Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Recomandare masa de tenis

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Recomandare masa de tenis

    Salutare,

    Sunt incepator si caut o masa de tenis pentru mai multa practica acasa.

    Ceva constrangeri :
    - buget aprox 1300 lei
    - masa ar trebui sa reziste la umiditate 60% - va fi depozitata in beci pe perioada rece. Vara cel mai probabil o voi scoate afara si depozita cu husa.

    Stiu ca o masa strict de exterior nu e asa indicata din cauza modului in care sare mingea, insa nu stiu daca gasesc o masa de interior care sa reziste in beci. Nu am alta optiune momentan pt depozitare.

    Ce am gasit eu pana acum, si consider ar merita :
    - https://www.emag.ro/masa-tenis-kondi...ch-Action=view

    - O masa de exterior cu blatul de 6 mm

    - https://www.tatbiliard.ro/Mese-Tenis...Maris-890.html

    - O masa de interior produsa in Romania, cu blat de mdf care i-ar oferi o rezistenta mai crescuta.

    Ce parere aveti de alegerile mele ? Voi ce v-ati lua in conditiile date?

    Multumesc!

  • #2