Propuneri pentru îmbunătățirea Circuitului AmaTur 2016-2017.

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Avantajul pentru plata in avans este ca, vii nu vii, locul il ai asigurat. (aviz celor ce-si fac calcule...)
Dar ce te faci cu A+-urile ? Problema e ca locul in clasament e primordial. Cum ii returnezi paralele ? Ca ajungi la un moment dat sa ai mai multa bataie de cap cu tranzactiile decat cu organizarea !

Eu cred ca ar merge si varianta cu stergerea unui 0,5% din media generala. Sa vezi atunci plati si neprezentari !
 
2. ieri un organizator a propus o solutie si mai simpla:
-o retragere dupa termenul-limita sa cauzeze un punct de penalizare,
-o neprezentare fara anuntarea retragerii sa genereze doua puncte de penalizare
-iar doua puncte de penalizare sa te tina departe de turnee timop de trei luni.
Pentru implementarea ideii ne trebuie doar o secretara Amatur, cara sa-i noteze intr-un tabel pe cei care erau pe ultima lista de inscrieri la turneul x, dar n-au mai ajuns la concurs si sa bifeze 2 puncte daca nu s-au retras dupa termen, respectiv un punct daca s-au retras in ultimele ore... Daca se adopta aceasta solutie, nu mai avem nevoie de incestigatii privind obiectul si cauzele, etc. retragerilor, cea ce s-a dovedit a fi foarte greoaie.
Dupa 2-3 cazuri cand isi pierde dreptul de joc pentru trei luni cel care nu se prezinta, sau eventual si cel care l-a inscris, imediat dispar din regiunea centrala imensele liste de asteptare, respectiv inscrierile de 7-10-etc persoane, dar foarte probabil si obiceiul se pare sadic/inconstient de a astepta cu retragerea unui coleg ultimele secunde de dinainte de termen...

aceleasi punte de penalizare pot fi folosite si pentru comportament sau nerespectarea regulamentului
aceste puncte sa fie pastrate cel puțin 6 luni de la data turneului unde a primit punctele de penalizare în cazul în care are numai un punct

când aduna 2 puncte nu mai are dreptul sa joace 3 luni " o mică pauză "

Propun sa primesca puncte de penalizare cei care fac înscrieri și jucatorii pe care i-au înscris nu se prezinta la turneu sau se retrag dupa data stabilita de retrageri , abia atunci nu o să mai apara înscrieri pe care cel care l-ea făcut sa nu verifice dacă jucatorii înscriși pot participa
Aceste punte sa le primesca chiar și organizatorii care au facut înscrieri și nu au verificat dacă jucatorii pot participa.
 
Propun ca in regulament sa existe un articol care sa oblige organizatorul turneului sa afiseze Lista participantilor, care de multe ori este alta decat cea a jucatorilor inscrisi

Nu functionează afisarea listelor cu o zi înainte
am avut 3 absenti într-o grupa dimineta înainte de începerea jocurilor
de asemenea am avut înscrieri la sala dimineata- si atunci esti acuzat dealte chestii ca pui jucatori inscrisi în anumite grupe
Grupele facute dimineața sunt cea mai buna alegere - respecta regula sarpelui

Cred ca cei care acuza organizatorii ca fac favoritisme când fac permutarile pe localitați
- ori nu stiu ce vorbesc
- ori nu au organizat turnee
- ori au organizat turnee și au avut timp pentru a face asa ceva

nu toți sunt ca voi fiecare este diferit
și sincer nu prea ai timp să faci asa ceva deoarece vrei sa dai drumul la turneu cât mai repede

Sustin ideea permutarilor pe localitati pentru organizatorii care doresc sa o facă:
- am ?ntălnit cazuri când s-au nimerit 4 din 6 jucatori în aceeasi grupa din aceeasi localitate
- am avut comentarii și când au fost numai 2 jucatori din aceeași localitate deoarece nu vrea nimeni într-un turneu sa joace cu prietenul cu care joaca toata ziua.
poate sta acasă sa nu mai plateasca transportul , participarea și timpul pierdut sa joace la 200 km distanța cu cel care joaca cite 3-4 ore și ?i și cunoaște stilul
 
Cred ca dl. Mihais se refera la faptul ca noi punem listele seara, de obicei, iar dimineata dam drumul la turneu cu listele modificate (in urma a ceea ce este) si postam doar grupele fara noile liste.
O parte dintre organizatori am vazut ca afiseaza modificarile, dar asta este si in functie de cat de bine stai cu timpul.
 
