Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

intrebari -Regulamentul jocului Tenis de Masa

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • intrebari -Regulamentul jocului Tenis de Masa

    imi place site-ul vostru si sunt un pasionat amator de tenis.
    Am doua nelamuriri in legatura cu regulamentul:
    Prima este legata de mingea care se poate juca pe deasupra sau lateral de fileu ; sa inteleg ca mingea care trece pe langa fileu (lateral) dar pe sub linia imaginara care prelungeste inaltimea fileului (15,25cm) si totusi loveste masa pe suprafata de joc se considera mingie buna (regulamentara)?
    a doua intrebare; mingia care trece de fileu prin lateral peste inaltimea fileului si loveste masa in cantul(grosimea) ei se considera buna tinand cont ca masa poate avea grosimi variabile de la o masa la alta,si daca da pana la ce nivel?
    Multumesc si astept si regulamentul intreg in limba romana
    SALUT

  • #2
    intr-adevar, mingea care trece pe langa fileu dar loveste suprafata de joc este buna

    muchia mesei (indiferent de grosime) nu face parte din suprafata de joc

    Comentariu


    • #3
      valentine muchia mesei face parte din masa de joc (tusul), dar restul cantului mesei nu.
      de obicei cantul mesei se atinge cand mingea este lovita de pe acceasi parte a mesei (in lung de linie) din lateralul mesei si daca mingea sare in sus este clar ca a atins muchia mesei (tus) si e punct bun iar daca dupa contact sare in jos atunci cel mai probabil a lovit cantul mesei si este punc pentru adversar.

      p.s. bine ai venit pe forum danut

      Comentariu


      • #4
        corecta observatia lui filo

        muchia = intersectia celor doua plane ale plansei ce formeaza masa (cel paralel cu solul pe unde se tot topaie mingea si cel care este perpendicular pe sol si care este dat de grosimea plansei mesei)

        Comentariu


        • #5