In conformitate cu noul regulament Amatur 2023 intrat in vigoare azi 01.11.2022 se va tine evidenta retragerilor dupa termen si a absentilor nemotivati.
4.4. Retragerea jucătorilor
Retragerea jucătorilor de la turneele la care s-au înscris poate fi:
a. retragere înainte de termen;
b. retragere după termen (R);
c. absență nemotivată (N);
Termenul limită de retragere de la un turneu este Joi ora 21:00 pentru secțiunile care joacă sâmbătă, vineri ora 21:00 pentru secțiunile care joacă duminică, 36 de ore pentru turneele care se desfășoară în altă zi a săptămânii. Retragerea trebuie să apară explicit pe forum până la ora limită, responsabilitatea de a verifica acest lucru revine strict persoanei care se retrage.
4.4.1 Penalizarea retragerilor
- retragerea jucătorilor înainte de termen 0 puncte;
- retragerea jucătorilor după termen (R) 2 puncte;
- absență nemotivată (N) 3 puncte;
Se suspendă pe o perioadă de trei luni jucătorul care acumulează minim 6 puncte de penalizare.
Punctele de penalizare se anulează la împlinirea termenului de 12 luni de la data turneului la care s-au acordat, respectiv odată cu ispășirea perioadei de suspendare.
Punctele de penalizare se pot motiva doar pe baza unor documente justificative.
Monitorizarea retragerilor și absențelor de la turneele AmaTur se va face de către comisia desemnata de Echipa Amatur
Punctele de penalizare vor apărea în pagina personală a fiecărui participant din circuit de pe site-ul www.amatur.ro rubrica Clasament, jucătorii în cauză fiind notificați în postul în care s-au înscris, pe forum.
Nu se penalizează retragerile de pe lista de așteptare.
Organizatorii (O.L. sau O.T.) se pot retrage din respectivul turneu fără penalizare.
Jucătorii înscriși de altă persoană și care nu cunosc acest lucru pot sesiza faptul în paginile turneului sau în subforumul „Organizare Amatur” topicul„Dezbateri curente”. În acest caz, persoana care a făcut înscrierea va fi cel penalizat.
Nu se penalizează retragerile înainte de termen dar organizatorul poate ține cont de ele și în cazul când acestea se repetă, poate refuza înscrierea jucătorului respectiv la turneele organizate de el.
Organizatorul tehnic trebuie să menționeze nominal jucătorii nemotivați și retrași după termen în postul rezervat desfășurătorului turneului la maxim 48 ore de la terminarea acestuia.
Cererile de motivare (nume, prenume, turneu, categorie), însoțite de documentele justificative (concediu medical, adeverință medicală, etc...) ale absențelor/retragerilor trebuiesc trimise la adresa de email cd.amatur@yahoo.com sau pe whatsapp (0757251938 – Darabă Gabriel). Pe documentele trimise, vă rugăm să ștergeți/acoperiți datele personale de identificare (CNP, serie și nr. CI, adresă, etc...) și să lasați vizibil doar numele și prenumele. Asta pentru a respecta Regulamentul privind Protecția Datelor (GDPR).
Termenul maxim de trimitere al documentelor justificative este de 7 zile lucratoare.(data terminării turneului)
Absențele nemotivate (N) se motivează doar în cazuri de forță majoră (exclus adeverințe medicale prezentate retroactiv) ce vor fi analizate de E.A
4.4. Retragerea jucătorilor
Retragerea jucătorilor de la turneele la care s-au înscris poate fi:
a. retragere înainte de termen;
b. retragere după termen (R);
c. absență nemotivată (N);
Termenul limită de retragere de la un turneu este Joi ora 21:00 pentru secțiunile care joacă sâmbătă, vineri ora 21:00 pentru secțiunile care joacă duminică, 36 de ore pentru turneele care se desfășoară în altă zi a săptămânii. Retragerea trebuie să apară explicit pe forum până la ora limită, responsabilitatea de a verifica acest lucru revine strict persoanei care se retrage.
4.4.1 Penalizarea retragerilor
- retragerea jucătorilor înainte de termen 0 puncte;
- retragerea jucătorilor după termen (R) 2 puncte;
- absență nemotivată (N) 3 puncte;
Se suspendă pe o perioadă de trei luni jucătorul care acumulează minim 6 puncte de penalizare.
Punctele de penalizare se anulează la împlinirea termenului de 12 luni de la data turneului la care s-au acordat, respectiv odată cu ispășirea perioadei de suspendare.
Punctele de penalizare se pot motiva doar pe baza unor documente justificative.
Monitorizarea retragerilor și absențelor de la turneele AmaTur se va face de către comisia desemnata de Echipa Amatur
Punctele de penalizare vor apărea în pagina personală a fiecărui participant din circuit de pe site-ul www.amatur.ro rubrica Clasament, jucătorii în cauză fiind notificați în postul în care s-au înscris, pe forum.
Nu se penalizează retragerile de pe lista de așteptare.
Organizatorii (O.L. sau O.T.) se pot retrage din respectivul turneu fără penalizare.
Jucătorii înscriși de altă persoană și care nu cunosc acest lucru pot sesiza faptul în paginile turneului sau în subforumul „Organizare Amatur” topicul„Dezbateri curente”. În acest caz, persoana care a făcut înscrierea va fi cel penalizat.
Nu se penalizează retragerile înainte de termen dar organizatorul poate ține cont de ele și în cazul când acestea se repetă, poate refuza înscrierea jucătorului respectiv la turneele organizate de el.
Organizatorul tehnic trebuie să menționeze nominal jucătorii nemotivați și retrași după termen în postul rezervat desfășurătorului turneului la maxim 48 ore de la terminarea acestuia.
Cererile de motivare (nume, prenume, turneu, categorie), însoțite de documentele justificative (concediu medical, adeverință medicală, etc...) ale absențelor/retragerilor trebuiesc trimise la adresa de email cd.amatur@yahoo.com sau pe whatsapp (0757251938 – Darabă Gabriel). Pe documentele trimise, vă rugăm să ștergeți/acoperiți datele personale de identificare (CNP, serie și nr. CI, adresă, etc...) și să lasați vizibil doar numele și prenumele. Asta pentru a respecta Regulamentul privind Protecția Datelor (GDPR).
Termenul maxim de trimitere al documentelor justificative este de 7 zile lucratoare.(data terminării turneului)
Absențele nemotivate (N) se motivează doar în cazuri de forță majoră (exclus adeverințe medicale prezentate retroactiv) ce vor fi analizate de E.A
Postat în original de GabrielD
Comentariu