Nu functionează afisarea listelor cu o zi înainte
am avut 3 absenti într-o grupa dimineta înainte de începerea jocurilor
de asemenea am avut înscrieri la sala dimineata- si atunci esti acuzat dealte chestii ca pui jucatori inscrisi în anumite grupe
Grupele facute dimineața sunt cea mai buna alegere - respecta regula sarpelui

Cred ca cei care acuza organizatorii ca fac favoritisme când fac permutarile pe localitați
- ori nu stiu ce vorbesc
- ori nu au organizat turnee
- ori au organizat turnee și au avut timp pentru a face asa ceva

nu toți sunt ca voi fiecare este diferit
și sincer nu prea ai timp să faci asa ceva deoarece vrei sa dai drumul la turneu cât mai repede

Sustin ideea permutarilor pe localitati pentru organizatorii care doresc sa o facă:
- am ?ntălnit cazuri când s-au nimerit 4 din 6 jucatori în aceeasi grupa din aceeasi localitate
- am avut comentarii și când au fost numai 2 jucatori din aceeași localitate deoarece nu vrea nimeni într-un turneu sa joace cu prietenul cu care joaca toata ziua.
poate sta acasă sa nu mai plateasca transportul , participarea și timpul pierdut sa joace la 200 km distanța cu cel care joaca cite 3-4 ore și ?i și cunoaște stilul
Nu muncesti prea mult...
 
Ultima editare:
Propunere din partea dlui S.R. (unul din putinii amaturisti din top 100 care nu are cont aici,m-a contactat telefonic adineaori) ;
-T.F. sa se desfasoare intr-o locatie situata intr-unul din judetele aflate in centrul tarii sau in București(care are legaturi feroviare ,rutiere si aeriene cu restul tarii).Conditiile minimale sa fie 64 O si 64 Av .(-partea asta e interesanta,s-ar incuraja participarea la turnee si ar permite desfasurarea TF intr-o singura sala)
 
Domnu' Cozma, sunt chiar doi de S.R. fara cont in primii 100. :)
O fi al nostru sau al Dvs.? :) ca de zis, bine zice.
 
Revin cu doua propuneri:
1. in scopul rezolvarii unor probleme ce tin in special de turneele "B"
Organizatorul sa poata decide care dintre participantii lui sa treaca la categoria imediat superioara, cu conditia ca sa decida asupra acestui aspect numai daca:

-participantul are in clasament in ultimele 12 luni locul 1 (cel putin o data);
-participantul are in clasament in ultimele 12 luni locul 2 (cel putin de doua ori);
-participantul are in clasament in ultimele 12 luni locul 3 (cel putin de trei ori).[/B]

Sa va expun speta prin care trec de fiecare data, anomaliile si rezolvarea acestora.

La turneele B, printre participantii care au deja medie in clasamentul Amatur se regasesc si persoane care "servesc" numai B-uri, fapt pentru care acestia au medie "zero".

Pe langa faptul ca acestia incep inferioarele pe ultima pozitie in grupa inferioara, mai au si placerea sa "joace" numai la "incepatori" sau daca este openist se inscrie numai la "amatori".

In afara de "abonamentul" pe podium nu facem decat sa dezamagim pe ceilalti, si asta nu se poate rezolva in clasamentul general Amatur, ci trebuie ca organizatorul sa decida cu discernamant, si sa aibe acest drept de a atribui media minima de la categoria imediat superioara.

Am studiat problema numai la Brașov, si am constat ca doi trei de la incepatori reusesc sa "stea" la incepatori pe viata, intru-cat regulamentul si clasamentul nu poate sa-i urce. La fel si la "amatori"...

Daca subsemnatul, care-mi cunosc oamenii, verific "campionii" si ma incadrez la cele de mai sus, se rezolva problema si astfel prin rotatie fiecare ajunge la podium.

Faptul ca un jucator sta la "incepatori " mai multi ani nu ma deranjeaza, dar daca face colectie de cupe,... sa gandim si pentru altii.

2.Legitimatii
Sa se infiinteze o categorie numai pentru legitimati, numita "Masters"


Asa cum "astazi" se joaca amestecat, chiar si o singura categorie (incepatori + amatori+Open) , asa se poate face si cand un organizator nu se pliaza pe 3-4 categorii,adica face un open/amestecat, dar daca organizatorul poate sa desfasoare un turneu pe 3-4 categorii sa se tina cont de categoria "Masters", si asta in ideea ca atunci cand se tine "Masters" curat/neamestecat, sa aibe drept de participare atat cei din divizia B cat si cei din ligile superioare.
 
