Campionatul de echipe Amatur a devenit o traditie amaturistica,ajungand deja la a v-a editie.De la an la an s-a incercat o imbunatatire a formatului de desfasurare tragand concluzii de la turneele precedente.
La editia de anul trecut,absenteismul la faza finala a competitiei a fost de-a dreptul ingrijorator(au lipsit jumatate din echipele calificate),in consecinta am incercat ca pentru 2014 sa alcatuim un regulament mai simplu,mai eficient si care (problema esentiala,zic eu)sa reduca la minim costurile participantilor.
Modificarile principale pe care incercam sa le implementm pentru 2014 sunt:
- in fiecare din cele 8 zone ,coordonatorul impreuna cu capitanii echipelor inscrise vor stabili de comun acord care va fi modalitatea de desfasurare a fazei zonal.In calendarul Amatur avem o data rezervata acestei competitii dar aceasta are o valoare orientativa.
-Faza finala se va desfasura in preziua unui turneu A sau A+,poate chiar a turneului final.Stiu ca suna putin ciudat,dar in acest fel jucatorii nu vor cheltui aproape nimic in plus,pentru ca oricum participa la acest turneu. Acest aspect il vor stabili de comun acord capitanii echipelor care se vor califica in faza a 2-a a competitiei,nu are rost sa ne lansam in dezbateri pro si contra de pe acum
Proiectul de regulament a fost supus dezbaterii coordonatorilor doua saptamani,(timp in care au fost discutate si aduse unele mici modificari) si a intrunit acceptul majoritatii
REGULAMENTUL CAMPIONATULUI DE TENIS DE MASA PE ECHIPE AMATUR 2014
Generalitati
Denumirea oficiala a competitiei este “Campionatul pe echipe Amatur Romania 2014”.
Competitia este organizata de Amatur Romania si se adreseaza jucatorilor participanti la concursurile Amatur care nu sunt legitimati activi FRTM la data inscrierii in aceasta competitie si au la activ minim doua participari la turnee individuale tip A in ultimile 12 luni
Campionatul pe echipe Amatur este organizat de cei 8 coordonatori zonali in colaborare cu cei 8 organzatori principali(acolo unde e necesar acest lucru).
La aceasta competitie au dreptul sa participe si fosti legitimati in divizia B care nu au sustinut meciuri oficiale sub egida FRTM in campionatul in desfasurare (2013/2014).
Participantii care devin legitimati activ div B pe parcursul anului au drept de joc in editia la care s-au inscris deja ca amatori.
Jucatorii participanti vor fi incadrati in doua categorii in concordanta cu criteriile Amatur si anume:-avansati (MP<18 si experti (MP>18
Inscrierea echipelor
Pentru inscrierea unei echipe in topicul dedicat sunt necesare urmatoarele date:
-Nume -Localitate de resedinta (a majoritatii jucatorilor sau a capitanilor de echipa)
-Numele si prenumele capitanului de echipa si nr de telefon
-Componenta echipei (numele sau nick-ul,intre 3 si 6 jucatori)
- Taxa de inscriere:30 lei/echipa (Cheltuielile pt fiecare turneu in parte se achita separat de catre participanti)
Desfasurarea competitiei
Competitia se va desfasura in doua faze distincte,faza zonala si faza nationala
FAZA ZONALA se va desfasura in fiecare din cele 8 zone Amatur pana in luna iulie inclusiv.
Data pana la care se fac inscrierile ,data(datele) de desfasurare si modalitatea in care se desfasoara aceasta faza vor fi stabilite pentru fiecare zona de comun acord de coordonatorul zonal si capitanii echipelor participante la competitie.Se va putea face un singur turneu sau o competitie tip tur-retur la doua date diferite,in functie de posibilitatile tehnice ale organizatorului si nr de echipe participante. Durata unui meci de echipe(3 din5 meciuri individuale sau 5 din 9, ) , inlocuirea unui jucator pe parcursul unui meci, impartirea initiala a echipelor in avansati si experti cu concursuri separate ,s.a.m.d se discuta si se stabileste in sedinta tehnica a fiecarei zone in parte
-In cazul organizarii a doau turnee separate Avansati-Experti,echipele de avansati trebuie sa aiba in componenta maxim 1 jucator cu MP >18 la data desfasurarii concursului
- Se califica pentru faza nationala primele doua echipe din fiecare categorie sau primele 4 in caz ca turneul s-a desfasurat in comun
- Organizatorul are obligatia sa vireze cei 30lei/echipa in contul Amatur si sa publice clasamentul in cel mai scurt timp posibil
FAZA NATIONALA se desfasoara la o data ce va fi precizata pe parcusul anului,de comun acord cu capitanii echipelor calificate din faza zonala.
