Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Propuneri pentru îmbunătățirea sau modificarea regulamentului 2022-2023

Adună
Acest topic este închis
X
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Propuneri pentru îmbunătățirea sau modificarea regulamentului 2022-2023

    Punem la dispozitia Dvs acest subiect cu următoarele mențiuni:

    1. Aici se postează subiectele care au strictă legătură cu îmbunătățirea regulamentului, restul se transferă la ”Fight”;
    2. Din experiența anilor trecuți știm cu toții că sunt persoane care postează doar să se afle în treabă sau se contrazic cu alți membri până când se pierde subiectul;
    3. Aici rămâne numai o singură postare de persoană (toate propunerile), următoarele postări se transferă la ”Fight” astfel ne ajută să ”culegem” ce este mai bun din informațiile Dvs;
    4. Acest subiect rămâne deschis până la data de 01 octombrie 2022.

    Pentru orice eventualitate este deschisă si zona 2 (fight)
    https://www.tenisdemasa.ro/forum/node/1008828

  • #2
    PROPUN:



    I.Persoanele care lipsesc nemotivat sau se retrag de la un turneu in utimele 48 ore sunt obligate să plătească taxa de turneu, în valoare fixă de 50 lei

    Pentru aceasta:
    1.Organizatorii trebuie să posteze in anunt (și) un număr de cont bancar sau Revolut:
    2. Persoanele care nu achita taxa vor fi mentionate la finalul clasamentului .
    3. Dacă în termen de 24 ore de la începerea turneului nu se conformează, vor avea interdictie de participare până când achită taxa. Dacă se depășește termenul trebuie să astepte actualizarea noului clasament. Astfel, toți cei care sunt nemotivati sau retrasi după termen au posibilitatea să trimită banii catre organizator până nu este prea târziu, în acest caz nu mai sunt menționați. Organizatorul nu este obligat să facă mențiuni cu privire la retrasi după termen sau nemotivați;

    II. Persoanele de la categoria Hobby care au fost cel puțin odată la categoria avansați nu mai pot participa la Hobby, primesc indicativ A (Avansați). Cazurile speciale se discută în Comitetul Director;

    III. Organizatorii trebuie să posteze obligatoriu istoricul turneului , in maxim 24 ore/ postul nr 2 sau 3 (imediat după anunțul turneului). Acum, foarte putini organizatori fac acest lucru, desi aproape toți ocupă postul 2 ca fiind ”Rezervat”, iar la final ignoră motivul pentru care era destinat. La actualizarea clasamentului este nevoie de claritate si precizie, ori dacă rezultatele rămân amestecate printre file si recenzii, este greu de gestionat. Istoricul turneului înseamnă:
    1. Înscrierile actualizate pentru fiecare categorie;
    2. Grupe inferioare;
    3. Grupe superioare (dacă există);
    4. Tablou eliminatoriu;
    5. Clasament;
    6. Persoanele retrase după termen /nemotivații (la aprecierea organizatorului, pentru că este posibil ca unele persoane să fi achitat în termen de 24 ore).
    IV. Turneele A și A+ să se desfășoare cu maxim 6 persoane /masă/zi. Totalul celor înscriși într-o zi să nu fie mai mare de x-mese x 6 persoane.Au fost cazuri când dimineața s-a început cu 5/masă crezând că se termină turneul până la orele 15 , astfel s-au încărcat mesele pentru tura de după-amiază. În conluzie, pe de o parte respectăm participanții care nu sunt mulțumiți să intre pe tablou si să nu aibă mese libere sau ceilalți care vin după-amiaza să nu aibă mesele libere promise în anunț, iar pe de altă parte turneele trebuie să fie cât de cât egale în ceea ce privește condițiile de joc.

    V. Zero victorii să se puncteze ca în trecut, dar să nu facă parte din MP.

    VI. La punctaj, când se pune în oglindă lista înscrierilor cu mediile/ punctele obținute să se țină cont exact de pozitiile din clasamentul turnelui astfel:
    1. Locul 1 (separat);
    2. Locul 2 (separat);
    3. Locurile 3-4 (media lor)
    4. Locurile 5-8 (media lor)
    5. S.a.m.d
    Nu este normal să se facă altfel întru-cat avem (si) turnee care joacă fiecare cu fiecare, iar locurile nu sunt egale. De ex. în această situație locul 2 este separat de locul 3. Nu trebuie să obțină locul 3 aceleași puncte cu locul 2. În fine, Florin știe clar despre ce vorbesc.
    Cu exceptia categoriei Elite, locurile 1-8 trebuie să primească MP cu plusul/bonus
    1+9,
    2+8,
    3/4+ 7,
    4+6,(daca se joacă fiecare cu fiecare)
    5-8 + 5, s.a.m.d.
    Media personală să fie constituită numai din turneele A, R+ și A+ (fără turneele B).



