Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Achizitie robot de tenis

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Achizitie robot de tenis

Va salut!

Am doua preferinte legate de roboti: Robo-Pong 2050 si Butterfly Amicus Advance/Pro).

Ma poate ajuta cineva cu informatii legate de acesti roboti, adica se merita diferenta de pret dintre cei doi?

In termeni de fiabilitate, cred ca Amicus e mult peste, dar in termeni de ce poate sa faca cei doi roboti, ce credeti?

Ar fi ideal daca ar putea sa-mi raspunda o persoana care a incercat cei doi roboti, ca, confirmarea sa fie una practica si nu una teoretica.

Multumesc!
    DONIC WALDNER SENSO CARBON V1
    TIBHAR GENIUS
    TIBHAR GENIUS

Eu am avut pentru un timp Newgy 1050 (similar cu 2050), cu 64 de exercitii memorate pentru un nivel de la beginner pana la avansat. Nu stiu daca ar e nevoie de mai mult de atat, decat poate pentru cineva care e jucator profesionist. Singurul inconvenient la 1050 mi s-a parut ca ar fi existenta unei singure rotite de antrenat mingile - la backspin de exemplu mi s-a parut exagerat, mult peste ceea ce ar veni de la un jucator.

Am gasit o explicatie mai buna:

The only problem is all newgy/robopong have one wheel only: the spin and speed are going hand in hand; the backspin they give in short serves is realistic enough though; training the banana flick with such ball will satisfy you. I could do a little movie for you and show you what the ball does when I receive a short underspin serve with an open immobile paddle so you will see the trajectory of the passive return.

I have the 2050 and you can set it up yourself as a serve: underspin; slow speed; bounce close to the net on the other side. It is the best value in robots imo if you want a control panel to program drills (I don't do that...), pre-programmed drills and decent price. The only shortcoming compared to the big guys is that it can't give you underspin and topspin in the same drill; that feature makes any robot jump up in price to well over $1000.
    Ultima editare de georgianc; 03.apr.2018, 18:58.
    Yasaka Rakza 7 Soft / Gewo Zoom Pro OFF- / Joola World Cup / Newgy 1050

Comentariu

Who has read this thread:
    Procesare...
    X