Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Cateva sfaturi....

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Cateva sfaturi....

Buna...sunt Adi si am 15 ani...de curand am aflat ca am scolioza si ca trebuie sa renunt la sportul meu practicat de o viata (fotbalul) .....dupa sedinte de fizioterapie si gimnastica, ma simt mai bine si imi omor timpul cu tenisul de masa....as avea nevoie de cateva sfaturi in legatura cu acest sport....mi-as cumpara o paleta, m-am gandit la un "Tacteo 50 sau 60".....joc ping-pong doar de placere, sunt un amator rau de tot in comparatie cu altii... ....in 1 august am vazut ca se organizeaza turneul AMATur la mine in oras si as participa si eu am ceva sanse sa-mi imbunatatesc jocul la ping-pong daca pana la vara as juca zilnic 1, 2 ore pe zi cu un coleg de acelasi nivel cu mine ?
    ps: dati-mi un sfat ce paleta sa-mi cumpar...si mingi...evident nu cele cu 50 de bani

Re: Cateva sfaturi....

Ia legatura cu medicul stomatolog IACOB CLAUDIU(FILO) din ALESD,si sper sa te sfatuiasca el in sensul pe care ti-l doresti.
    Blade: JOOLA BOMB EXTREME.
    Rubber: TENERGY 05 2,1mm.

Comentariu

nu vreau sa fac performanta in acest sport...tot ce vreau este sa invat sa joc destul de bine...adika sa pot sa fac 10-15 schimburi cu un jucator amator avansat...domnul Iacob nu da lectii? daca da...more details please

Comentariu

Pozitia aplecat in fata care este cea corecta la tenisul de masa, nu te avantajeaza deloc daca ai scolioza. Cand obosesc muschii spatelui, incepi sa ai dureri. Inteleg ca nu vrei sa faci performanta dar...grija mare!
        Lemn- Bty Viscaria
        FH - TENERGY 05
        BH - TENERGY 80

Comentariu

In afara de sah, table si alte sporturi de pe scaun nu stiu ce sport nu solicita muschii

www.pingpongshop.ro | Magazin online & offline
          www.pingpongacademy.ro| Sala dedicata tenis de masa