    VII.Turneele pe echipe ( Butterfly) sunt turnee de categorie A .
    Motivul: Turneele A+ nu pot avea loc în aceiași zonă decât odată la 2 ani si s-a dovedit că la Cluj este necesar să se desfășoare si anul următor;

    VIII.Punctele obținute la aceste turnee să se adauge/câștige astfel :
    -MP plus 1 pct /victorie;
    -MP minus 1 punct/înfrângere.
    Motivul: Au fost cazuri când cu 2-3 victorii și restul înfrângeri s-au obținut puncte în exces, plus că au fost și bonusate ca fiind puse pe regula A+. Este un turneu important, s-a dovedit a fi foarte solicitat/solicitant, dar nu trebuie să creem un dezechilibru între cei care prind loc si ceilalți.

    IX. Propunerile pentru turneele B (zona organizatorilor) să se facă in intervalul a 30 zile.
    Motivul: Se pot intersecta cu alte turnee A care nu sunt în calendar, cele care apar în urma anulării altor turnee, plus că nu pot fi umărite de ceilalți colegi dacă au o dată ”expirată”. Toți ne ghidăm după ultimele postări, nimeni nu ține minte o postare veche si nici nu se poate face un calendar cu turneele B.
    Hobby: Motoare si ski !
    http://www.youtube.com/watch?v=dyNpInTHl2Y

    Comentariu


    • #3

      Imi place sectiunea si de aceea vin cu cateva propuneri actualizate de prin targ ( vorba lumii).

      1.Alegerea prin vot a unei conduceri, comitet din 3-5 persoane de catre organizatorii actuali definiti.( Forma actuala este nedefinita prin lipsa cu desavarsire a unor coordonatori si statutul C.D in afara formei initiale prin decesul unui membru si retragerea altui membru.)

      2.Formarea de echipe tehnice ( complet externalizate de CD) in zonele deja definite care sa omologheze si sa se implice la pregatirea turneelor,desfasurarea si supravecherea lor. ( La fel se pot defini foarte clar sarcinile ,la fel ca in toate structurile nationale si internationale)

      3. Externalizarea prin numire a unei echipe care se ocupa de anumite evidente ce ajuta la aplicarea regulamentului in vigoare si respectarea lui.

      4.Creerea unui sistem de feedback pt certificarea organizatorilor care de fapt sunt motorul miscarii.

      5.Participanti, jucatori ar trebui sa isi defineasca la rândul lor o structura care sa comunice cu CD care este entitatea de echilibru intre structura organizatorica si cea de participanti.

      6.Recomand ca in aceste structuri sa nu existe conflicte de functie.Detinerea a mai mult.de 2 functii in aceste structuri.

      7.Formarea unei echipe manageriale pt turneele mari A+,T.Campionilor si T.pe Echipe care au creat tot timpul foarte multe discutii,temeri si probleme de-a lungul anilor, sau cel putin din 2011 incoace rar mi-a fost dat sa aud povestindu-se pozitiv in proportie covarsitoare despre un A+ sau T.C,T.E.

      Aceste fiind spuse sper ca aceste propuneri de restructurare sau reformare sa fie luate ca atare si sa nu creeze dispute inutile.
      Acelasi Emi

      Comentariu


      • #4
        Propun ca persoanele care organizeaza concursuri de tenis de masa sa investeasca in limita posibilitatilor in scorere. Este o propunere si nu o impunere.
        O alta propunere ar fi aceasta: se doreste sa se tina cont de: Caz concret - subsemnatul - timp alocat la sala de sport pentru tenis de masa: joi de la ora 16, vineri sala ocupata de alte sporturi, iar sambata de la amiaza ( In cazul meu) posibil sa fie si prin tara cazuri asemanatoare.
        Propunerea este urmatoarea: sa se poata organiza concursul pe doua zile astfel: joi doua categorii si sambata doua categorii fara sa afecteze distanta si alte concursuri din zona.
        Multumesc si astept o confirmare in aceasta directie.
        dr.Toma dr.Toma likes this.

        Comentariu


        • #5
          Buna ziua.

