Data: 4 martie 2017
Localitatea: Arad
Locul de desfasurare: sala Polivalenta Arad , Aleea Călimănești
[TD]
[/TD]
Categorii: elite , open , avansati si incepatori (patru turnee);
Logistica: 20 mese ITTF, mingi celuloid;
Ora de incepere: 9:30 avansati si incepatori (prezenta la sala 9:00 ) , 15:00 elite si open (prezenta la sala 14:00 );
Numarul maxim de jucatori:
- se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 elite + se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 open (cu mentiunea ca numarul total la elite plus open va fi 80 )
- se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 avansati + se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 incepatori (cu mentiunea ca numarul la avansati si incepatori se poate modifica in functie de cerere insa suma lor va fi 120 );
Posibil sa se acorde 2 wild-carduri pe categorie dar care se adauga la numarul participantilor de mai sus .
SE ASIGURA:
- apa, cafea, tuica , pranz;
Materiale de premiere: locurile 1-3 cupe , medalii si diplome;4-8 diplome
Taxa de participare:
45 ron (adulti);
20 ron (copii sub 14 ani);
- persoanele cu dizabilitati nu platesc taxa de participare.
Pentru fiecare participant se va dona 1 ron catre AmaTur.
INSCRIEREA/RETRAGEREA PARTICIPANTILOR:
- pe forum sau telefonic;
- prioritatea la înscriere: fiind turneu A+ la fiecare categorie prioritatea la înscriere este dată de Clasament;
- ultima inscriere Joi, 02.03.2017, ora 21,00;(practic toti cei inscrisi pana la aceasta data si care nu se afla pe lista de asteptare sigur vor putea participa la concurs ,am tinut sa mentionez acest fapt deoarece fiind turneu A+ pana la aceasta data exista prioritate de inscriere in functie de locul in clasament ,eventualele inscrieri dupa aceasta data se vor face cu acordul direct al organizatorului si desigur in limita locurilor disponibile )
- ultima retragere Joi, 02.03.2017, ora 21,00;
- retragerile înainte de termen vor fi monitorizate: R1;
- retragerile după termen vor fi penalizate cu 2 puncte: R2;
- absenții vor fi penalizați cu 3 puncte: N;
Anunț important!
Modificarea Regulamentului AmaTur 2017, care intră în vigoare începând cu 1 Martie 2017 stipulează modalitatea de gestionare a înscrierilor la Turneele A+, astfel:
5.3.3 Organizarea turneelor tip A+.
Se organizează în săli spațioase, care permit desfășurarea turneului pe minim 20 de mese.
Fiind turnee cu participare națională, organizatorii vor avea în vedere posibilitățile de cazare, de masa și de petrecere a timpului liber al participanților.
în situația depășirii numărului de locuri rezervat turneului, prioritate au jucătorii din categoria respectivă, în ordinea clasamentului.
Turneele A+ se desfășoară pe patru categorii, după cum urmează:
Elite, Open, Avansați și începători.
înscrierile la turneele A+ se vor face pe liste comune Elite + Open, respectiv Avansați + începători, stabilirea locurilor Elite/Open și Avansați/începători urmând să se definitiveze Joi seara, după închiderea înscrierilor, în funcție de numărul jucătorilor înscriși la fiecare categorie. Pentru realizarea grupelor complete de 4 jucători la categoria superioară se va putea face transferul a maxim 3 jucători de la categoria inferioară, fie la cererea acestora, fie în ordinea MP-ului. în cazul în care nu există minim 18 jucători la o subcategorie, turneul se va desfășura amestecat Elite+Open, sau Avansați+începători.
Astfel, odată cu publicarea Clasamentului din 1 Martie 2017 se vor cumula și înscrierile la categoriile Avansați și începători, similar listei comune Elite + Open existente, repartizarea numărului de locuri la fiecare din cele două subcategorii urmând să se facă după închiderea listelor de Joi, orele 21,00.
Vă mulțumim pentru înțelegere
INCEPATORI
- poate participa orice jucator cu media intre 0 si 9,99;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 09:00 - 09:25
Ora de incepere: 09:30 - 09:45 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
AVANSATI
- poate participa orice jucator cu media intre 10 si 19,99;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 09:00 - 09:25
Ora de incepere: 09:30 - 09:45 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
OPEN
- poate participa orice jucator cu media intre 20,00 si 26,99;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 14:00 - 14:55
Ora de incepere: 15:00 - 15:15 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
ELITE
- poate participa orice jucator cu media peste 27,00;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 14:00 - 14:55
Ora de incepere: 15:00 - 15:15 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
ORGANIZATOR:
Roman Bogdan: 0746.056.622
Suport tehnic: Fekete Istvan 0721.907.017
Va asteptam cu drag !
Localitatea: Arad
Locul de desfasurare: sala Polivalenta Arad , Aleea Călimănești
[TD]
Categorii: elite , open , avansati si incepatori (patru turnee);
Logistica: 20 mese ITTF, mingi celuloid;
Ora de incepere: 9:30 avansati si incepatori (prezenta la sala 9:00 ) , 15:00 elite si open (prezenta la sala 14:00 );
Numarul maxim de jucatori:
- se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 elite + se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 open (cu mentiunea ca numarul total la elite plus open va fi 80 )
- se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 avansati + se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21 incepatori (cu mentiunea ca numarul la avansati si incepatori se poate modifica in functie de cerere insa suma lor va fi 120 );
Posibil sa se acorde 2 wild-carduri pe categorie dar care se adauga la numarul participantilor de mai sus .
