Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Caut partener (i) tenis de masa Pitești

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Caut partener (i) tenis de masa Pitești

    Salutare tuturor. Sunt piteșteni pe aici care nu au parteneri de joaca? Sunt la un nivel amator-mediu ( zic eu ) și mi-ar plăcea sa mai joc și cu alți colegi, ținând cont ca nu am decât un prieten cu care merg regulat și m-am cam plictisit de același stil de joc aștept doritori.

  • #2
    Postat în original de AlexLupescu Vezi post
    Salutare tuturor. Sunt piteșteni pe aici care nu au parteneri de joaca? Sunt la un nivel amator-mediu ( zic eu ) și mi-ar plăcea sa mai joc și cu alți colegi, ținând cont ca nu am decât un prieten cu care merg regulat și m-am cam plictisit de același stil de joc aștept doritori.
    Poti veni la Sc.gen 19, unde sigur gasesti cu cine sa joci.
    Programul este marti, miercuri si vineri de la orele 19.00-20:30
    simbata si duminica de la orele 15:00 la 19:00

    Comentariu


    • #3
      Mulțumesc de informație. Maine o sa fiu și eu acolo. Cum mă recomand? Sau cum se procedează? E cu taxa? Sau doar se plătește timpul de joc?

      Comentariu


      • #4
        Postat în original de AlexLupescu Vezi post
        Salutare tuturor. Sunt piteșteni pe aici care nu au parteneri de joaca? Sunt la un nivel amator-mediu ( zic eu ) și mi-ar plăcea sa mai joc și cu alți colegi, ținând cont ca nu am decât un prieten cu care merg regulat și m-am cam plictisit de același stil de joc aștept doritori.
        Salut !
        Si eu sunt din Pitești si doresc acelasi lucru. Tot la amatori. Tel 0762980490 seara.
        Ultima editare de lawyer2015; 29.sep.2015, 21:07.

        Comentariu


        • #5
          Salut. Asta seara am fost acolo, a fost ok. O sa mai merg. Dacă vrei ne putem întâlni și sa mergem m?ine seara împreună.

          Comentariu