DENUMIRE TURNEU: A+ ZIUA NATIONALA AMATUR ZONA 7 (Caraș-Severin, Timiș, Arad, Hunedoara, Bihor)
CATEGORIE TURNEU: "A+", open + avansati + incepatori
DESFASURARE TURNEU: SALA POLIVALENTA "VICTORIA" ARAD
ORA DE INCEPERE:
- INCEPATORI: 09.30 prezenta la sala, ora 10:00 inceperea turneului.
- AVANSATI: 09.30 prezenta la sala, ora 10:00 inceperea turneului.
- OPEN: 13.30 prezenta la sala, ora 14.00 inceperea turneului.
NR. MESE: 16-24 aprobate ITTF.
SPATIUL DE JOC: excelent.
TIMPUL ALOCAT: nelimitat.
NR. MAXIM JUCATORI: 24 INCEPATORI / 72 AVANSATI / 36 OPEN.
(daca este cazul vom suplimenta)
TAXA PARTICIPARE:
- adulti: 40,00 RON.
- copiii sub 14 ani: 20,00 RON.
- persoanele cu dizabilitati locomotorii beneficiaza de intrare gratuita.
- (3 LEI/JUC. VOR FI DIRECTIONATI CATRE ASOCIATIA AMATUR).
ORGANIZARE TURNEU:
INCEPATORI: participa orice jucator cu media sub 12
Validarea inscrierilor 9.30 , inceperea turneului 10.00
Numar maxim de participanti: 24 (se va respecta regula primilor inscrisi pe forum)
AVANSATI: participa orice jucator cu media intre 12 si 19
Validarea inscrierilor 9.30 , inceperea turneului 10.00
Numar maxim de participanti: 72 (se va respecta regula primilor inscrisi pe forum)
OPEN: participa jucatorii legitimati in div B, jucatorii cu MP>=19, precum si jucatori cu MP<19, ( sunt rugati sa-si anunte optiunea de a juca la OPEN)
Validarea inscrierilor 13.30 , inceperea turneului 14.00
Numar maxim de participanti: 36 (se va respecta regula primilor inscrisi pe forum)
SISTEMUL DE JOC:
- grupe inferioare de 6 jucatori ? se califica primii 4
- Grupe superioare de 4 jucatori ? se califica primii 2
- Eliminatoriu
Ordinea favoritilor in grupele inferioare se va face dupa MP, regula sarpelui, cu permutari intre localitati unde este cazul.
In cazul in care nu se ocupa toate locurile la o categorie sistemul de joc poate suferi modificari.
MATERIALUL DE PREMIERE:
LOC 1 - cupa + medalie + diploma.
LOC 2 - cupa + medalie + diploma.
LOC 3 - cupa + medalie + diploma.
SE ASIGURA:
1. apa plata 2L - pt cei setosi
2. bere rece - pt cei deshidratati
3. cafea - pt cei adormiti
4. tuica" lovitura si podeaua" - pt cei cu emotii foarte mari
5. GULAS - PENTRU TOATA LUMEA
INSCRIEREA PARTICIPANTILOR: Pe forum sau telefonic , rog seriozitate, cei care se inscriu si nu mai pot ajunge sunt rugati sa anunte pe forum.
RELATII ORGANIZATORI: Roman Bogdan 0746.056.622 si Meszar Razvan 0753.692.813 , organizator tehnic Fekete Istvan 0721.907017
CATEGORIE TURNEU: "A+", open + avansati + incepatori
DESFASURARE TURNEU: SALA POLIVALENTA "VICTORIA" ARAD
ORA DE INCEPERE:
- INCEPATORI: 09.30 prezenta la sala, ora 10:00 inceperea turneului.
- AVANSATI: 09.30 prezenta la sala, ora 10:00 inceperea turneului.
- OPEN: 13.30 prezenta la sala, ora 14.00 inceperea turneului.
NR. MESE: 16-24 aprobate ITTF.
SPATIUL DE JOC: excelent.
TIMPUL ALOCAT: nelimitat.
NR. MAXIM JUCATORI: 24 INCEPATORI / 72 AVANSATI / 36 OPEN.
(daca este cazul vom suplimenta)
TAXA PARTICIPARE:
- adulti: 40,00 RON.
- copiii sub 14 ani: 20,00 RON.
- persoanele cu dizabilitati locomotorii beneficiaza de intrare gratuita.
- (3 LEI/JUC. VOR FI DIRECTIONATI CATRE ASOCIATIA AMATUR).
ORGANIZARE TURNEU:
INCEPATORI: participa orice jucator cu media sub 12
Validarea inscrierilor 9.30 , inceperea turneului 10.00
Numar maxim de participanti: 24 (se va respecta regula primilor inscrisi pe forum)
AVANSATI: participa orice jucator cu media intre 12 si 19
Validarea inscrierilor 9.30 , inceperea turneului 10.00
Numar maxim de participanti: 72 (se va respecta regula primilor inscrisi pe forum)
OPEN: participa jucatorii legitimati in div B, jucatorii cu MP>=19, precum si jucatori cu MP<19, ( sunt rugati sa-si anunte optiunea de a juca la OPEN)
Validarea inscrierilor 13.30 , inceperea turneului 14.00
Numar maxim de participanti: 36 (se va respecta regula primilor inscrisi pe forum)
SISTEMUL DE JOC:
- grupe inferioare de 6 jucatori ? se califica primii 4
- Grupe superioare de 4 jucatori ? se califica primii 2
- Eliminatoriu
Ordinea favoritilor in grupele inferioare se va face dupa MP, regula sarpelui, cu permutari intre localitati unde este cazul.
In cazul in care nu se ocupa toate locurile la o categorie sistemul de joc poate suferi modificari.
MATERIALUL DE PREMIERE:
LOC 1 - cupa + medalie + diploma.
LOC 2 - cupa + medalie + diploma.
LOC 3 - cupa + medalie + diploma.
SE ASIGURA:
1. apa plata 2L - pt cei setosi
2. bere rece - pt cei deshidratati
3. cafea - pt cei adormiti
4. tuica" lovitura si podeaua" - pt cei cu emotii foarte mari
5. GULAS - PENTRU TOATA LUMEA
INSCRIEREA PARTICIPANTILOR: Pe forum sau telefonic , rog seriozitate, cei care se inscriu si nu mai pot ajunge sunt rugati sa anunte pe forum.
RELATII ORGANIZATORI: Roman Bogdan 0746.056.622 si Meszar Razvan 0753.692.813 , organizator tehnic Fekete Istvan 0721.907017
Comentariu