SE ASIGURA:
- apa, cafea, tuica , pranz;
Materiale de premiere: locurile 1-3 cupe , medalii si diplome;4-8 diplome
Taxa de participare:
45 ron (adulti);
20 ron (copii sub 14 ani);
- persoanele cu dizabilitati nu platesc taxa de participare.
Pentru fiecare participant se va dona 1 ron catre AmaTur.
INSCRIEREA/RETRAGEREA PARTICIPANTILOR:
- pe forum sau telefonic;
- prioritatea la înscriere: fiind turneu A+ la fiecare categorie prioritatea la înscriere este dată de Clasament;
- ultima inscriere Joi, 02.03.2017, ora 21,00;(practic toti cei inscrisi pana la aceasta data si care nu se afla pe lista de asteptare sigur vor putea participa la concurs ,am tinut sa mentionez acest fapt deoarece fiind turneu A+ pana la aceasta data exista prioritate de inscriere in functie de locul in clasament ,eventualele inscrieri dupa aceasta data se vor face cu acordul direct al organizatorului si desigur in limita locurilor disponibile )
- ultima retragere Joi, 02.03.2017, ora 21,00;
- retragerile înainte de termen vor fi monitorizate: R1;
- retragerile după termen vor fi penalizate cu 2 puncte: R2;
- absenții vor fi penalizați cu 3 puncte: N;
Anunț important!
Modificarea Regulamentului AmaTur 2017, care intră în vigoare începând cu 1 Martie 2017 stipulează modalitatea de gestionare a înscrierilor la Turneele A+, astfel:
5.3.3 Organizarea turneelor tip A+.
Se organizează în săli spațioase, care permit desfășurarea turneului pe minim 20 de mese.
Fiind turnee cu participare națională, organizatorii vor avea în vedere posibilitățile de cazare, de masa și de petrecere a timpului liber al participanților.
în situația depășirii numărului de locuri rezervat turneului, prioritate au jucătorii din categoria respectivă, în ordinea clasamentului.
Turneele A+ se desfășoară pe patru categorii, după cum urmează:
Elite, Open, Avansați și începători.
înscrierile la turneele A+ se vor face pe liste comune Elite + Open, respectiv Avansați + începători, stabilirea locurilor Elite/Open și Avansați/începători urmând să se definitiveze Joi seara, după închiderea înscrierilor, în funcție de numărul jucătorilor înscriși la fiecare categorie. Pentru realizarea grupelor complete de 4 jucători la categoria superioară se va putea face transferul a maxim 3 jucători de la categoria inferioară, fie la cererea acestora, fie în ordinea MP-ului. în cazul în care nu există minim 18 jucători la o subcategorie, turneul se va desfășura amestecat Elite+Open, sau Avansați+începători.
Astfel, odată cu publicarea Clasamentului din 1 Martie 2017 se vor cumula și înscrierile la categoriile Avansați și începători, similar listei comune Elite + Open existente, repartizarea numărului de locuri la fiecare din cele două subcategorii urmând să se facă după închiderea listelor de Joi, orele 21,00.
Vă mulțumim pentru înțelegere
INCEPATORI
- poate participa orice jucator cu media intre 0 si 9,99;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 09:00 - 09:25
Ora de incepere: 09:30 - 09:45 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
AVANSATI
- poate participa orice jucator cu media intre 10 si 19,99;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 09:00 - 09:25
Ora de incepere: 09:30 - 09:45 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
OPEN
- poate participa orice jucator cu media intre 20,00 si 26,99;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 14:00 - 14:55
Ora de incepere: 15:00 - 15:15 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
ELITE
- poate participa orice jucator cu media peste 27,00;
Numar maxim de jucatori: se va stabili dupa inchiderea listelor de inscrieri\retrageri de joi ora 21
Validare inscrieri: 14:00 - 14:55
Ora de incepere: 15:00 - 15:15 (in functie de intarziati)
SISTEM DE DESFASURARE:
- grupe inferioare de cate 3-4 jucatori in functie de MP aplicand regula sarpelui cu eventuale permutari pentru a evita mai multi jucatori din aceiasi localitate (locul 1 nu se schimba); se califica toti ;
- grupe superioare de 3-4 jucatori dupa o schema aleatoare; se califica primii 2;
- tablou eliminatoriu; ordinea favoritilor (inclusiv pentru eventuale bye-uri) Locurile 1 după numărul grupei superioare, locurile 2 la fel în ordine inversă astfel incat locurile 1 si 2 din superioare sa nu se mai intalneasca decat, eventual, in finala;
- se joaca finala mica;
ORGANIZATOR:
Roman Bogdan: 0746.056.622
Suport tehnic: Fekete Istvan 0721.907.017
Va asteptam cu drag !
Comentariu