Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Caut partener ...de joc(de antrenament este mult spus)

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Caut partener ...de joc(de antrenament este mult spus)

    Bună ziua, caut partener de joc pentru zona Berceni, am 47 și nivel incepător spre mediu)mai mult mediu aș vrea să cred.
    M-ar interesa o zi sau două pe săptăm?nă seara după ora 19.
    Aștept răspuns în privat sau la radu_marincea@yahoo.com

    o zi cât mai bună, radu Marincea

  • #2
    Salutare!

    De ceva timp cochetez cu ideea de a reincepe sa joc tenis de masă si acum am luat hotararea de a cauta un partener de antrenament in zona Berceni.

    Eu locuiesc in Comuna Berceni si as putea juca doar in timpul saptamanii dupa ora 16 iar in weekend...in functie de ceea ce am stabili impreuna.

    Am 38 de ani.

    Ca si nivel, sunt intermediar. Clar nu sunt incepator dar nici avansat. Garantez un joc placut...nu dau pe langa minge, caut sa joc frumos, invat tot timpul cand joc, exersez lovituri noi, fur meserie cat de des pot....

    Nu joc doar for fun, de distractie...am doua targeturi clare...sa imi perfectionez stilul de joc si sa fac miscare pentru sanatate.

    Cam acelasi lucru l-as astepta si de la partenerul de antrenament....sa isi doreasca nu doar sa se distreze ci sa si avanseze in calitatea jocului, sa se perfectioneze...sa fie in stare, daca este nevoie, sa repete o miscare de o suta de ori pentru mine, ca apoi sa ii intorc si eu favorul, cand vine randul lui la studiul unei miscari, lovituri, etc

    Nu ma dau in vant dupa jocul pe puncte, dar nu ma deranjeaza sa o fac...totusi deseori prefer jocul de studiu...in timpul meciului cu miza, invatatul se reduce la minim.

    Am putea juca la Grand Arena - Decathlon....sau in alta parte dar sa nu fie prea departe de Cartierul Berceni...

    Daca este cineva interesat.... 0765636479 Marian