Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

turneul bucuresti

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #26
    Postat în original de george, c-ta
    Postat în original de Eugen
    unul din 45!!!
    ca de obicei se exagereaza. copilul nu a jucat cu cei 45 de jucatori prezenti, te asigur ca se gaseau cel putin 5-6 care sa il bata. a avut parte de un culoar favorabil si atat. tu esti 100% convins ca daca ar fi jucat cu tine te-ar fi batut?
    nu am exagerat , am luat clasamentul: locul doi din 46 participanti!
    se poate interpreta, dar de-asta se fac grupa inferioare/superioare si apoi eliminatoriu, sa fie un clasament cat mai fidel!
    bineinteles ca ma batea, daca am luat-o (fie si la limita:3-2) si de la Alex, baiatul lui Valigti, care are vreo 11-12 anisori, dar probabil dupa unii arata de 6-7 (sa respectam diferenta pronuntata despre pustiul Andrei, de la 16 la 11...)
    iar cu culoarul favorabil sunt povesti! am auzit mai multi participanti bucuresteni pronosticand din start aceasta finala! asa ca... lasati!...
    Visco, la trambulina mai sar si eu vara pe litoral, sau in Norvegia recent, am si o poza din fiorduri daca vrei... iar freza.. mai am de-o baie si de-o ploaie!
    Lasa draga ca nu am nimic personal cu baiatul si nici noi nu suntem prea "maturi".
    Eu la 46, daca as putea, as "rupe" trambulina de mi-ar ramane freza pe tavan.
    Lemn- Bty Viscaria
    FH - TENERGY 05
    BH - TENERGY 80

    Comentariu


    • #27
      Pentru recuperarea banilor sponsorului am utilizat o metoda simpla:
      Factura pentru inchirierea salii se poate face direct pe numele sponsorului, care o introduce ulterior in contabilitate. Cred insa ca acest mod de decontare nu permite utilizarea eventualelor facilitati fiscale (daca or mai exista). Firma care a sponsorizat doua turnee Amatour nu a fost interesata de utilizarea acestor facilitati.

      Comentariu


      • #28
        Pentru recuperarea banilor sponsorului am utilizat o metoda simpla:
        Factura pentru inchirierea salii se poate face direct pe numele sponsorului, care o introduce ulterior in contabilitate. Cred insa ca acest mod de decontare nu permite utilizarea eventualelor facilitati fiscale (daca or mai exista). Firma care a sponsorizat doua turnee Amatour nu a fost interesata de recuperarea banilor.

        Comentariu


        • #29
          Da , Dan2 dar sintem off topic aici , in sfirsit , daca e un sponsor care da mai multi bani decit trebuie ptr. sala , daca da si pentru ceva mincare , sint premii , cupe si altele trebuincioase pregatiri unui turneu , omu da , dar nu putem sa-i punem un brat de facturi la tot ce am luat , trebuie sa existe si alta modalitate mai la indemina decit asta , nu se poate duce in firma cu facturi de cascaval 2 kg , 30 piini, 3 pachete unt si snur medalie .
          Si eu la o sponsorizare am facut un contract , am eliberat unele facturi dar nu peste tot se poate factura si acolo ce facem ?
          Daca o firma vine si ne da 20 mil pentru un turneu ? cum justificam toate cheltuielile ?
          Palete si accesorii tenis de masa la preturi de importator
          Fete de palete tenis de masa
          TT.MGVSPORT - www. ttsport.ro

          Comentariu


          • #30
            Poate gasim pe cineva cu cunostinte economice care sa dea o mana de ajutor.
            Eu nu vad decat o varianta: asociatie non profit+personalitate juridica=>factura.
            Dar si in acest caz este nevoie de cineva cu cunostinte juridice care sa dea o mana de ajutor.
            Alo, se aude?