Competitia se va desfasura pe doua categorii:
-1.Experti. La aceasta categorie sunt inscrise echipele clasate pe primele doua locuri in fiecare regiune (2x8 echipe). Componenta echipelor poate fi completata pana la numarul maxim de coechipieri (6), fara a fi permise transferuri intre echipe.
- 2. Avansati. La aceasta categorie participa echipele clasate pe locurile 3 si 4 in fiecare regiune sau primele doua clasate la categoria “Avansati” in cazul concursurilor zonale desfasurate separat. Echipele de avansati au voie sa aiba in componenta doar un singur jucator care avea MP>18 la data desfasurarii fazei zonale.Se permite completarea echipelor de avansati pana la 6 jucatori precum si transferarea unui singur jucator -Daca una sau mai multe echipe calificate renunta la participarea la turneul final ele pot fi inlocuite de echipele cu cel mai mare MP necalificate la categoria respectiva,in ordinea MP
Distinctii si premii - Echipele clasate pe primele locuri la faza finala vor primi cupe,diplome,medalii
Coordonatorii zonali ai acestei competitii;
-Cozma C.-Zona 1: jud Botoșani,Suceava,Iași,Neamț,Vaslui,Iași,Bacău
-.Fratea A-Zona 2:jud Constanța,Tulcea,Galați,Brăila,Vrancea
-.Bodeanu D-Zona 3:jud Ilfov,Teleorman,Giurgiu si Bucureștiul
-Lazaroiu A,Bozga L-Zona 4:jud DambovitA,Prahova,Buzău,Ialomita,Călărași
-Botarca S-Zona 5:Argeș,Valcea,Olt,Gorj,Dolj,Mehedinti
-Kantor I,Vladoiu G-Zona 6:jud Mureș,Harghita,Covasna,Sibiu,Brașov
-Roman B-Zona 7:jud Caras-Severin,Timis,Arad,Hunedoara,Bihor
-Apian F,Toth l-Zona 8:Bistrița,Cluj,Maramureș,Alba,Satu Mare,Salaj
La editia de anul trecut,absenteismul la faza finala a competitiei a fost de-a dreptul ingrijorator(au lipsit jumatate din echipele calificate),in consecinta am incercat ca pentru 2014 sa alcatuim un regulament mai simplu,mai eficient si care (problema esentiala,zic eu)sa reduca la minim costurile participantilor.
Modificarile principale pe care incercam sa le implementm pentru 2014 sunt:
- in fiecare din cele 8 zone ,coordonatorul impreuna cu capitanii echipelor inscrise vor stabili de comun acord care va fi modalitatea de desfasurare a fazei zonal.In calendarul Amatur avem o data rezervata acestei competitii dar aceasta are o valoare orientativa.
-Faza finala se va desfasura in preziua unui turneu A sau A+,poate chiar a turneului final.Stiu ca suna putin ciudat,dar in acest fel jucatorii nu vor cheltui aproape nimic in plus,pentru ca oricum participa la acest turneu. Acest aspect il vor stabili de comun acord capitanii echipelor care se vor califica in faza a 2-a a competitiei,nu are rost sa ne lansam in dezbateri pro si contra de pe acum
Proiectul de regulament a fost supus dezbaterii coordonatorilor doua saptamani,(timp in care au fost discutate si aduse unele mici modificari) si a intrunit acceptul majoritatii
REGULAMENTUL CAMPIONATULUI DE TENIS DE MASA PE ECHIPE AMATUR 2014
Generalitati
Denumirea oficiala a competitiei este “Campionatul pe echipe Amatur Romania 2014”.
Competitia este organizata de Amatur Romania si se adreseaza jucatorilor participanti la concursurile Amatur care nu sunt legitimati activi FRTM la data inscrierii in aceasta competitie si au la activ minim doua participari la turnee individuale tip A in ultimile 12 luni
Campionatul pe echipe Amatur este organizat de cei 8 coordonatori zonali in colaborare cu cei 8 organzatori principali(acolo unde e necesar acest lucru).
La aceasta competitie au dreptul sa participe si fosti legitimati in divizia B care nu au sustinut meciuri oficiale sub egida FRTM in campionatul in desfasurare (2013/2014).
