Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Robo Pong 1050 SH

Adună
Acest topic este închis
X
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • CUMPĂR Robo Pong 1050 SH

    Cumpar Robo Pong 1050 SH daca e in stare buna de functionare.

    PM pentru oferte.

  • #2
    2050 new 3300 lei,eventual
    LEMN TIMO BOLL ALC, FH TENERGY 64 FX, BH TENERGY 64

    Comentariu


    • #3
      Postat în original de alx_vass Vezi post
      2050 new 3300 lei,eventual
      Multumesc pentru oferta. E cu siguranta un robot mult mai performant , insa momentan sunt incepator, cred ca pana la un nivel mediu pot folosi 1050. Pe langa asta, nici bugetul nu imi permite achizitionarea lui.

      Comentariu


      • #4
        Robot Joola Shorty

        Robotul arata si functioneaza impecabi.pret 1200 lei.Plus o plasa colectoare.
        tel.0755596969
        Ai tot ce vrei.Anuntul este mai in josul paginii
        Blade . PHOTINO
        Fh. Tibhar ev. Mx-p
        Bh.:Tibhar ev. Mx-p MATERIALE TENIS DE MASA EMI.TT

        Comentariu


        • #5
          Postat în original de marcu vasile Vezi post
          Robot Joola Shorty

          Robotul arata si functioneaza impecabi.pret 1200 lei.Plus o plasa colectoare.
          tel.0755596969
          Ai tot ce vrei.Anuntul este mai in josul paginii
          Am vazut anuntul. Vazusem ca pretul era modificat la 1000 lei.
          Nu prea mi-e clar ce poate face robotul asta, ce tipuri de spin suporta, ce viteza. Nu prea gasesc nici informatii vizavi de fiabilitatea lui, daca se blocheaza mingile, eventualele probleme etc.

          Imi puteti da detalii de genul ?
          - De cat timp il folositi ?
          - Care este viteza minima/maxima de lansare care o suporta ?
          - Are oscilator ? Cate pozitii suporta ?