          Propunere: Sa nu fie acceptata organizarea unui concurs in alta locatie daca organizatorul local/principal nu este din acea localitate.
          Exemplu: Daca un organizator din Botosani doreste sa organizeze un concurs la Timisoara trebuie sa aiba acordul organizatorilor din jud.Timis.
          Totusi, daca un organizator local doreste sa faca un turneu in alt oras fara acceptul organizatorilor cu prioritate pentru acea locatie, atunci acel concurs sa fie propus la Competitii si nepunctat in Amatur.
          (Ma refer doar la organizatorul local si nu la cel tehnic)

          BUTTERFLY Romanian Table Tennis Team Cup sa nu fie punctat in Amatur sau, in cel mai fericit caz, sa fie considerat ca un turneu A, nicidecum A+.
          Nu cred ca participarea acerba este datorata punctarii acestei competitii ci pentru modul cum este pregatita si desfasurarea ei.

          ​​

          Multumesc.

          Respect.
          jniky jniky likes this.
          Blade: lemn off...ce lemn !
          Bh: cu tepi
          Fh: fara tepi

          Comentariu


          • #6
            5.2. Sistemul de joc pentru turneele A și A+
            Primul meci din grupele superioare se dispută (dacă este cazul) între jucătorii cei mai apropiați, în funcție de localitatea de domiciliu și la cererea celui interesat, organizatorul decide dacă există si alte indicii referitoare la amiciție/prietenie. (Regulament AmaTur 2022)

            1) Daca sunt exact doi jucatori din aceeasi localitate intr-o grupa inferioara sau superioara - cam tot timpul raman 2-3 jucatori din aceeasi localitate in urma permutarilor -, indiferent de tipul turneului (A/A+ sau B/B+), acestia trebuie sa joace primul meci din grupa.

            Edit: Cum grupele inferioare au in componenta mai mult jucatori decat cele superioare, disputarea primului joc intre doi jucatori din aceeasi localitate ar complica prea mult schema de joc - multumesc domnului Gelu Vladoiu pentru observatie. Vin cu urmatoarele completari:

            1.a) Daca sunt exact doi jucatori din aceeasi localitate intr-o grupa inferioara, indiferent de tipul turneului (A/A+ sau B/B+), atunci ramane la latitudinea organizatorului si/sau a jucatorilor din respectiva grupa daca cei doi jucatori din aceeasi localitate vor disputa primul meci din grupa;

            1.b) Daca sunt exact doi jucatori din aceeasi localitate intr-o grupa superioara, indiferent de tipul turneului (A/A+ sau B/B+), atunci acestia trebuie sa joace primul meci din grupa.

            2) Daca se intalnesc in grupele inferioare sau superioare, indiferent de tipul turneului (A/A+ sau B/B+), doua persoane care sunt rude (tata si fiu, unchi si nepot, veri primari etc.), atunci acestia trebuie sa joace primul meci din grupa.

            Mentionez ca aceasta este ultima editare. Va multumesc. Cu stima.
            Ultima editare de GabrielD; 12.sep.2022, 23:13.
            "Tenisul de masa este cel mai important lucru dintre cele mai putin importante ale vietii"
            https://www.youtube.com/watch?v=ZdoaO-6Z2pg&t=1s- un mesaj despre cel mai important lucru in viata

            Comentariu


            • #7
              In legatura cu Campionii Judeteni ...am asistat la niste discutii cu calcule matematice in urma carora se trecea rezultatul de la masa .Pt. a elimina aceste Manevre si intelegeri intre prieteni si colegi de Deplasare pt. totdeauna ,trebuie limitata calitatea de Campion Amatur la una Singura la cele trei categorii. Hoby ,Avansati si Open. La Elit ,daca esti bun si excelezi prin rezultate la masa de joc sa fii Campion in fiecare an .Aceasta regula va creste ,in mod sigur ,nivelul de joc din Amatur ceea ce s-a si declarat ca se cauta solutii in cadrul conducerii AMATUR.(sper sa nu ajung la concluzia ca una declaram si cu totul alta facem ca si in alte activitati ale vietii noastre Pamantesti)
              jniky jniky likes this.
              LEMN TIMO BOLL ALC, FH TENERGY 64 , BH TENERGY 05HARD

              Comentariu


              • #8
                Propuneri pentru AMATUR
                (1) Asa cum au mai spus si altii, sa primesti 0p la participare este frustrant, descurajator si anti-competitional pentru nivelul AMATUR. AMATUR nu este un concurs de poker, nu este o pedeapsa! Este o miscare care sa promoveze sportul de masa ! In aceasta miscare trebuie promovat fair-play-ul, sustinerea, respectul, etc. cu alte cuvinte niste caracteristici care incep sa dispara...

