Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Campionatul de echipe "AMATUR 2014"

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Campionatul de echipe "AMATUR 2014"

    Campionatul de echipe Amatur a devenit o traditie amaturistica,ajungand deja la a v-a editie.De la an la an s-a incercat o imbunatatire a formatului de desfasurare tragand concluzii de la turneele precedente.
    La editia de anul trecut,absenteismul la faza finala a competitiei a fost de-a dreptul ingrijorator(au lipsit jumatate din echipele calificate),in consecinta am incercat ca pentru 2014 sa alcatuim un regulament mai simplu,mai eficient si care (problema esentiala,zic eu)sa reduca la minim costurile participantilor.
    Modificarile principale pe care incercam sa le implementm pentru 2014 sunt:
    - in fiecare din cele 8 zone ,coordonatorul impreuna cu capitanii echipelor inscrise vor stabili de comun acord care va fi modalitatea de desfasurare a fazei zonal.In calendarul Amatur avem o data rezervata acestei competitii dar aceasta are o valoare orientativa.
    -Faza finala se va desfasura in preziua unui turneu A sau A+,poate chiar a turneului final.Stiu ca suna putin ciudat,dar in acest fel jucatorii nu vor cheltui aproape nimic in plus,pentru ca oricum participa la acest turneu. Acest aspect il vor stabili de comun acord capitanii echipelor care se vor califica in faza a 2-a a competitiei,nu are rost sa ne lansam in dezbateri pro si contra de pe acum
    Proiectul de regulament a fost supus dezbaterii coordonatorilor doua saptamani,(timp in care au fost discutate si aduse unele mici modificari) si a intrunit acceptul majoritatii

    REGULAMENTUL CAMPIONATULUI DE TENIS DE MASA PE ECHIPE AMATUR 2014

    Generalitati
    Denumirea oficiala a competitiei este “Campionatul pe echipe Amatur Romania 2014”.
    Competitia este organizata de Amatur Romania si se adreseaza jucatorilor participanti la concursurile Amatur care nu sunt legitimati activi FRTM la data inscrierii in aceasta competitie si au la activ minim doua participari la turnee individuale tip A in ultimile 12 luni
    Campionatul pe echipe Amatur este organizat de cei 8 coordonatori zonali in colaborare cu cei 8 organzatori principali(acolo unde e necesar acest lucru).
    La aceasta competitie au dreptul sa participe si fosti legitimati in divizia B care nu au sustinut meciuri oficiale sub egida FRTM in campionatul in desfasurare (2013/2014).
    Participantii care devin legitimati activ div B pe parcursul anului au drept de joc in editia la care s-au inscris deja ca amatori.
    Jucatorii participanti vor fi incadrati in doua categorii in concordanta cu criteriile Amatur si anume:-avansati (MP<18 si experti (MP>18

    Inscrierea echipelor
    Pentru inscrierea unei echipe in topicul dedicat sunt necesare urmatoarele date:
    -Nume -Localitate de resedinta (a majoritatii jucatorilor sau a capitanilor de echipa)
    -Numele si prenumele capitanului de echipa si nr de telefon
    -Componenta echipei (numele sau nick-ul,intre 3 si 6 jucatori)
    - Taxa de inscriere:30 lei/echipa (Cheltuielile pt fiecare turneu in parte se achita separat de catre participanti)

    Desfasurarea competitiei
    Competitia se va desfasura in doua faze distincte,faza zonala si faza nationala

    FAZA ZONALA se va desfasura in fiecare din cele 8 zone Amatur pana in luna iulie inclusiv.
    Data pana la care se fac inscrierile ,data(datele) de desfasurare si modalitatea in care se desfasoara aceasta faza vor fi stabilite pentru fiecare zona de comun acord de coordonatorul zonal si capitanii echipelor participante la competitie.Se va putea face un singur turneu sau o competitie tip tur-retur la doua date diferite,in functie de posibilitatile tehnice ale organizatorului si nr de echipe participante. Durata unui meci de echipe(3 din5 meciuri individuale sau 5 din 9, ) , inlocuirea unui jucator pe parcursul unui meci, impartirea initiala a echipelor in avansati si experti cu concursuri separate ,s.a.m.d se discuta si se stabileste in sedinta tehnica a fiecarei zone in parte
    -In cazul organizarii a doau turnee separate Avansati-Experti,echipele de avansati trebuie sa aiba in componenta maxim 1 jucator cu MP >18 la data desfasurarii concursului
    - Se califica pentru faza nationala primele doua echipe din fiecare categorie sau primele 4 in caz ca turneul s-a desfasurat in comun
    - Organizatorul are obligatia sa vireze cei 30lei/echipa in contul Amatur si sa publice clasamentul in cel mai scurt timp posibil

