Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

"Cupa Prahova", Blejoi - 02-03.06.2018

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Postat în original de Cornel 67 Vezi post
    Orice Incepator poate trece la Avansati si poate intra la un A+ doar cu prezentele strict necesare si cu putina munca in sala de antrenamente. Daca vrea sa ramana pe vecie la Incepatori si sa isi masluiasca turneele pentru a ramane acolo atunci sa existe si riscul sa nu prinda loc la un A+.
    Voi sunteti un grup (Lupii ) care ati crescut sub ochii nostri de la turneu la turneu. Voi aveti garantat loc la orice turneu A+ sau turneu final. Fiindca ati muncit. La fel trebuie sa faca si ceilalti incepatori.
    Da mai Cornele insa din moment ce exista 4 categorii, de ce sa nu fim corecti cu toata lumea? E categoria lor si sunt doar 4 A+-uri intr-un an...
    La un A nu am o problema sa joc la gramada... Dar la A+ eu cred ca e mai bine sa se bate cei n ai buni dintre cei buni la acea categorie...

    Tin partea colegilor incepatori... Noi, lupii oricum suntem virusati... Mergem peste tot [emoji16]

    Trimis de pe al meu Huawei Mate 10 PRO folosind Tapatalk
    Blade: Butterfly Lin Yun-Ju Super ZLC
    Fh: Butterfly Glayzer
    Bh: Butterfly Glayzer 09C

    Comentariu


    • Regulamentul permite suplimentarea locurilor. Nu permite și micșorarea lor dacă nu se mai poate juca în sala stabilită inițial? Ca să înțeleagă cine ce vrea de ce s-a suplimentat la elite cu 6 locuri când se știa că spațiul nu ajunge,iar prețul a rămas 50 de lei, jucând la Blejoi, nu la Sala Sporturilor din Ploiești! Nu ca aș fi făcut eu economie de vreo 10 lei la cheltuielile ce au presupus deplasarea,cazarea și altele,dar când au crescut preturile de participare la A+ de la 35 lei la 50, parcă era pentru condiții superioare.
      Când a fost modificat termenul de înscriere,organizatorii puteau face o surpriza plăcută participanților anunț?nd ca prețul scade... Mai văzut-ați asa ceva?😃
      Amintea cineva de lumina de la turneul final, la Sfantu Gheorghe... Păi când joci în Liga Campionilor pe Santiago Bernabeu, te deranjează lumina reflectoarelor și zgomotul asurzitor al fanilor?? Și... Cu aceeași 50 de lei. Afacere de week-end a fost la Blejoi!
      Cât mai multe va doresc,dar eu nu voi mai face parte dintre proștii care o vor spori. Vin sa joc în condiții decente,plătesc fără niciun regret,dar vreau sa fiu sigur că pot să mă ?ntorc în siguranță acasă,nu vin nici sa îmi găsesc educația primară (am avut grija de ea la timpul ei,la toate nivelurile care s-au impus) dacă cumpăr un produs de tenis de masă, nici sa joc pe 3,6 metri lățime în falsa prezentare de4,5-5 metri (a văzut bine Emi,mai puțin de două mantinele ,se vede în poze), să ne accidentăm cu cei de la masa de lângă. Următorul eveniment în sală din Blejoi cred va fi lansarea vreunei candidaturi la funcția de primar,?n aplauzele entuziasmate ale oamenilor de ordine de duminică și...cam atât. Și acesta nu va costa nimic,vor avea lumină naturală, din belșug, iar dacă nu vor,se vor găsi voluntari care vor pune niște bannere,evident ale partidului sau ale sponsorilor,care nu vor lăsa să deranjeze "contrele" (omonimia ne permite...) participanților.

      Comentariu


      • Dragi prieteni,
        Am citit cu atentie parerile, propunerile sugestiile d-vs si toate acestea par intemeiate. Pentru marea majoritate a participantilor se pare ca turneul nu a fost prea fericit?
        Nu vreau sa comentez conditiile oferite, dar tin sa prezint cateva puncte de vedere si sugestii care ar putea imbunatati conditiile pe viitor.

