Sfat pentru cumpararea paletelor (www.tenismasa.ro)

Joi am ridicat coletul de la posta. Paleta arata impecabil :shock:, fetele sunt taiate si lipite perfect :thumbup:. Am incercato ieri si sunt foarte multumit de ea :-P. Va multumesc pentru sfaturi si pentru serviciile oferite :clap:! Cu siguranta voi apela cu cea mai mare incredere in viitor la serviciile domnului Gelu Popescu!

Site cu meniu si utilitate buna, dar culoarea aceea neagra de fundal e deprimanta (poate in loc de montaj gratuit eu as pune ansamblare gratuita).
Va doresc Succes si tineti-o tot asa cu oferte tentante !!

Ultima editare:
Au sosit noile huse,genti,rucsace....xiom
multumesc
0728747067

Toate fetele OMEGA IV(PRO,EUROPA,ASIA,ELITE)-disponibile

Buna ziua!
Ma intereseaza o paleta cat mai buna pana in 250 de ron.
Sunt amator si am un stil de joc mai accentuat pe atac si mai putin pe efecte(spin).
Ultimele palete cu care am jucat sunt Joola Rosskopf Smash - prea inceata pentru atac
si Donic Bat Young Champs 300 - prea slaba din toate punctele de vedere.
As dori o paleta care sa aiba control foarte bun si viteza mai mare.
Multumesc

Au sosit si noile lemne XIOM.
ALLROUND S-MANER DREPT SAU CONCAV-81 GRAME-ALL-pentru incepatori si aparatori
EXTREME S-MANER DREPT SAU CONCAV-91 GRAME-OFF+...GROSIME 7mm....ca o prima impresie ,f.echilibrat,rigid,sare f.tare si egal(fara fete)pe toata suprafata,intra in categoria lemnelor STRATO,AXELO,IGNITO.-EXCELENT.Am primit recomandari pentru fete (OMEGA IV ASIA-PRO..VEGA ASIA-PRO)
PRET-180 LEI
MULTUMESC
0728747067
---------- Post added 28-Apr-2011 at 10:05 ----------