Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Bravo pentru site si pentru forum!

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Bravo pentru site si pentru forum!

    Salutare,
    Sunt un mic amator de tenis de masă, din pacate am (re)rescoperit tarziu acest sport - am 26 de ani. Dar recuperez prin placerea de a juca.

    Deci daca mai sunt astfel de doritori prin preajma, care vor sa joace si cu parteneri mai putin experimentati ca mine, va rog dati un semn.

    Mult succes!

    Razvan
    București

  • #2
    Bine ai venit.
    Din pacate... si noi sintem mici.
    Mizutani SZLC
    Dignics 05

    Comentariu


    • #3
      bine ai venit

      cu cine joci de regula?

      te asteptam prin IDM. spune cand ai timp si vedem cum facem sa ne intalnim 'la joaca'

      Comentariu


      • #4
        Ok, si eu joc prin IDM.

        Daca mergeti seara (dupa 7) si aveti nevoie de un om dati-mi un semn la razvan_dominic_ionescu(at)yahoo.com

        sau mobil 0721 225 047.

        Salutare,
        Razvan

        Comentariu


        • #5
          Draga rionescu
          Eu am 33 de ani si am inceput tenisul de masa la 31. In acest timp am ajuns de la nivelul de amator (cam 200-300 ma bateau in bihor dupa cateva luni de cand am incaput) la momentul actual sa ma bata cam 4-5, deci inca esti tanar si poti progresa pana la un nivel la care sa fii multumit de jocul tau. Ce poate insemna ca esti multumit de jocul tau asta numai de tine depinde, si eu zic ca daca `tragi tare` poti ajunge destul de sus chiar si de la varsta de 26 de ani (pana cand o sa ai 33 de ani ai putea avea 7 ani de tenis in spate).