                In acest sens propun ca cel care are 0v sa primeasca Lim_inf de la categoria lui, respectiv 10-6 pentru avansati, 20-6 pentru open.
                (2) Ar merita completata precizarea MP = media punctelor turneelor A, B si A+ din clasament. MP = media PONDERATA a punctelor turneelor A, B si A+ din clasament​​.
                adica nA +mA+ p*B /(n+m+p) unde n=nr de turnee A din ultimul an , ...cu precizarile de mai sus (existente pe site).

                Din exprimarea curenta, se poate intelege ca poate fi si medie simpla!

                (3) Propun sa punctati altfel, poate vi se pare mai interesant; Se ordoneaza turneele (pe fiecare categorie) de la cel mai recent la cel mai vechi. Cel mai recent primeste pondere 1, urmatorul 0.9, urmatorul 0.8 ,....cel mai vechi 0.1
                Teoretic acoperind un an de zile, din cauza schimbarii de forma,absentei, antrenamentului, etc, valoarea unui jucator la momentul curent (la care afisam MP si suma) poate fi total diferita de cea de la inceput sau de o valoare mai veche, sa zicem de cea de acum 3 luni.
                Ponderand dupa sugestia mea, acordam importanta mai mare turneelor mai recente si implicit importanta mai mica turneelor mai vechi. Astfel incurajam si lumea sa vina sa joace.

                (4) La turneele regionale sa fie interzisa participarea la o categorie superioara. Turneele regionale limiteaza participarea jucatorilor in functie de judet si implicit zona. Exista riscul ca un jucator normal de open cu MP sa zicem 24, sa participe la categoria lui si sa termine sa zicem locurile 5-8 unde a mai ajuns si un avansat. Ex Regional Pitesti
                10 -- 13 1v gr.sup.
                Valcea Daniel - Pitesti 25.37
                Zavricescu George - Curtea de Arges 24.33
                Sultan Valentin - Craiova 21.93
                Gagiu Remus - Pitesti-17.04
                ​Aici, MP 10-13, in conditiile curente =22.17. In conditiile in care am afi avut un openist in loc de 17.04, MP ar fi fost 22.9 sau chiar 23. 0. Practic cei 3 jucatori de la open pierd aproape 1p la MP . Acest lucru poate conta la TF, la grupele urmatoare etc. Daca la turneele obisuite A, e ok, ca-l poti inlocui curand, la urmatorul, la turneele A+ , tii de punctaj minim 6 luni!
                Este evident ca impactul este si asupra punctajului total.

                Mentionez ca exemplul de fata nu este cu apropo catre vreo persoana. Este doar un exemplu care faciliteaza intelegerea propunerii.

                (5) Din puncte de vedere al dificultatii, nu este ok ca la MP sa conteze 4 turnee B si 4 turnee A+ .La media ponderata ele vor avea aceeasi greutate=importanta. Cu alte cuvinte un turneu de SCARA B conteaza la fel de mult ca un regional, ceea ce nu e ok. Consider ca si aici tb ponderat. La calculul MP, turneele A sa fie ponderate cu 0.75, turneele A+ cu 1, iar turneele B cu 0.5. La suma punctajelor este ok ajustarea cu 50%+ si 25% -, dar la MP???
                Multumesc !


                Lemn dă Cireș supranumit și Fix-caria
                FH Cauciuc natural de la Danubiana
                BH Camera de bicicleta de la Luduș

                Comentariu


                • #9
                  Propun:
                  1. La inscriere, taxa sa poate fi platita cum si e acum la competitia de mures (pe revolut, pe bt, etc), si cine a platit are prioritate. Daca e asa, o sa se inscriu si o sa platesc cei care sigur ca vor sa mearga, si nu se retrag in ultimele ore (Daca nu se intampla ceva grav). Cei care au platit si se retrag nu primesc bani inapoi. Asa sigur ca n-o sa fie atat de multi de retrageri.
                  Blade: Butterfly Primorac Carbon OFF+
                  FH: Andro Rasanter V47
                  BH: Andro Rasanter V50

                  Comentariu


                  • #10
                    Propun ca suspendarile pentru oricare participant din Amatur sa nu fie mai mari de 12 luni.....
                    GabrielD GabrielD Zosim1 Zosim1 like this.