Eu as propune ca turneul final sa se organizeze in fiecare an in zone diferite ale tarii astfel;
Zona de nord(jud,BN-CLUJ-MURES)
Zona de est (jud.SV-NEAMT-IASI)
Zona de vest(jud.BIHOR-ARAD-TIMIS)
Zona de centru (BRASOV-SIBIU)
Zona de sud (BUCURESTI-TARGOVISTE)
Astfel o sa fie multumiti majoritatea jucatorilor din toata tara.Sa nu fie favorizati in fiecare an doar jucatorii care se afla in centrul tarii ,sa ne deplasam in fiecare an in locatii diferite, si sa fim favorizati pe rand macar odata la 5 ani. Asa avem motiv sa vizitam toate zonele din tara noastra frumoasa,chiar daca nevestele noastre nu prea sunt de acord.
 
Nu conteaza in ce oras se desfasoara turneul final ! 1. oricum participarea va fi mult peste asteptari 2.majoritatea isi permit orice deplasare 3.acest efort se face o data pe an ... Daca anumiti organizatori ,doresc si pot sa ofere cele mai bune conditii , sa solicite si sa-si asume raspunderea . Dupa organizarea a doua asfel de competitii declar ; este f. greu de dus la bun sfarsit asa ceva. Convingetiva ! Respect tuturor.
 
Nu conteaza in ce oras se desfasoara turneul final ! 1. oricum participarea va fi mult peste asteptari 2.majoritatea isi permit orice deplasare 3.acest efort se face o data pe an ... Daca anumiti organizatori ,doresc si pot sa ofere cele mai bune conditii , sa solicite si sa-si asume raspunderea . Dupa organizarea a doua asfel de competitii declar ; este f. greu de dus la bun sfarsit asa ceva. Convingetiva ! Respect tuturor.

Asa este,mai ales ca se gasec multi contestatari,indiferent de locatie , numar de locuri alocate pentru categori,etc.
Adi ramai o valoare in toate cazurile.
Stima.
 
Participarea este mult peste asteptari, dar putem observa ca 80% din participantii de la cele trei categorii se afla de la mai putin de 200km de targoviste.Deci centrul si sudul tarii predomina.Daca te uiti in liste sant raritati cei din Bistrița,Suceava,Bt,Cluj,Iași.Oriunde s-ar organiza turneul final participarea ar fi mult peste asteptari,asa ca putem oferi o sansa si altora, nu sa tragem jarul numai la oala noastra.
 
Pentru a organiza un Turneu Final este mult de munca,mult timp investit,dar in primul rand ai nevoie de locati adecvate.
La cerintele care sunt la ora actuala,minim doua sali cel putin!
Locuri de cazare,cat de cat sponsorizate,vezi cum au fost la; Focșani,Sfantu Gheorghe,Brașov.
Sa asiguri o gustare dimineata,masa de pranz,multe altele!
Oameni care sa puna umarul la multe alte treburi invizibile celor multi!
Pacat Tibi ca n-ai fost la Galați sa fi vazut coleg din Bacău cum se straduia sa iasa totul bine! Pe langa organizatori locali care au fost '' Jos Palaria'' . Mi-a adus aminte de vremurile apuse.
Alergatura dupa sponsori si multe altele.
 
Eu ca nou practicant al tenisului de masa propun ca la turneele care au trei categorii respectiv:Open,Avansati și începători media maxima a Mp pentru Incepatori ca fie 10.
Pentru ca am întâlnit jucatori care după părerea mea jucau la fel de bine ca cei de la Open.
Dacă tot se face categoria începători măcar sa fie pentru începători.
O zi buna.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Turneele cu liste de asteptare foarte mari ridica nu numai problema a catorva inscrieri nefondate / a multor retrageri tarzii, dar totodata vorbesc si despre o noua provocare/necesitate:

Cred ca trebuie sa gasim o solutie ca maxim la doua luni sa avem cate un turneu A fara limita de inscrieri, organizate in centre AmaTur din zona centrala sau in apropierea acesteia. Ar fi nevoie de doua sali disponibile in acelasi oras, respectiv de un contingent de mese* al AmaTurului, contingent ce poate fi transportat la un turneu A special.
Asa cum consider ca Aplusurile regionale au dat un raspuns/solutie la problema ca multi amaturisti n-au ajuns sau n-au avut resursele/ocazia/etc. de a ajunge la turneele A+ traditionale, pe care le organizam in diferitele regiuni, in sistemul rotatiei - aceste turnee A mai speciale (circa 6 pe an) ar raspunde la dorinta crescanda de participare la turneele importante si ar limita cat de cat atat inscrierile prea rapide, respectiv si numarul mare de retrageri, cat si neplacerile cauzate de acestea.

