Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

ce sa aleg din aceasta lista?

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • ce sa aleg din aceasta lista?

    Buna! Sunt nou pe forumul asta desi tenisul este prin pasiunile mele. Sunt amator si asta se vrea a fi prima ma paleta de tenis mai "profesionista"
    Nu am jucat cu nici una dintre ele ca sa vad care ar fi mai pe mana mea, dar as vrea sa aleg ceva intre astea de mai jos, care cred eu ca sunt la un pret acceptabil pentru un amator

    Ma puteti ajuta sa iau o decizie? Poate imi dati alta alternativa, sunt momentan in Ge si as putea sa gasesc si altele, dar prefer sa-m iiau una gata facuta, nu vreau sa mi-o fac eu pentru ca nu ma pricep )

    69 Euro:
    Stiga Performance WRB 4*

    59 Euro:
    Butterfly Edition Timo Boll Platin+
    Stiga Carbon 3*

    40 Euro:
    Butterfly Edition Timo Boll Platin

    40 Euro:
    Butterfly Zoran Primorac 800

    20 Euro:
    Butterfly "Timo Boll Silver"

  • #2
    am uitat sa dau link-urile astea, unde sunt poze cu fiecare din ele
    http://www.sport-shop.de/index.html?d_8 ... Platin.htmhttp://www.karstadt.de/produktAnzeigen. ... 992+746733http://www.karstadt.de/produktAnzeigen. ... 992+746733http://www.karstadt.de/produktAnzeigen. ... 992+746733

    Comentariu


    • #3
      cu oricare dintre produsele astea ramai tot in zona de agrement

      cred ca ar fi mai bine daca ai 'baga' banii intr-un echipament un pic mai pretentios, merita efortul

      Comentariu


      • #4
        da, inteleg ce zici, dar daca imi iau una mai scumpa si nu mi se potriveste, pentru ca pur si simplu nu stiu cum merg astea pentru ca nu am jucat cu ele, atunci ce fac? O schimb iar?

        Comentariu


        • #5
          cam acelasi lucru se poate intampla cu oricare dintre paletele pe care le-ai pus in lista din primul mesaj