                    Comentariu


                    • #11
                      Propun sa fie urmărite retragerile. Astfel un jucător care se tretrage de la 3 etape sa fie pus pe "pauza" 1 luna.
                      Am observat ca la postarea concursului cine vede primul înscrie jumate de oraș, iar spre sfirsit se retrag,dar pina se retrag se lungește lista de așteptare și descurajează mulți jucători sa se înscrie. Asa apar locuri libere în ultima zi!!!
                      Cit despre plata anticipat la concurs:
                      Ce facem dacă se plătește taxa în prima zi de către 100 de oameni la o categorie care are doar 78 de locuri???
                      Multumesc

                      Comentariu


                      • #12
                        Postat în original de jurescu sorin Vezi post
                        Propun sa fie urmărite retragerile. Astfel un jucător care se tretrage de la 3 etape sa fie pus pe "pauza" 1 luna.
                        Am observat ca la postarea concursului cine vede primul înscrie jumate de oraș, iar spre sfirsit se retrag,dar pina se retrag se lungește lista de așteptare și descurajează mulți jucători sa se înscrie. Asa apar locuri libere în ultima zi!!!
                        Cit despre plata anticipat la concurs:
                        Ce facem dacă se plătește taxa în prima zi de către 100 de oameni la o categorie care are doar 78 de locuri???
                        Multumesc
                        Completari / propuneri tot vis-a-vis de inscrieri:

                        1 - Formular de inscriere online la turnee direct pe site-ul Amatur - astfel vom avea o imagine in timp real - se trece Nume Prenume si se bifeaza turneu si categoria
                        2 - Pret mai mic pentru inscrierile "EarlyBooking" - cu conditia sa se posteze mai devreme Turneele majore sau cele care se intampla cu regularitate in Calendarul Amatur si Pret mai mare eventual pentru inscrierile LastMinute sau la fata locului (40-60 lei vs 80-100 lei spre exemplu - pur orientativ) - se practica deja in competitiile de Mountain Bike amator (www.ridersclub.ro) - pentru platile online apare ulterior "validat" in dreptul inscrierii
                        Bogdan_TG-JIU Bogdan_TG-JIU likes this.
                        Blade : Butterfly Omar Assar
                        FH: Xiom Omega V Pro
                        BH: Xiom Omega V Tour

                        Comentariu


                        • #13
                          Propuner:

                          1. Numarul maxim de participanti/zi la un turneu sa fie limitat la 6 x nr. de mese,

                          2. Intrucat inscrierile si retragerile in /din turneu reprezinta optiuni ce implica responsabilitatea personala, propun ca:
                          - Inscrierile/retragerile sa se faca exclusiv pe forum pentru categoriile A, O, E, in intervalul de timp anuntat de catre organizator, cu exceptia retragerilor neprevazute care pot fi comunicate telefonic.
                          - pentru inscriere sa fie permise cel mult doua postari ale aceluiasi user, cu cel mult o persoana inscrisa/post (deci, in afara de el, un utilizator va putea inscrie in concurs o singura persoana)
                          - organizatorul sa poata posta inscrierea/retragerea in/din concurs, la cerere, doar pentru participantii din categoria hobby.

                          3. Instituirea, pe topic-ul dedicat, a unui sondaj standard de evaluare a turneului (similar celor utilizate de platformele on-line), pentru participanti, care sa atinga minim 4-6 criterii de apreciere, astfel incat, pe punctajul obtinut, sa poti avea o imagine asupra organizarii si modului de desfasurare a turneului...
                          Astfel, prin evaluarea generala a turneului (nota obtinuta), organizatorul va avea un feed-back la eforturile depuse, iar participantii un indiciu despre nivelul organizatoric si de frecventabilitate a turneului respectiv.

                          4. Redefinirea categoriei hobby (nu doar in baza MP) prin impunerea unor conditii pentru participanti, astfel incat, perioada de timp, in care acestia pot evolua in categorie, sa fie una limitata la max. 3-4 ani sau la un nr. maxim de turnee - ex. 20 de turnee.
                          Cine nu a atins cota MP 10 si continua sa joace la hobby dupa 3-4 ani / 20 de turnee, sa nu mai fie punctat decat in situatia in care se claseaza pe locurile 1-4.

                          5. Impunerea obligatiei de utilizare, de catre organizatori, la turneele A si A+, a unui sistem de sonorizare...

                          6. Interzicerea (si penalizarea) consumului de alcool in incinta salii de concurs...
                          Nicu Grosan Nicu Grosan likes this.