*mese necesare pt. echiparea salii secundare.

Iar in cea ce priveste Aplusurile regionale, va rog sa votati remedierea greselii din regulament care a parafat Aplusul regional ca si categorie separata, luandu-l separat in calcularea mediei si a punctelor de clasament.
Ideea Aplusului regional s-a nascut pentru a oferi sansa de a participa la Aplusuri si celor care n-au timp, n-au resurse financiare, sunt deranjati de distanta mare la care se desfasoara aceste turnee, respectiv inca n-au pozitie suficienta in clasament. - Aplusul regional l-am propus intocmai la vremea respectiva ca nu numai partea de sus a clasamentului sa aiba acces la A+.
 
Turnee B

2012: 130 de turnee
2013: 136 de turnee
2014: 102 turnee
2015: 118 turnee
2016: 79 turnee

Se poate observa o scadere, destul de mare, de turnee B anul acesta (desi mai sunt cateva programate pana la sfarsitul anului). Pentru a resuscita, putin, turneele B, propun ca valoarea acestora (punctele obtinute de jucatori) sa creasca cu 50%. Astfel va exista o presiune din partea jucatorilor, la adresa organizatorilor, de a organiza turnee B.
 
Turneele cu liste de asteptare foarte mari ridica nu numai problema a catorva inscrieri nefondate / a multor retrageri tarzii, dar totodata vorbesc si despre o noua provocare/necesitate

Intr-adevar, multi participanti raman pe listele de asteptare. Dar, daca se vor gasi resurse pentru turnee fara limita de inscrieri, acestea ar trebui mai intai utilizate pentru turneele A+, care sunt sugrumate de cativa ani. La unele (inclusiv la acest turneu final) nu pot ajunge jucatori clasati in primii 200 si cu lista de turnee completa!
Resurse sunt:
- Doua zile de concurs; turneul de la București din 3 aprilie a primit 312 jucatori in doua zile de participare, fara supraaglomerare si fara liste de asteptare.
- Organizarea in localitati diferite a turneelor Incepatori+ Avansati si Open + Masters ar permite marirea numarului de turnee, fara supraaglomerare si cu conditii de joc mai bune.
Eventualele inconveniente (transportul) isi pot gasi rezolvare, prin atragerea de new entry (mai ales daca au masini performante:) )
 
Turneele cu liste de asteptare foarte mari ridica nu numai problema a catorva inscrieri nefondate / a multor retrageri tarzii, dar totodata vorbesc si despre o noua provocare/necesitate:



Iar in cea ce priveste Aplusurile regionale, va rog sa votati remedierea greselii din regulament care a parafat Aplusul regional ca si categorie separata, luandu-l separat in calcularea mediei si a punctelor de clasament.
Ideea Aplusului regional s-a nascut pentru a oferi sansa de a participa la Aplusuri si celor care n-au timp, n-au resurse financiare, sunt deranjati de distanta mare la care se desfasoara aceste turnee, respectiv inca n-au pozitie suficienta in clasament. - Aplusul regional l-am propus intocmai la vremea respectiva ca nu numai partea de sus a clasamentului sa aiba acces la A+.
 
Am vazut acum ceva timp ca doamnele/domnisoarele au platit la un turneu 10 lei. Am crezut ca e un caz izolat dar vad ca incet incet se repeta. Recunosc ca sunt si subiectiv dar cred ca poate deveni o regula ca doamnele/domnisoarele sa plateasca 10 lei. Poate asa o sa se inmulteasca participarile din randul doamnelor/domnisoarelor. La cate sunt acum, organizatorii nu pierd prea mult. Parerea mea :-)
Buna seaea..multumesc pt gest, dar nu cred ca ar fi o taxa f mare cea de 25 ron..Mi s.a intamplat o data si mie...sa mi se ceara tariful de juniori..m.am mirat si i.am corectat...dar, probabil asa s.a procedat mereu si nu am stiut..

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Back
Sus