AmaTur: Turneu B Trofeul Ploieștean "Paleta de la Bloc - 12 Etape" - 10/11.07.2021 Etapa I
20.iun.2021, 18:55
LOCALITATEA: Ploiești
DATA: Sambata 10.07.2021 Elite/Open si Duminica 11.07.2021 Avansati/Hobby;
CATEGORII: Hobby, Avansati, Open, Elite
ORA DE ÎNCEPERE:
Elite - maxim 50 participanti: Sambata 10.07.2021 orele 08:30/08:50 validare inscrieri, la ora 09:00 incep meciurile
Open - maxim 50 participanti: Sambata 10.07.2021 orele 13:30/13:50 validare inscrieri, la ora 14:00 incep meciurile
Avansati - maxim 50 participanti: Duminica 11.07.2021 orele 08:30/08:50 validare inscrieri, la ora 09:00 incep meciurile
Hobby - maxim 50 participanti: Duminica 11.07.2021 orele 13:30/13:50 validare inscrieri, la ora 14:00 incep meciurile
SALA: COMPLEX SPORTIV "TEL GEORGE JUNIOR"
INDICAȚII DE ACCES: Str. Gheorghe Grigore Cantacuzino nr.332 (langa Kaufland Vest), jud. Prahova
EDIT:
LOGISTICĂ: 10 mese Donic aprobate ITTF, mingi plastic GEWO 3*** si scorere de arbitraj Gewo.
16 mese Donic aprobate ITTF - sala mare suprafata parchet;
+
6 mese aprobate ITTF - spatiu adiacent sala mare suprafata Gerflor ITTF;
Mingi plastic GEWO 3***;
Scorere de arbitraj Gewo;
SPAȚIU DE JOC: 1200 mp;
EDIT:
SUPRAFAȚA DE JOC: parchet;
Parchet si gerflor (vezi la "LOGISTICA")
FACILITĂȚI: parcare, vestiare, dusuri, terasa fastfood - cafea - sucuri etc.;
TAXA: 30 lei adulti, 10 lei pentru copii, zero pentru persoane cu dizabilitati;
Se asigura apa plata 2l;
EDIT:
MATERIALE DE PREMIERE:
- locurile 1-2-3-4 – cupe speciale "hand made" + medalii + diplome
MATERIALE DE PREMIERE:
- locurile 1-2-3-4 – cupe speciale "hand made" + medalii + diplome
Pe principiul trofeului “Paleta de Argint”, initiata/proiectata in anul 1970 la Ploiești de catre dl. Paul Constantinescu, secretar al A.J.T.M. Prahova, noul trofeu al Ploieștiului va fi Trofeul “Paleta de la Bloc”.
Ca material pentru confectionarea trofeului s-a ales lemnul, ce reprezinta paletele pe care le aveam si jucam in spatele blocului sau pe mesele de beton din parcuri.
Trofeul va fi executat manual, din placi de traforaj si va fi format dintr-o paleta si o mingie in marime naturala, asezate pe o masa de tenis format A4 in forma de paralelipiped dreptunghic.
Masa va avea pe cele 4 laturi, data si numele castigatorului fiecarei etape din acest an, pentru fiecare categorie in parte.
Pentru Locul I, vor fi executate 4 trofee “Paleta de la Bloc”, cate unul pentru fiecare categorie, Hobby, Avansati, Open, Elite.
Trofeul va fi gazduit de catre castigatorul locul I pana la urmatoarea etapa a acestui concurs, cand il va aduce pentru a fi inmanat urmatorului castigator.
La finalul tuturor etapelor din primul sezon/an, trofeul competitiei va fi pastrat de catre organizatori.
In schimbul trofeului concursului, se vor inmana replici la o scara mai mica.
Celelalte locuri, respectiv locurile 2-3-4 de la fiecare categorie, vor primi de asemenea cupe si medalii executate manual din placi de traforaj, asemanatoare trofeului.