                          Comentariu


                          • #14
                            Am si eu 2 propuneri :
                            1. Sa nu se mai poata paticipa la turnee A+, Regionale si TC cu 0 puncte (adica cei nou inscrisi) , avand in vedere ca sunt doar 4-5 pe an si sunt jucatori care poate se pregatesc o perioada indelungata pentru un astfel de turneu cred ca este o experienta neplacuta pentru ei sa vina cineva cu 0 care au nivel mult mai mare si sa-i bata fara drept de apel .
                            2. Pentru a "forta" cumva promovarea din categorie cred ca daca se acorda un 0,04 puncte pe participare la turneu la MP se poate evita stagnarea in categorie . De exemplu , un jucator cu media 9 , care a participat la 25 de turnee ar putea fi trecut la categoria superioara incepand cu al 26-lea si nu ar fi o problema asa mare . ( De ce 0,04 ? pentru ca daca participi la 50 turnee pe an faci 2 puncte pe an din participari , daca ajungi la o medie 6 si 100 turnee - adica 2 ani , esti urcat la categoria superioara , dar sunt slabe sanse sa ai doar media 6 dupa 100 turnee )
                            cuciureanudaniel cuciureanudaniel likes this.
                            Blade: Butterfly Timo Boll 30th Anniversary Edition
                            FH: Butterfly Tenergy 05
                            BH: Butterfly Tenergy 05

                            Comentariu


                            • #15
                              Sustin eliminarea turneelor B din calculul MP. Pe de o parte prea multe jonglerii(mai ales in jos) cu MP, si pe de alta poti juca si la O+E...asa de test..
                              Sustin transformarea turneului pe echipe in A- pt a nu influenta campionul judetean, prin punctele aduse., dar atentie la calculul MP. +/- per victorie poate duce la rezultate ciudate. Ex : hobby MP 7-8-9.... au fost jucatori care au acumulat 7-8 infringeri si 1 Victorie...primeste MP - 1 ..2?!!!
                              Pt calcul MP propun ordonarea pe categorie si punctarea ca la un A . in functie de locul ocupat( fie de echipa , sau mai corect Individual...cine are 9 Victorii ocupa locul 1 la categorie, si se bonifica corespunzator...probabil vor fi multi cu 3-4 victorii...etc...)

                              Comentariu


                              • #16
                                Propun modificarea punctului 3.1 (penultimul paragraf) astfel:

                                Turneul pe echipe Butterfly Romanian Table Tennis Cup (E+) se va puncta și va fi trecut în grilă separat. Vor putea participa 42 de echipe reprezentând cele 41 de județe ale României + Municipiul București. Fiecare echipă va fi formată din patru jucători, cel mai bine clasat jucător al județului din fiecare categorie valorică (Elite/Open/Avansați/Hobby) din clasamentul Amatur România publicat la zi (15 aprilie pentru 2023). Echipa câștigătoare a ediției din anul 2023 va avea dreptul să organizeze ediția din 2024, îndeplinind cerințele impuse de Regulamentul concursului pe echipe.​

                                Mulțumesc frumos!
                                BUTTERFLY ROMÂNIA
                                TABLE TENNIS FOR YOU

                                Tel. Răsvan: 0721-223501; Showroom: 0736-887467
                                E-mail: office@prosoftbn.ro
                                Facebook: https://www.facebook.com/ButterflyRomania/
                                Instagram: @butterflyromania
                                YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCCi...bjtiYaVxGQamQA

                                http://www.tt-shop.ro
                                http://www.butterfly.tt
                                http://www.tenisdemasa.ro
                                OPEN THE WORLD

