Caut partener de tenis de masa București

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Scor reacție
0
Vârstă
49
Locație
București
Caut partener de ping pong in bucuresti, eu de obicei joc dupa-amiaza sau seara, la sala din complexul sportiv tineretului.
Sunt amator, nivel mic spre mediu zic eu asa, merg cam de 3 ori pe saptamana.
In ultima vreme din pacate nu prea mai am parteneri care sa fie la fel de interesati ca mine sa joace ping pong.
Daca sunteti amatori contactati-ma si jucam.
Alex: 0726 124 641, alex.talpeanu(at)gmail.com, mss id: me_alex

Re: Caut partener de tenis de masă București

ma ofer eu 0723633297 mihai

negria_daniel vezi ca sunt online ma poti suna am cartela acum in telefon

sunt prieten cu cel care a postat mai devreme ramane cum am stabilit pt noi azi!

salut baieti
negria tu cu ce joci????ti-ai luat paleta????
:lol: :lol: :lol:
si ca locatie este destul de frumos la tineretului dar sincer timpul este prea scurt pt 3 si pretul cam piperat
deee suntem in plina criza
la idm dimineata am inteles ca se joaca frumos si ieftin asta-i parerea mea ce spuneti???

Jucam si la IDM, e frumos si acolo si dimineata e intr-adevar ieftin.
Dar lasa-ne si noua un nr de tel, un ID de mss ceva ca sa te putem contacta daca e nevoie.
Merci.

nr tel 0723941508
id
tanasescufl06(at)yahoo.it
am serviciul 24 cu 72 iar ca zile joi,luni,vineri,marti si tot asa cu mici schimbari de program intre ele
salut

salutare as dori si eu sa ma bag daca se poate moshu_999(at)yahoo.com. e un pub pe luica 178 pe linia 102 10 ron ora si in weekend dupa 17:00 e 15 lei.Bafta

Salut! Daca nu deranjez as dori sa joc si eu cu voi, sunt de nivel mediu si disponibil numai de la ora 18.00 in timpul saptamanii si oricand in week-end. Merci. Ciao!

va salut
as dori si eu sa joc cu voi...in idm de preferat...
id : boss_silvinho

Salut.