INSCRIEREA/RETRAGEREA PARTICIPANTILOR:
- pe forum sau telefonic (exclus facebook);
- prioritatea la înscriere: primul venit, primul servit;
- ultima retragere pentru categoriile Elite/Open - Joi 08.07.2021 ora 21:00;
- ultima retragere pentru categoriile Avansati/Hobby - Vineri 09.07.2021 ora 21:00;
- retragerile după termen vor fi penalizate cu 2 puncte R2;
- absențele nemotivate vor fi penalizate cu 3 puncte N;
- organizatorii își rezervă dreptul de a refuza persoanele care au creat probleme referitoare la abateri regulamentare sau de natură a împiedica sub orice formă bunul mers al competiției (atitudine necuviincioasă, nemotivați, retrageri multiple)
- organizatorii iși rezervă dreptul de a refuza persoanele care au creat probleme referitoare la abateri regulamentare sau de natură a impiedica sub orice formă bunul mers al competiției
(atitudine necuviincioasă, nemotivați, retrageri multiple, etc.);
SISTEM DE JOC (pentru toate categoriile):
- Elite - maxim 50 participanti: Sambata 10.07.2021 orele 08:30/08:50 validare inscrieri, la ora 09:00 incep meciurile
- Open - maxim 50 participanti:Sambata 10.07.2021 orele 13:30/13:50 validare inscrieri, la ora 14:00 incep meciurile
- Avansati - maxim 50 participanti:Duminica 11.07.2021 orele 08:30/08:50 validare inscrieri, la ora 09:00 incep meciurile
- Hobby - maxim 50 participanti:Duminica 11.07.2021 orele 13:30/13:50 validare inscrieri, la ora 14:00 incep meciurile
- Se joacă in sistemul cel mai bun din 5 seturi (3/5);
EDIT:
- Grupe inferioare de cate 5 jucători după regula șarpelui cu eventuale modificări funcție de localități (locul 1 nu se schimbă) se califică primii 4;
ANEXA VI din Regulament Amatur
"Referitor la art.3. Turneele se vor desfasura cu grupe de maxim 5 jucatori. (Anulat)
Pentru grupele de 6 jucatori, Comitetul Director lasa la aprecierea organizatorului.
Recomandare ! Prin exceptie, se pot face si grupe de peste 6 jucatori numai daca nr. de inscrisi nu pot forma minim doua grupe de 6, iar numarul de mese sa fie corespunzator grupei/nr. de jucatori. (6 persoane/grupa/1 masa, 7 persoane/grupa/2 mese,... 8 persoane/grupa/3 mese,...9-10 persoane/grupa/4mese)"
In functie de numarul participantilor inscrisi, conform regulament Amatur 2020, art.5 Desfasurarea turneelor, "Sistemul de joc prezentat initial in anuntul turneului poate suferi modificari pana cel tarziu Miercuri ora 21:00 (cu 60 ore inainte de startul turneului)".
- Capi de serie grupe inferioare conform MP dată de clasamentul AmaTur la zi;
- Tablou eliminatoriu se genereaza automat;
IMPORTANT:
Anexa VI - Regulament AmaTur 2021
Art. 2. Organizatorii turneelor din „perioada de tranziție” se vor asigura că toți participanții respectă reglementările Comitetului Național pentru Situații de Urgență, mai exact că accesul tuturor (personal administrativ, jucători, spectatori etc) in sala de sport se face cu una dintre următoarele variante:
- dovada vaccinării impotriva virusului SARS-CoV-2, pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare;
- dovada unui test PCR negativ efectuat cu cel mult 72h inaintea competiției;
- dovada unui test antigen (test rapid) negativ efectuat cu cel mult 48h inaintea competiției - se fac teste rapide la sala contracost 25 lei,iar cu condiția ca la inscriere să specificați acest lucru pentr achiziția exactă a numărului de teste rapide din farmacie ;
- dovada că a trecut prin boală in ultimele 6 luni, dar nu mai devreme de 14 zile de la vindecare.
EDIT:
Art. 3. Turneele se vor desfășura cu grupe de maximum 5 jucători.
Anulat. Vezi mai sus la "SISTEMUL DE JOC"
ORGANIZATORI:
Iulian VRASTI - tel. 0723 658 505
Marian BOGDAN - tel. 0740 955 416
FACEBOOK:
-
www.facebook.AmaTurRomania
Stau rău si la capitolul wild card , sunt alocate, altfel vă ajutam.
Seară faină!