    FAZA NATIONALA se desfasoara la o data ce va fi precizata pe parcusul anului,de comun acord cu capitanii echipelor calificate din faza zonala.
    Competitia se va desfasura pe doua categorii:
    -1.Experti. La aceasta categorie sunt inscrise echipele clasate pe primele doua locuri in fiecare regiune (2x8 echipe). Componenta echipelor poate fi completata pana la numarul maxim de coechipieri (6), fara a fi permise transferuri intre echipe.
    - 2. Avansati. La aceasta categorie participa echipele clasate pe locurile 3 si 4 in fiecare regiune sau primele doua clasate la categoria “Avansati” in cazul concursurilor zonale desfasurate separat. Echipele de avansati au voie sa aiba in componenta doar un singur jucator care avea MP>18 la data desfasurarii fazei zonale.Se permite completarea echipelor de avansati pana la 6 jucatori precum si transferarea unui singur jucator -Daca una sau mai multe echipe calificate renunta la participarea la turneul final ele pot fi inlocuite de echipele cu cel mai mare MP necalificate la categoria respectiva,in ordinea MP

    Distinctii si premii - Echipele clasate pe primele locuri la faza finala vor primi cupe,diplome,medalii

    Coordonatorii zonali ai acestei competitii;
    -Cozma C.-Zona 1: jud Botoșani,Suceava,Iași,Neamț,Vaslui,Iași,Bacău
    -.Fratea A-Zona 2:jud Constanța,Tulcea,Galați,Brăila,Vrancea
    -.Bodeanu D-Zona 3:jud Ilfov,Teleorman,Giurgiu si Bucureștiul
    -Lazaroiu A,Bozga L-Zona 4:jud DambovitA,Prahova,Buzău,Ialomita,Călărași
    -Botarca S-Zona 5:Argeș,Valcea,Olt,Gorj,Dolj,Mehedinti
    -Kantor I,Vladoiu G-Zona 6:jud Mureș,Harghita,Covasna,Sibiu,Brașov
    -Roman B-Zona 7:jud Caras-Severin,Timis,Arad,Hunedoara,Bihor
    -Apian F,Toth l-Zona 8:Bistrița,Cluj,Maramureș,Alba,Satu Mare,Salaj
    Ultima editare de cata_60; 17.mai.2014, 08:54.
    of all the things i lost i miss my mind the most

  • #2
    1.Propun ca formatul echipelor sa ramana acelas pe intreg sezonul. 2.Momentul de referinta al categoriei (O,A) sa fie la data inscrieri echipei pe forum.De ce ? Pe percursul anului,unii jucatori vor schimba categoria. SA NU NE TREZIM CA O ECHIPA DE OPEN CASTIGA LA AMATORI, SAU VICEVERSA.

    Comentariu


    • #3
      Tot asa de greu va fi, ca in decembrie, sa aflam ce categorie avea participantul la data inscrierii. Mai bine isi rezolva fiecare echipa, prin posibilitatea suplimentarii de la trei la sase jucatori, din care la amatorii (la final) va ramane cu drept de joc numai un openist.
      Daca pleci numai cu valori (si tu esti o valoare) ai sa vezi ca te califici in primele doua echipe, unde conditia/restrictia de la amatori nu mai functioneaza. (pot fi numai openisti, sau numai amatori, sau amestecati).
      Hobby: Motoare si ski !
      http://www.youtube.com/watch?v=dyNpInTHl2Y

      Comentariu


      • #4
        Daca ne intalnim la Targoviște mai discutam,ne mai dam cu parerea si modificam ce si cum se stabileste,daca e cazul
        of all the things i lost i miss my mind the most

        Comentariu


        • #5
          Intreb si eu sau propun ca pe vremurile bune turneu pe echipe sa se faca intr-o zi stabilita si locatie , si sa nu faca cu calificari si calificari.

          Comentariu


          • #6
            Echipa de 3 si se joace pina care echipa ajunge primul la 5

            Comentariu


            • #7
              Anul trecut au participat vreo 60 de echipe nu cred ca se poate juca intr-o zi..dar si asa,cu T.F.Echipe odata cu T.F Amatur,economiile sunt maxime si timpul pierdut minim.Meciurile se pot juca in orice varianta,cine ajunge primul la 3 vict e o varianta OK si care a fost propusa pt faza finala.In vremurile bune de care aminteai,in AMatur erau vreo 300 de participanti.Acum sunt 3000.
              of all the things i lost i miss my mind the most

              Comentariu


              • #8
                buna ziua!in Prahova cand va fi vreun concurs de tenis de masă?

