Reverul Vietii... :|

ErykDinamo

ͲЯѺՆՆ
Scor reacție
0
Vârstă
24
Locație
Barlad
Auziti,cum pot da cu reverul si la serve dar si cand serveste adversarul...Eu nu stiu dc nu dau foarte bine cu reverul...

Aaaa si app...Eu am o paleta cu:Fata Butterfly si Lemnul Double Fortune...Dar problema e ca manerul e patratos si e cam grea paleta...Ce ziceti e buna?

Scuze...De ce?:))Eu sunt incepator dar joc destul de bine..Si paleta ce zici e buna?

Mai Antal Deles eu am intrebat cum sa imi "dezvolt" reverul...si daca e buna paleta mea.Nu mai posta aiurea spunand ca trebuie sa lovesc corect...

Mai Antal Deles eu am intrebat cum sa imi "dezvolt" reverul...si daca e buna paleta mea.Nu mai posta aiurea spunand ca trebuie sa lovesc corect...
...de cand iti permiti sa te adresezi astfel unui domn cu o varsta respectabila..."Mai ErykDinamo", acest domn ar putea sa-ti fie tata...

Eu nici nu ma uit la varsta :)SI VA ROG NU MAI POSTATI AIUREA EU AM PUS O INTREBARE VOI RASPUNDETI LA EA NU LA 10 CAI PE PERETI...CATI CAI SUNT PE PERETI

Pai sa te uiti la varsta! Invata sa vorbesti frumos si respectuos. Nu lua pe nimeni peste picior si poate ti se va raspunde. Altfel, stai pe vreun forum de-al tau si vorbeste asa cu amicii de varsta ta.

Paleta e proasta in primul rand... nu e profesionala, in al 2-lea rand omu ti-a zis un sfat bun... nu stii sa lovesti corect... ai nevoie de antrenamente de la cineva calificat in domeniu si de o paleta buna... toate se invata nimeni nu se naste invatat... vorbeste cu parintii tai sa te dea la vre-un club de tenis de masă si acolo ai sa inveti

Am incercat sa-ti dau un sfat,dar cred ca nu meriti acest lucru.
Ori ce ai incerca sa faci in viata daca nu-l faci corect,inseamana ca apuci pe cai gresite,atata mai pot sa-ti spun !

Din pacate generatia urmatoare va fi cea mai slaba din toata istoria Romaniei :(
Anturajele au schimbat total chiar si copiii buni.