Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Paleta ping pong

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Paleta ping pong

    Salutare,
    Joc ping pong de mic(am 17 ani) si vreau sa-mi cumpar o paleta decenta, am o paleta paradita cumparata la un milion acum 3 ani din intersport si nu sunt multumit deloc de ea.
    Nu sunt incepator, joc f des(2 ori pe sapt) si am jucat si cu jucatori de club si m-am descurcat, i-am batut pe cei mai multi.
    Am cateva intrebari:
    1. m-am uitat putin pe net sa vad ce gasesc si m-am gandit sa iau:
    Lemn: http://www.price.ro/preturi_sunflex_leg ... 179329.htm
    Fata: http://www.price.ro/preturi_sunflex_fat ... 192582.htm
    E buna de ceva? Astept sfaturi.
    Nu vreau sa depaseasca 5 milioane tot.
    2. daca cumpar fata, vine in pachet cu doua fete sau trebuie sa iau doua? eventual sa iau o fata diferita pt rever cu calitati diferite?
    3. daca cumpar fata, vine cu adeziv sau trebuie sa iau separat?
    Multumesc mult, faceti-va pomana cu un n00b
    Lemn: Bty Petr Korbel FL
    FH: Bty Tenergy 64 2.1
    BH: Bty Tenergy 64 2.1

  • #2
    Re: Paleta ping pong

    Sigur trebuia sa cauti in posturile anterioare...oricum daca vei o combinatie care iti va oferi posibilitatea de progres eu iti recomand Bty Petr Korbel si fete Donic Desto F3 Big Slam 2,0 mm pe ambele parti...cel putin pentru inceput. Pentru adeziv iti recomad cel nou de la Joola pentru ca nu lipeste f tare. Toate cele bune.
    Blade: Viscaria, FL
    fh: T05, 2,1 mm, black
    bh: T05, 2,1 mm, red

    Comentariu


    • #3
      Re: Paleta ping pong

      pot sa va ajut
      lipit,taiat fete,montaj-gratuit
      multumesc
      0728747067
      www.tenismasa.ro

      Comentariu


      • #4
        Re: Paleta ping pong

        Postat în original de flash