Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Masa de tenis Kondition ( emag)

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Masa de tenis Kondition ( emag)

    Buna ziua

    A jucat cineva pe masa de tenis Masa Tenis Kondition, Interior, pliabila, 18 mm, comercializata de emag?
    Sunt incepator dar cea mai mare parte a timpului am jucat la sala unde sunt mese omologate, vreau sa cumpar o masa de interior, acesta are pret atragator si review - uri bune pe site dar.... daca diferentele sunt mari nu as vrea sa arunc banii, la fel cum o faci cand cumpari paletele din supermarket.

    Multumesc

  • #2
    Postat în original de dlazar Vezi post
    Buna ziua

    A jucat cineva pe masa de tenis Masa Tenis Kondition, Interior, pliabila, 18 mm, comercializata de emag?
    Sunt incepator dar cea mai mare parte a timpului am jucat la sala unde sunt mese omologate, vreau sa cumpar o masa de interior, acesta are pret atragator si review - uri bune pe site dar.... daca diferentele sunt mari nu as vrea sa arunc banii, la fel cum o faci cand cumpari paletele din supermarket.

    Multumesc
    Nu mai sta pe ganduri... E un pret foarte bun, la ce calitate arata aceasta masa. Cu siguranta este fabricata in China, dar e facuta dupa anumite standarde (adica o copie la vreo masa buna).
    blade : Xiom Hayabusa Z; fh Donic Bluestorm Pro; bh Donic Bluestorm Z2

    Comentariu


    • #3
      Tot pe la banii astia ar fi si Cornilleau One Indoor, cu blat de 19 mm
      https://www.tatbiliard.ro/Mese-Tenis...door-3017.html

      Eu pentru apartament prefer o masa avand cele doua blaturi separate, precum masa Kondition de mai sus sau o masa Joola Inside / Joola Transport / Joola World Cup... Ia-ti o masa cat mai scumpa, cu blat cat mai gros - cu suprafata cat mai rapida si cu spin
      Yasaka Rakza 7 Soft / Gewo Zoom Pro OFF- / Joola World Cup / Newgy 1050

      Comentariu


      • #4