Paleta Cornilleau Excel 2000 Carbon

Sunt incepator in tainele tenisului asa ca ma bazez pe parerile si ajutorul vostru.
Ce parere aveti despre aceasta paleta? http://www.mesetenis.ro/80_PaletaCornilleauExcel2000Carbon******_1595_detalii.html
Este oarecum pe gustul meu( viteza si spin indeajuns plus ceva control).Ma intereseaza din punctul vostru de vedere( calitate fete, lemn)
Nu ma deranjeaza sa o comparati cu alte fete( nu am gasit mai nimic despre ea) sau lemne
Oricum asta este maximul din punct de vedere financiar . Astept parerile voastre.

Buna seara,
Cel mai bine ar fi sa va achizitionati o paleta din fete si lemn alese separat si nu una preasamblata din fabrica. Cele preasamblate sunt facute pt. a pune mingea pe masa usor, dar nu au nici spinul nici viteza necesare pt. loviturile corecte de tenis de masă.
Sunteti destule configuratii pe care le puteti face sub pretul paletei preasamblate pe care ati prezentat-o.

Lemn: DONIC PERSSON POWERALLROUND
Fh :Nittaku Moristo
Bh : Focus III Sniper
SeTul acesta l-am avut eu de început.Costa putin mai mult decât aceea paleta dar.....merita!

In 150lei va puteti faceti o paleta noua cu mult mai buna decat cea prezentata de dumneavoastra.
1. Nou
Lemn : Donic Persson Youngstar 55lei -> http://vivasportshop.ro/product--donic-persson-youngstar--913.html
Fete : Donic Twingo Plus 40lei/buc -> http://vivasportshop.ro/index.php?page=product&id=959
2. Second hand
Lemne, fete si nu numai --> http://tenisdemasa.ro/forum/forumdisplay.php?16-Anun%FEuri-V%E2nzare-Cump%E3rare
Toate cele bune,
George Durdun
Salut, nu e putin nepotrivit un lemn pt. copii, avand in vedere ca OP-ul (tronnikk) are 43 de ani?

Salut, nu e putin nepotrivit un lemn pt. copii, avand in vedere ca OP-ul (tronnikk) are 43 de ani?
Din punctul meu de vedere acest setup l-as putea recomanda oricarui incepator care are un buget redus pentru ceva nou si mult mai bun decat o paleta gata facuta cum ne-a dat exemplu dumnealui.