Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Lipire, dezlipire, intretinere

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Lipire, dezlipire, intretinere

    Salut!
    Sunt amator si intentionez sa-mi iau o paleta profi. Ce-mi recomandati?
    M-am cam hotarat sa incerc un lemn Timo Boll All+ cu fete Brice FX. Cum vi se pare combinatia? Ma consider un jucator nici doar ofensiv nici doar defensiv, deci cred ca all+ mi se potriveste.

    De asemenea as vrea sa stiu cum trebuie intretinuta paleta, cum sa tai fetele, cum sa aplic lipiciul si cum sa le dezlipesc, precum si ce substante sunt mai bune. Am cautat pe forum raspuns la aceste intrebari si, desi m-am lamirit in linii mari asupra unora dintre ele, nu am gasit un raspuns "general", poate va folosi si altora topicul asta.
    Blade: Timo Boll ALL+
    FH: Sriver FX 2.1
    BH: Sriver FX 2.1

  • #2
    Lemnul este ales bine, dar fețele.... Exista jucatori ofensivi cu zeci de ani de practica care nu se incumeta la Bryce.
    Sriver FX este mult mai potrivit. Adeziv: Butterfly Fair Chack daca mergi pe varianta simpla sau Basic Chack daca mergi pe varianta Power Sponge.
    Nu-i un sfat, este o sugestie
    Lemn- Bty Viscaria
    FH - TENERGY 05
    BH - TENERGY 80

    Comentariu


    • #3
      Mersi pentru raspuns, VISCO, cred ca o sa merg pe varianta Sriver FX power sponge. Nu stiu daca ma descurc cu lipirea fetelor (si taierea lor ), am citit doar cate ceva de pe forum, alta sursa nu am avut.

      Mersi inca o data
      Blade: Timo Boll ALL+
      FH: Sriver FX 2.1
      BH: Sriver FX 2.1

      Comentariu


      • #4
        Salut,

        Ca sa nu mai deschid un nou topic si pentru ca intrebarea mea are legatura cu ce a intrebat Nero:

        Tot spre un Timo Boll All+ m-am orientat si eu dar cu SriverFX pe forehand si