Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Paleta veche

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Paleta veche

Am si eu o paleta veche, de f multi ani, cred ca e Pioneer. Am tinut-o fara husa si s-au uscat fetele si au sarit zimtii de pe ea si as vrea o reconditionez, sa ii pun fete noi, daca este posibil, ca cele actuale par f bine lipite.
    Numai ca sunt amator si nu cred ca as face o treaba f buna singur, se ocupa cineva de asa ceva pe aici, sa ma ajute?
    Preferabil tot fete cu zimti, cred ca tehnic e cu iarba.
    Si cam in ce pret ar fi posibil lucrul asta.

Re: Paleta veche

Parerea mea e ca poti sa il arunci la gunoi sau sa il tii de colectie.
    Cumpara un lemn calumea ,ala e o scandura grea de pe vremuri.

Comentariu

Urmareste forumul la sectiunea vinzari echipamente , si o sa gasesti un lemn "profi" la un pret f. bun ,second , cel pe care il detii acum e de cea mai slaba calitate , si daca iti doresti o paleta buna trebuie sa cercetezi forumul acesta bine , si o sa vezi care sint diferentele intre comert versus profi .
      succes
      Palete si accesorii tenis de masa la preturi de importator
      Fete de palete tenis de masa
      TT.MGVSPORT - www. ttsport.ro

Comentariu

Trebuie construita o paleta care sa aibe "iarba" numai pe o parte iar pe cealalta, un soft normal. Vremurile s-au schimbat, daca incerci sa joci cu iarba pe ambele parti, oponentul se va obisnui mult mai repede cu saritura mingiei care vine de la tine, sansele de castig scazand drastic.