                Comentariu


                • #9
                  Asteptam topicul pt zona III, dorim sa inscriem o echipa. De data asta speram sa mergem pana la capat
                  Lemn: Joola Zhou Qihao Super ALC 90 FL, 85gr
                  FH: Butterfly Tenergy 05 2.1
                  BH: Tibhar Quantum X Pro Max

                  Comentariu


                  • #10
                    Postat în original de manyaku88 Vezi post
                    Asteptam topicul pt zona III, dorim sa inscriem o echipa. De data asta speram sa mergem pana la capat
                    Ma bucura dorinta voastra de a juca de data aceasta pana la capat, voi posta anuntul in cateva zile.

                    Comentariu


                    • #11
                      Vad ca anul acesta nu este asa mare inghesuiala la participarea in Campionatul pe echipe.Oare ceva nu a functionat anul trecut de nu mai prezinta asa mare interes? Poate ar trebui ceva schimbari, sau sugestii pentru imbunatatirea acestui turneu pe echipe

                      Comentariu


                      • #12
                        Turneul final pe echipe se va desfasura la data de 05.12.2014 (vineri in preziua turneului final Amatur), in Sala Sporturilor din Sf. Gheorghe.
                        Alte info:
                        -vor fi max 32 echipe pe 16 mese (8 zone x 4 echipe);
                        -reamintesc; daca acum nu conteaza cati openisti sau amatori sunt intr-o echipa (tur - retur sau ambele intr-o fază), la Finală in echipele care s-au calificat pe locurile 3-4 (amatori) trebuie sa se tina cont ca numai un openist poate figura pe foaia de joc.
                        Hobby: Motoare si ski !
                        http://www.youtube.com/watch?v=dyNpInTHl2Y

                        Comentariu


                        • #13
                          Dragi amaturisti
                          In primul rand tin sa multumesc celor care s-au inscris in echipe Amatur pentru Turneul de Echipe Amatur 2014 .
                          .Din pacate de la an la an interesul general pentru aceasta competitie a scazut continuu,drept dovada fiind numarul redus de echipe participante in acest an. In urma discutiilor purtate cu colegii coordonatori de zone credem ca acest fapt se datoreaza mai multor factori precum: aglomerarea calendarului competitional Amatur,creearea unor campionate de echipe judetene ,legitimarea a tot mai multi jucatori care in trecut erau doar amaturisti,criza financiara...
                          Va reamintesc ca aceasta competitie se autofinanteaza( nu se iau din banii varsati de organizatori la turneele A,A+,B) si astfel exista riscul ca organizatorii Turneului Final de Echipe sa puna bani din buzunarul lor pentru inchirierea salii si materiale de premiere
                          In consecinta ,Campionatul de Echipe 2014 se anuleaza
                          of all the things i lost i miss my mind the most

                          Comentariu


                          • #14
                            Postat în original de cata_60 Vezi post
                            Dragi amaturisti
                            In primul rand tin sa multumesc celor care s-au inscris in echipe Amatur pentru Turneul de Echipe Amatur 2014 .
                            .Din pacate de la an la an interesul general pentru aceasta competitie a scazut continuu,drept dovada fiind numarul redus de echipe participante in acest an. In urma discutiilor purtate cu colegii coordonatori de zone credem ca acest fapt se datoreaza mai multor factori precum: aglomerarea calendarului competitional Amatur,creearea unor campionate de echipe judetene ,legitimarea a tot mai multi jucatori care in trecut erau doar amaturisti,criza financiara...
                            Va reamintesc ca aceasta competitie se autofinanteaza( nu se iau din banii varsati de organizatori la turneele A,A+,B) si astfel exista riscul ca organizatorii Turneului Final de Echipe sa puna bani din buzunarul lor pentru inchirierea salii si materiale de premiere
                            In consecinta ,Campionatul de Echipe 2014 se anuleaza
                            Pacat,Campionatele pe echipe,turneele pe echipe creaza niste legaturi mult mai stranse decat cele individuale,de aceea sunt agreeate sporturile colective.Ar trebui regandit un campionat pe echipe,cu clasament si sistem de punctaj atractiv.Nu e niciodata prea tarziu.

                            Comentariu

                            Procesare...
                            X