Efect ce-ti intoarce mingea?

Salutare.Sa luam un exemplu:adversarul meu serveste iar eu returnez scurt cu efect langa fileu astfel cand fara ca adversarul sa atinga mingea ea pica in terenul meu.Ce se intampla:se continua mingea sau se pune puncteaza,daca da pt cine?
 
Punctul tau, daca mingea a cazut regulamentar în terenul adversarului și apoi la tine fără ca el s-o atingă.
 
Nu prea este asa! Daca mingea ajunge la tine in teren din efectul tau, si tu nu continui punctul atunci punctul este al adversarului!
 
Nu prea este asa! Daca mingea ajunge la tine in teren din efectul tau, si tu nu continui punctul atunci punctul este al adversarului!
Foarte interesanta aceasta regula-cu alte cuvinte,teoretic,este posibil sa joci un meci intreg cu tine insuti,si culmea poti pierde punctul,chiar daca mingea ai trimis-o pe masa adversarului-super tare :d
 
Ultima editare:
corect e punctul tau 100% dar daca va uitati atenti in video dat de Kralizec arbitru' greseste si da punctu' celorlalte :D si desteptii aia de la scor pun imediat 1-1 dar dupa aia corecteaza 2-0 pt Guo Yuo si Ding Ning. "Dado_daniel" banuiesc ca ai glumit cand ai spus ca trebuie continuat punctul...
 
Si eu am crezut la fel ca si voi, postarea cu filmuletul de pe link am vazut-o si eu la Secvente youtube de pe forum postata acum cateva zile. Acolo e clar ca arbitrul da punctul pentru cele care nu au atins mingea, ridica mana pentru ele... Si am crezut ca nu stiu eu bine, ca doar cela este arbitru international!
 
...dado_daniel...arbitru pur si simplu a gresit...dar pe tabela s-a corectat imediat...
 
Ultima editare:
in linkul postat la secvente youtube nu mai arata corectarea, in linkul de mai sus este redat si momentul schimbarii scorului. Craciun fericit! Ma mai duc sa fumez doua sarmale!:p
 
Re gulile oficiale ale tenisului de masa
2.5.14. Mingea este considerata drept buna, daca trece pe dedesubtul sau în afara proiectiei fileului ?n
afara mesei, sau daca la returnare este lovita dupa ce a sarit înapoi, peste fileu, ca urmare a efectului
imprimat.
---------- Post added 25-Dec-2011 at 12:08 ----------
Re gulile oficiale ale tenisului de masa
2.5.14. Mingea este considerata drept buna, daca trece pe dedesubtul sau în afara proiectiei fileului ?n
afara mesei, sau daca la returnare este lovita dupa ce a sarit înapoi, peste fileu, ca urmare a efectului
imprimat.
2.10.1. Daca jocul nu este oprit, un punct se pierde:
2.10.1.2. Daca se rateaza returul
 
adica regula asta zice de ex: daca eu dau o serva "ghost" cum da ma lin si adversarul nu o atinge si vine inapoi la mine eu sunt obligat sa continui jocul??? asta e o prostie, nu mi se pare logic...
 
2.5.14. Mingea este considerata drept buna, daca trece pe dedesubtul sau în afara proiectiei fileului ?n
afara mesei, sau daca la returnare este lovita dupa ce a sarit înapoi, peste fileu, ca urmare a efectului
imprimat.
2.10. Punctul
2.10.1. Daca jocul nu este oprit, un punct se pierde:
2.10.1.2. Daca se rateaza returul.
---------- Post added 25-Dec-2011 at 12:15 ----------
Federatia
romana de tenis de masă regulamentul de joc
---------- Post added 25-Dec-2011 at 12:25 ----------
Salutare.Sa luam un exemplu:adversarul meu serveste iar eu returnez scurt cu efect langa fileu astfel cand fara ca adversarul sa atinga mingea ea pica in terenul meu.Ce se intampla:se continua mingea sau se pune puncteaza,daca da pt cine?
...este punctul tau.
 
adica regula asta zice de ex: daca eu dau o serva "ghost" cum da ma lin si adversarul nu o atinge si vine inapoi la mine eu sunt obligat sa continui jocul??? asta e o prostie, nu mi se pare logic...

Adica daca joci singur poti pierde!:)
Ma Lin mai are de lucrat la "ghost serve", nu-i completa: dupa ce serveste, mingea-i vine singura inapoi si cred ca nu s-a hotarat ce urmeaza!;) Smash sau chop?
 
Exemplul cu Ding Ning cred ca-i edificator. Un punct se pierde daca se rateaza returul. Dar returul n-a mai venit. Adversarul n-a ajuns la minge.
 
adica regula asta zice de ex: daca eu dau o serva "ghost" cum da ma lin si adversarul nu o atinge si vine inapoi la mine eu sunt obligat sa continui jocul??? asta e o prostie, nu mi se pare logic...

Daca tu dai o serva "ghost" returul trebuie sa il faca ADVERSARUL tau, nu tu. Daca adversarul rateaza returul (adica nu mai apuca sa loveasca mingea din cauza ca are prea mult backspin si trece inapoi fileul la tine in teren) atunci e punctul tau. Nu conteaza ca mingea atinge terenul tau dupa ce trece inapoi fileul. Tot ce conteaza e ca adversarul a ratat returul la serva.
 
asa da. am inteles eu gresit regula. eu intelesesem din aceasta regula ca daca mingea vine in teren singura se considera buna si trebuie sa faci tu retur(sa continui mingea) ceea ce era o prostie :D
 
Si daca tot tu mai dai o lovitura din aia? Si inca una? Si inca una? Adica trebuie sa le tot continui, pentru ca-ti tot vine mingea inapoi... Cand se termina punctul? Cand gresesti tu?!? Si-atunci, de fapt, pierzi punctul? E absurd :).
 
Back
Sus