                                Comentariu


                                • #17
                                  1.Orice jucator de tenis de masa din Romania poate participa la orice tip de concurs Amatur.Exceptie fac primii 20 din cls FRTM M la data de 01.01.a anului in curs si primele 10 din cls FRTM F
                                  Motivare: In campionatele FRTM componenta echipelor din cele trei divizii este stabilita strict in functie de interesele clubului respectiv .( o catedra de antrenor suplimentara,un club nou pentru un contract public-privat nou,samd),nu are nici o legatura cu valoarea jucatorilor .In campionatul de echipe FRTM editia 2022/2023 activeaza noua jucatori componenti ale diverselor echipe nationale.De ex,Toate componentele echipei feminina U21 ce joaca Europenele de la CJ chiar zilele astea activeaza anul acesta in div B
                                  2.Participantii ce activeaza in diviziile superioare ale campionatelor FRTM( div A si SL) nu pot primi titlurile de Campion Judetean sau Campion Amatur ..
                                  Acest punct intra in discutie doar in cazul aprobarii propunerii de la pct 1
                                  3.Campionul judetan (primul clasat din fiecare judet..de obicei,jucator la categooria Elite) va primi medalie,diploma,tricou..Liderii celorlalte trei categorii vor primi doar medalie si diploma. Toate medaliile vor fi inscriptionate la fel: Campion judetean Amatur anul 20...
                                  Motivare: medaliile sunt perene,pot fi aratate peste ani nepotilor,expuse intr-o panoplie,samd..Tricourile devin carpe.cu timpul...Ca sa nu mai zic ca toti furnizorii de tricouri imi vor trimite de ziua mea felicitari si mici cadouri,daca intra in vigoare chestia asta
                                  4.Concursurile se vor desfasura (in toate fazele acestuia)folosindu-se exclusiv programul informatic creat de dl Apain in acest scop,in caz contrar nu vor fi omologate ca atare in cls Amatur
                                  5.La turneele A,R+,B,B+,numarul de concurenti /masa va fi de maxim 6 la sectiunile ce incep dimineata.,In cazul sectiunii (sectiunilor) care incep dupa amiaza numarul concurentilor va fi de maxim 3 x nr mese...

                                  Regula banala dar care nefiind trecuta expres in Regulamentul 2022 a fost incalcata cu diverse ocazii
                                  6.Concursurile A,R+,B,B+ care,conform anuntului turneului,au sectiuni (sectiune) programate sa inceapa dupa amiaza ,se desasoara in mod obligatoriu fara grupe superioare
                                  7.Turneele A+ inclusv TF se desfasoara cu maxim 6jucatori/masa/zi
                                  8.Un Organizator Local poate organiza un concurs Amatur in alta localitate doar in cazul in care acolo nu exista O.L sau ,daca exista,are acceptul dat pe forum al respectivului.In acest caz,nr total de turnee/localitate ramane acelasi
                                  9.Organizatorii Tehnici vor fi validati anual,in urma unui chestionar personalizat ,online, continand cateva intrebari din Regulamentul Amatur pe anul in curs,legate strict de modul de desfasurare a concursurilor Amatur

                                  Motivare:
                                  Este un mod eficient de a determina O.T. sa lectureze Regulamentul in vigoare..Sunt O.T care nu cunosc aspecte tehnice relativ banale,credeti sau nu.
                                  10.Un O.L sau O.T. isi pierde titulatura daca timp de 12 luni consecutive nu organizeaza nimic..

                                  O.L= Organizator Local
                                  O.T= Organizator Tehnic
                                  Ultima editare de cata_60; 16.sep.2022, 00:52.
                                  of all the things i lost i miss my mind the most

                                  Comentariu


                                  • #18
                                    Fără jucatori cu 0p in turneele A+

                                    Comentariu


                                    • #19
                                      Propunere Când se organizează concurs cu categorii separate: Elite,open,avansați și începători jucatorii din listele de așteptare să aibă prioritate la intrarea pe tabloul principal cei cu MP -ul corespunzător categoriei din care fac parte. Adică dacă la cat Elite sunt pe lista de așteptare 3jucat cu MP de elite și 3juc cu MP de open să aibă prioritate jucătorii cu media de Elite in ordinea înscrierii! Daca mai sunt locuri pot sa intre și ceilalți în ordinea înscrierii! Referitor la accesul div A și SL in Amatur îi transmit d-nului Cătă_60 că dacă vrea sa se "umilească" la masa de joc pe banii lui nu are decât .....pe noi ceilalți să ne lase să ne vedem de jocul nostru!
                                      Dantim Dantim likes this.

                                      Comentariu


                                      • #20
                                        Încă odată propun ;
                                        1. Eliminarea tuturor jucătorilor legitimați FRTM
                                        ( circuitul se numește AMATUR AMATUR )
                                        2.Eliminarea din rândul Coordonatorilor al celor care au legitimații active în FRTM
                                        (conflict grav de interese cu punctul 1)

                                        Comentariu


                                        • #21
                                          Fara jucatori cu 0 puncte daca nu au nici o victorie. Daca eu duc 14 copii la un turneu si zece dintre ei nu au nici o victorie, cum motivam noi acesti copii, noi in loc sa atragem copiii sa se integreze in amatur sa participe la cat mai multe concursuri, noi mai bine ii inlaturam prin acest regulament.Cateva puncte simbolic 1,2....sa nu participe chiar degeaba.( sa-i incurajam).Si daca se poate la concursurile din mini amatur sa fie punctati in clasamentul amatur cu punctele care le merita.
                                          mariomoro mariomoro likes this.

