AmaTur: Turneu A Turneu A "Magic Spin", Brăila - 25.02.2017

Radem , glumim intens pe seama lui APOSTU IONEL dar fac un pariu modest ,pe o sticla de bere . Sa va spun de ce eu cred ca se va CALIFICA IN SUPERIOARE ,dar si in ELIMINATORII . EU merg pe o bere de partea lui APOSTU ...MARCEL TE BAGI ORI MARIUS ... Cu consideratie gabriel Pascu

Radem , glumim intens pe seama lui APOSTU IONEL dar fac un pariu modest ,pe o sticla de bere . Sa va spun de ce eu cred ca se va CALIFICA IN SUPERIOARE ,dar si in ELIMINATORII . EU merg pe o bere de partea lui APOSTU ...MARCEL TE BAGI ORI MARIUS ... Cu consideratie Gabriel Pascu

N-ati inteles! Nu radem de Dl. Apostu Ionel, nu ne-am permite.
Ironiile ii sunt adresate, indirect, lui Marius care l-a inscris, fara sa-si aduca aminte, de trei ori la turneu.

Marcel m-ai luat repede, ba am inteles , sunt in rolul elevului care a asimilat gluma .Ramane pariul zi...Hai

Se retrage Stoica Liviu Gabriel din Slobozia (Amatori). Multumim frumos pentru intelegere.

Buna ziua, din pacate din cauza unui accident cu masina........sunt nevoit sa ma retrag.... Cristi Ciortescu - Iași - Open
Mult succes tuturor!

Stimați participanți, vă reamintim că azi Joi - 23.02.2017, ora 21.00 este data limită până la care se pot face retrageri fără penalizări.
De asemenea dorim să vă reamintim că toți jucătorii aflați acum pe lista de așteptare vor putea participa la concurs, prin mărirea numărului de mese.
Lista de așteptare va dispărea diseară la ora 21.00.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă așteptăm la Brăila. Noi ... și Tanti Elvira! :)

In ajunul acestui turneu care se anunta foarte valoros vreau sa-i urez bafta participantilor si in mod special dlui Apostu Ionel pe care l-am inscris acu vreo doua zile.Daca citeste toate posturile din acest topic kreka se ia cu maiinile de cap:)

Cred ca dupa concurs o sa se realizeze o telenovela cu APOSTU IIONEL . Daca si Florin s=a saturat de topicil Apostu ....

---------- Post added 23.02.2017 at 13:35 ----------