Turneu A 15 mai Valenii de Munte

• Autor subiect Autor subiect Dan2
  • Dată creare Dată creare
Re: Turneu A 15 mai Valenii de Munte

Jax a spus:
Allegro_tsk a spus:
DASOVEANU LIVIU [ OPEN]
Asa Liviule [Open]; acuma nu mai are nimeni nimic de zis...... sigur o sa joci la turneu asta :wink: :wink:
salut....
* pai sper sa nu mai fie de data asta.....data trecuta la pitesti am aflat tarziu de concurs , adica vineri , si s-a facut mare show......in fine , acum o sA JOC FOARTE DIFERIT.....
* lumea va vedea adevarata fata a jocului meu.....multi ar trebui sa-si rosteasca rugaciunile....vorbesc cat se poate de serios....
* CAZACU ma stie cum sunt atunci cand sunt suparat..... :))))) [ si culmea , sunt amator] ;)
respect....

Allegro_tsk a spus:
Jax a spus:
[quote="Allegro_tsk":2cdiefle]DASOVEANU LIVIU [ OPEN]
Asa Liviule [Open]; acuma nu mai are nimeni nimic de zis...... sigur o sa joci la turneu asta :wink: :wink:
salut....
* pai sper sa nu mai fie de data asta.....data trecuta la pitesti am aflat tarziu de concurs , adica vineri , si s-a facut mare show......in fine , acum o sA JOC FOARTE DIFERIT.....
* lumea va vedea adevarata fata a jocului meu.....multi ar trebui sa-si rosteasca rugaciunile....vorbesc cat se poate de serios....
* CAZACU ma stie cum sunt atunci cand sunt suparat..... :))))) [ si culmea , sunt amator] ;)
respect....[/quote:2cdiefle]
:lol: :lol: :lol: :clap: :clap: :clap: asa Liviule la Valeni, adauga si dorinta de joc care o aveai la Pitești si o sa iasa niste meciuri tari de tot :wink: :wink:

Din București:
PIETRIS NICOLAE-OPEN,
POPA MIHAI-OPEN,
NAVACIOIU MARIAN-OPEN,
GEORGESCU COSTIN-AMATORI,
CONSTANTIN GICA-AMATORI,
SZE MING YAU-AMATORI.

Din București
Silviu Niculae - Amatori
Dinu Gheorghe (Gigi Spin ) - Amatori
Am postat si mai devreme dar nu am specificat si am observat ca nu ma lasa sa modific mesajul asa ca am mai scris odata.

valentin soare a spus:
Din București:
PIETRIS NICOLAE-OPEN,
POPA MIHAI-OPEN,
NAVACIOIU MARIAN-OPEN,