Dragilor,
Ma bucur sa vad ca exista interes pentru acest sport "marunt", dar care odata intrat in sange, chiar si uitat/ nepracticat multa vreme, revine, se resimte, si revine intr-un final la suprafata, cel putin la fel de intens ca la inceput.
Prin intrebarea mea, si cum am fost si continui sa fiu buzoian, doream sa aflu de ce un concurs al amatorilor nu poate fi tinut la Buzău.
Raspunsul pertinent al d-lui Antal poate fi cauza reala.
Abia m-am inregistrat pe acest site, abia am aflat de un astfel de turneu. Nu sunt un fost jucator legitimat, nici nu am beneficiat macar de o ora de antrenament cu profesor. Totul s-a derulat la nivel de amator "profesionist"

)). Cu toate acestea, nu sunt incepator, ci un nivel mediu-avansat fiindu-mi mai caracteristic.
Mi-am propus totusi ca anul acesta sa joc mai mult. In Buzău joc deocamdata ocazional, si in conditii anormale, la Clubul Arizona (vizavi de Sala Sproturilor). Anormal insemnand jocul la lumina de neon agatat la 1 m deasupra mesei. Neavand alternative, pentru ca Sala sporturilor ar castiga prea putin din orele de tenis de masă .... m-am gandit ca poate unul din voi ar cunoaste locuri publice intr-adevar potrivite acestui sport.
Sa presupunem ca dl. Antal are dreptate, desi inteleg ca Liceul Sportiv s-a dotat in ultima vreme cu o sala specifica pentru tenis de masă, vom fi totusi atat de multi, astfel incat sa putem cotiza pentru inchirierea acestei sali in vederea desfasurarii turneului ?
Pentru ca pasii aferenti organizarii incep cu simpla numaratoare a celor care formeaza nucleul. E greu sa te aduni, sa dai sfoara in tara pentru ca si ceilalti sa se ralieze.
Iata, nici eu nu am stiut pana ieri de asa ceva (vorba ceea sunt amator, nu un fost profesionist care are relatii cu oameni din domeniu).
De aceea, va intreb asa:
1. CINE ESTE PENTRU PARTICIPAREA LA ACEST TURNEU LA BUZAU ? (aici se pot inscrie cei care doresc DOAR SA PARTICIPE)
(poate suntem mai putin de 10 ... si atunci gandim prea departe ...)