Participantii care devin legitimati activ div B pe parcursul anului au drept de joc in editia la care s-au inscris deja ca amatori.
Jucatorii participanti vor fi incadrati in doua categorii in concordanta cu criteriile Amatur si anume:-avansati (MP<18 si experti (MP>18
Inscrierea echipelor
Pentru inscrierea unei echipe in topicul dedicat sunt necesare urmatoarele date:
-Nume -Localitate de resedinta (a majoritatii jucatorilor sau a capitanilor de echipa)
-Numele si prenumele capitanului de echipa si nr de telefon
-Componenta echipei (numele sau nick-ul,intre 3 si 6 jucatori)
- Taxa de inscriere:30 lei/echipa (Cheltuielile pt fiecare turneu in parte se achita separat de catre participanti)
Desfasurarea competitiei
Competitia se va desfasura in doua faze distincte,faza zonala si faza nationala
FAZA ZONALA se va desfasura in fiecare din cele 8 zone Amatur pana in luna iulie inclusiv.
Data pana la care se fac inscrierile ,data(datele) de desfasurare si modalitatea in care se desfasoara aceasta faza vor fi stabilite pentru fiecare zona de comun acord de coordonatorul zonal si capitanii echipelor participante la competitie.Se va putea face un singur turneu sau o competitie tip tur-retur la doua date diferite,in functie de posibilitatile tehnice ale organizatorului si nr de echipe participante. Durata unui meci de echipe(3 din5 meciuri individuale sau 5 din 9, ) , inlocuirea unui jucator pe parcursul unui meci, impartirea initiala a echipelor in avansati si experti cu concursuri separate ,s.a.m.d se discuta si se stabileste in sedinta tehnica a fiecarei zone in parte
-In cazul organizarii a doau turnee separate Avansati-Experti,echipele de avansati trebuie sa aiba in componenta maxim 1 jucator cu MP >18 la data desfasurarii concursului
- Se califica pentru faza nationala primele doua echipe din fiecare categorie sau primele 4 in caz ca turneul s-a desfasurat in comun
- Organizatorul are obligatia sa vireze cei 30lei/echipa in contul Amatur si sa publice clasamentul in cel mai scurt timp posibil
FAZA NATIONALA se desfasoara la o data ce va fi precizata pe parcusul anului,de comun acord cu capitanii echipelor calificate din faza zonala.
Competitia se va desfasura pe doua categorii:
-1.Experti. La aceasta categorie sunt inscrise echipele clasate pe primele doua locuri in fiecare regiune (2x8 echipe). Componenta echipelor poate fi completata pana la numarul maxim de coechipieri (6), fara a fi permise transferuri intre echipe.
- 2. Avansati. La aceasta categorie participa echipele clasate pe locurile 3 si 4 in fiecare regiune sau primele doua clasate la categoria “Avansati” in cazul concursurilor zonale desfasurate separat. Echipele de avansati au voie sa aiba in componenta doar un singur jucator care avea MP>18 la data desfasurarii fazei zonale.Se permite completarea echipelor de avansati pana la 6 jucatori precum si transferarea unui singur jucator -Daca una sau mai multe echipe calificate renunta la participarea la turneul final ele pot fi inlocuite de echipele cu cel mai mare MP necalificate la categoria respectiva,in ordinea MP
Distinctii si premii - Echipele clasate pe primele locuri la faza finala vor primi cupe,diplome,medalii
Coordonatorii zonali ai acestei competitii;
-Cozma C.-Zona 1: jud Botoșani,Suceava,Iași,Neamț,Vaslui,Iași,Bacău
-.Fratea A-Zona 2:jud Constanța,Tulcea,Galați,Brăila,Vrancea
-.Bodeanu D-Zona 3:jud Ilfov,Teleorman,Giurgiu si Bucureștiul
-Lazaroiu A,Bozga L-Zona 4:jud DambovitA,Prahova,Buzău,Ialomita,Călărași
-Botarca S-Zona 5:Argeș,Valcea,Olt,Gorj,Dolj,Mehedinti
-Kantor I,Vladoiu G-Zona 6:jud Mureș,Harghita,Covasna,Sibiu,Brașov
-Roman B-Zona 7:jud Caras-Severin,Timis,Arad,Hunedoara,Bihor
-Apian F,Toth l-Zona 8:Bistrița,Cluj,Maramureș,Alba,Satu Mare,Salaj
Comentariu