                                          Comentariu


                                          • #22
                                            Vă rugăm scrieți numai ”propuneri”, lăsați pe cei care au propus și nu-i mai citați.
                                            O singura postare se ia in considerare, restul este de Fight
                                            Mulțumim!

                                            Comentariu


                                            • #23
                                              Acest subiect are alt scop. Acest subiect nu are legătură cu ANDO, eventual faceți cerere la Admin, nu trebuie să îmbunătățim regulamentul cu astfel de bășcălii. Restul discuțiilor se pot continua pe Fight (aici)
                                              sau la ”Dezbateri”


                                              Subiect epuizat/inchis!

                                              petrescu liviu petrescu liviu likes this.

                                              Comentariu


                                              • #24
                                                Bună seara tuturor! Mi-au venit câteva idei pe care le consider foarte utile pentru dezvoltarea și continuitatea circuitului Amatur.
                                                Aș începe cu propunerea care susține eliminarea regulii cu 0 puncte la 0 victorii la orice categorie, această regulă creează foarte mult disconfort, iar în viitor foarte mulți participanți nu vor mai dori să vină la turnee. La 0 victorii trebuie dat fix limita categoriei pentru cei de la Avansați în sus, iar la Hobby sa se revină la 4 puncte la 0 victorii. Iar regula cu limita categoriei-4 sa rămână valabilă pentru cei care joaca la o categorie superioară valorii lor.
                                                O a doua idee ar fi ca turneul pe Echipe Buterfly să nu fie punctat ca un A+, nici ca turneu A, ci să apară separat un loc în grilă rezervat acestui turneu.
                                                O a treia propunere ar fi ca jucătorii care au trecut la o categorie superioară sa rămână acolo minim un an, iar dacă au la 80% din participări 0 victorii la turneele din noua categorie timp de un an, dar să fii participat la minim 4 turnee, abia atunci sa fie retrogradat la categoria inferioară, dar acest lucru se va întâmpla după titlurile de campioni județeni în cursul acelui an.
                                                O altă idee ar fi scoaterea de la contarea mediei a turneelor B, sunt turnee locale și așa s-ar putea scoate definitiv jongleriile, cei care doreau să scadă se bazau pe un punctaj mai mic la acestea sau alții câștigau turnee și luau foarte multe puncte la medie, neavând realizări la turnee A și A+, punctajul fiind cu 25% mai mic ca cel de la turneele A.
                                                O penultimă idee ar fi ca în cazul jucătorilor care încalcă regulile bunului simț în timpul turneelor sau pe forum să fie suspendați de la minim 6 luni la definitiv. Până la urmă vrem să venim la turnee să jucăm, nu să ne certăm.
                                                Ultima idee ar fi ca turneele A+ să fie câte 1 în aproape fiecare Zonă(Zona 1, Zona 2, Zona 3+Zona 4, Zona 5+Zona 7, Zona 6 și Zona 8 ), iar Turneul Campionilor să se țină cât se poate mai în centrul țării, pentru a le fi cât de cât la fel de ușor participațiilor din colțurile țării să ajungă la turneu.
                                                La regulile organizatorice nu mă bag, nu am priceperea necesară ca să pot da sugestii folositoare.
                                                Dacă am deranjat pe cineva cu acest comentariu îmi exprim scuzele. Doar vreau să scriu câteva propuneri.
                                                Sănătate tuturor! Seară bună tuturor!

                                                Comentariu


                                                • #25
                                                  Propun ca sa redevina obligatoriu cei doi litri de apa pentru fiecare participant.
                                                  De asemenea pentru turnee A+ care reunesc practic cei mai importanti jucatori care sustin miscarea Amatur sa li se asigure un minim de ospitalitate obligatoriu deci prevazut in regulament.
                                                  De exemplu pe langa cei 2 l de apa sa beneficieze de exemplu de cafea\ceai si ar fi bine si ceva de mancare.
                                                  Vin jucatori din toata tara si petrec practic toata ziua la turneu deci ar fi frumos sa ii lasam sa se preocupe doar de joc si socializare ca asta este esenta Amatur din punctul meu de vedere si in plus organizatorul local cunoaste cel mai bine de unde se poate manca\comanda la calitate\pret ok si daca comanda mult sunt sigur ca primeste si o reducere.
                                                  Din cate stiu anul acesta la un A+ s-a oferit doar apa si aia de 1.5l nici macar cei 2l de pe vremuri.

                                                  Comentariu

                                                  Procesare...
                                                  X