...
    Cumpara lemnu si fetele separat

    Comentariu


    • #3
      Re: Ajutor achizitionare paleta

      Postat în original de teodorus29
      Paleta din site este o paleta varianta hobby,deci o mizerie...si la ce stie sa faca mai are si un pret...
      Cumpara lemnu si fetele separat
      Nu am lipici , nu am alte materiale necesare pentru a taia/lipi si nici nu stiu sa fac aceste lucruri. Si in afara de asta mi-a iesit undeva la 300 ron minim daca cumpar separat.

      Comentariu


      • #4
        Re: Ajutor achizitionare paleta

        salut...nu arunca cu bani aiurea
        am eu fete noi noute de paleta la 50 de lei bucata(mai putin de jumatate din pretul pietei)
        am si acele tibhar rapid soft de care spuneai...fii atent:
        iti pot recomanda eu mai multe feluri in functie de jocul tau..si iesi f bine...
        dami un pm si vb
        nobody's perfect...i'm nobody