            Comentariu


            • #31
              Nu am cunostinte juridice....dar in urma cu cateva zile m-am ocupat de cateva sponsorizari....si am citit nitzel pe net.
              Mai intai pentru a beneficia de o sposorizare trebuie sa existe o forma de organizare cu un statut legal.
              Aceasta forma de organizare conteaza foarte mult. Nu se pot sponsoriza SRL-ur, SA-uri, PF-uri sau orice alte persoane juridice cu scop lucrativ (legea sponsorizarii 32 pe 1994).
              Deceea ca si forma de organizare se foloseste Organizatia Neguvernamentala - ONG....fie structurata ca organizatie...fie ca asociatie fie ca fundatie.
              Pentru a infiinta asa ceva nu trebuie neaparat un jurist...ci o persoana care sa aiba vreo 10-20 zile la dispozitie de alergatura pe la camera de comert, minister de finante, minister de educatie-cultura-sport, precum si la alte institutii dupa hartii autorizari etc.
              Binenteles ca e mult mai simplu sa platesti un jurist care in cateva zile (minim 10) infiinteaza firma. E mai ieftin la timp...si la stress. Dar costa!
              Ca o firma sa acorde sponsorizari....nu trebuie altceva decat sa doreasca acest lucru..si sa isi completeze cateva formulare proprii sau tipizate referitoare la natura sponsorizarii ( in concordanta cu legea sponsorizarii).
              Mai departe de aceste formulare se va ocupa contabilitatea proprie a fiecarei firme. Deci procedura de acordare a unei sponsorizari din partea unei firme este ceva relativ usor....si bucataria interna a fiecarei firme ce detine un contabil mediu se descurca foarte usor cu ea.
              In ce priveste organizarea unui ONG....din nefericire sunt muuuulte aspecte mai ''dificile'' din care le amintesc pe principalele care imi vin acum in minte:
              - sediul
              - capital social, patrimoniu initial
              - avize de functionare de la ministerul de care tine activitatea respectiva (sport)
              - angajarea colaborarea cu cel putin 1 contabil si 1 cenzor
              - etc etc etc

              Nimic din ce am amintit mai sus nu este nerealizabil.
              Singura problema reala este ca cineva sa isi asume responsabilitatea morala si juridica pentru asa ceva. Una sau mai multe persoane fondatoare.
              Partea buna este ca din ce am vazut pe aici pe forum ( dar poate gresesc ca sunt noutz)... multi dintre noi iubitorii acestui sport suntem peste 30 de ani...cu locuri de munca stabile...cu cunostinte in varii domenii...
              Asa ca daca se va lua o hotarare de comun acord....(eventual pe o baza de subscriptii ceva pentru a se sti pe cati se poate conta minimal)...sa se infiinteze o asociatie nonprofit ...partea buna este ca multi dintre noi vom putea pune umarul in rezolvarea efectiva a diverselor probleme
              Asta daca este adevarat ceea ce presupun ca pe aici se invart cateva sute de oameni seriosi dispusi la plata unor cotizatii lunare/anuale...dispusi la a se implica personal in rezolvarea anumitor probleme gasirea unor solutii.
              Sunt convins ca pe aici se afla si persoane deloc straine cu partea economica sau legislativa, sau etc etc .
              Numai sa se dea startul!!!
              Din partea mea aveti toata sustinerea morala si finaciara!!!
              Tinem aproape!
              PS: scuze ptr offtopic...dar am continuat discutiile incepute deja.
              Si aaa....pentru rezolvarea problemelor financiare...am inteles ca este mai bun un contract de mecenat.....decat unul de sponsorizare. Inmecenat...ti se poate acorda o suma de bani....fara a fi necesara justificarea catre firmei care sponsorizeaza cu facturi chitante etc. E necesara doar justificarea catrea bucataria interna. Dar.....e posibil sa gresesc
              Butterfly Kiso Hinoki VII
              FH Sriver FX 2.1
              BH BTY Tackines Chop 2 1.7

              Comentariu


              • #32
                salut

                noi din cluj avem deja firma noastra care se numeste Amatour Cluj -Napoca legal,daca vreti sa aflati mai mult va dau un nr. de tel. a lui Paul Spinu care este si secretaru nostru si el va da mai multe detalii,pe linga asta avem un presedinte si un vicepresedinte.0721-012229

                Comentariu


                • #33
                  Re: salut

                  Postat în original de NICOVALA CUGIR
                  noi din cluj avem deja firma noastra care se numeste Amatour Cluj -Napoca legal,daca vreti sa aflati mai mult va dau un nr. de tel. a lui Paul Spinu care este si secretaru nostru si el va da mai multe detalii,pe linga asta avem un presedinte si un vicepresedinte.0721-012229
                  !!! BRAVOOOO !!!.....de cand am fost prima data in Cluj am apreciat zona ca fiind cea mai......si mai.....ok......din tara , si asta se vede si la tenis de masă.......!!! FELICITARI !!!
                  Blade: SCHLAGER CARBON OF+
                  FH: Tenergy 05 FX
                  BH: Tenergy 05 FX

                  Comentariu


                  • #34
                    o sa mai cautam si o sa gasim pina la urma o formula si pentru restul
                    Palete si accesorii tenis de masa la preturi de importator
                    Fete de palete tenis de masa
                    TT.MGVSPORT - www. ttsport.ro

                    Comentariu


                    • #35


                      mare infractor traista asta )))
                      Pentru o viaţă sănătoasă evitaţi: prietenii falşi, minciuna şi excesul de ?ncredere.

                      Comentariu

                      Procesare...
                      X