        1 Oficialii unui turneu A+
        Pentru buna desfasurare a unui turneu A sau A+ sunt necesare 3 persoane cu atributii de management:
        - Coordonatorul zonei (sau unul din coordonatorii principali) care verifica, urmareste si accepta desfasurarea turneului conform prezentarii si conditiilor minim acceptate in Amatur;
        - Organizatorul turneului coordoneaza asigurarea conditiilor pentru desfasurarea turneului
        - Organizatorul tehnic, cel care coordoneaza desfasurarea (tehnica) a turneului, verifica cursivitatea acestuia pe baza unor chei de timp si cere organizatorului de turneu masuri pentru pastrarea unui ritm bun al turneului.
        Toti cei 3 oficiali au toate parghiile pentru ca turneul sa nu aiba probleme organizatorice. Eroarea sau neatentia unuia se rasfrang asupra tuturor.
        2 Dimensiunile spatiului de joc
        Dimensiunea standard a terenurilor de handbal omologate este de 40x20 m. Daca ne raportam la acestea, fiecare sala cu teren de handbal omologat poate primi 16 mese cu dimensiuni de 5x9,5-10 m (cu culoar pe mijloc). Acest spatiu este optim si verificat de sute de ori.
        Pentru un numar de 20 de mese, ar fi necesar un spatiu suplimentare de MINIM 2 m in fiecare laterala sau minim 3 m in spatele fiecarei porti, astfel incat dimensiunile minime sa poata fi:
        4,8m x 9,5 m sau 5m x 9 m
        Pentru respectarea acestor dimensiuni, fiecare coordonator poate sa accepte (sau nu) omologarea spatiului pentru turneul A+.
        3 Numarul de participanti
        - In decursul a 12 ani de Amatur, am avut posibilitatea sa verific multe formule de joc. Limita maxima actuala (6 juc/masa dimineata + 3 juc/masa dupa amiaza) este o limita acceptata si verificata in multe turnee A si A+. De fiecare data, atunci cand toate conditiile au fost respectate, timpul de joc pentru fiecare participant nu a deposit 8-9 ore. Din pacate, orice rabat la conditiile cerute se transforma in intarzieri pentru participantii din fazele finale.
        4 Cresterea sau reducerea numarului de participanti la turneele A+
        - Numarul de participanti la turneele Amatur este intr-o crestere stabila, iar oferta pentru turneele A+ a coordonatorilor ar trebui sa se plieze pe cerere si nu sa devina o frana.
        De aceea, solutia corecta ar fi de marire a numarului de locuri disponibile, corelat insa cu numarul de participanti. Numarul anual de turnee A+ nu ar trebui insa crescut, pentru a nu rarefia participarea la turneele TOP si pentru a facilita inatlnirile celor mai buni participanti din tara. Sunt disponibile doua variante:
        - Desfasurarea in doua zile consecutive. Am initiat si am promovat acest desfasurator, cu mentiunea ca duminica ar fi mai potrivita o singura sesiune, cea de dimineata sau, dupa amiaza pt incepatori, majoritatea fiind din zona.
        - Desfasurarea in locatii/localitati/judete/zone apropiate, concomitent, la aceeasi data a doua turnee cu categorii diferite. Ar fi 4x2=8 turnee, cate unul in fiecare zona; un an O+I, un an A+E Acesasta metoda este probabil cea mai potrivita pentru viitorul turneelor A+.
        Practic, turneul A+ din iunie 2019 poate fi spart in doua turnee separate:
        - Avansati+Elite la Ploiești,
        - Open + Incepatori la București ; Anul urmator, categoriile se vor inversa. LA fel, pt zonele 1+2; 5+6, 7+8.
        Aceasta modalitate ar permite fiecarei zone sa aiba un turneu A+ pe an, ar degreva turneele de aglomeratii si ar micsora numarul de kilometri parcursi de amaturisti.

        5. Inca o idee: Dorinta coordonatorilor de a oferi fiecarui participant sansa de a fi prezent la cat mai multe turnee A+ nu are legatura cu eventualul castig din taxele uneori cam mari incasate de organizatori.

        Comentariu


        • Postat în original de Dan2 Vezi post
          Dragi prieteni,
          Am citit cu atentie parerile, propunerile sugestiile d-vs si toate acestea par intemeiate. Pentru marea majoritate a participantilor se pare ca turneul nu a fost prea fericit…
          Nu vreau sa comentez conditiile oferite, dar tin sa prezint cateva puncte de vedere si sugestii care ar putea imbunatati conditiile pe viitor.

          1 Oficialii unui turneu A+
          Pentru buna desfasurare a unui turneu A sau A+ sunt necesare 3 persoane cu atributii de management:
          - Coordonatorul zonei (sau unul din coordonatorii principali) care verifica, urmareste si accepta desfasurarea turneului conform prezentarii si conditiilor minim acceptate in Amatur;
          - Organizatorul turneului coordoneaza asigurarea conditiilor pentru desfasurarea turneului
          - Organizatorul tehnic, cel care coordoneaza desfasurarea (tehnica) a turneului, verifica cursivitatea acestuia pe baza unor chei de timp si cere organizatorului de turneu masuri pentru pastrarea unui ritm bun al turneului.
          Toti cei 3 oficiali au toate parghiile pentru ca turneul sa nu aiba probleme organizatorice. Eroarea sau neatentia unuia se rasfrang asupra tuturor.
          2 Dimensiunile spatiului de joc
          Dimensiunea standard a terenurilor de handbal omologate este de 40x20 m. Daca ne raportam la acestea, fiecare sala cu teren de handbal omologat poate primi 16 mese cu dimensiuni de 5x9,5-10 m (cu culoar pe mijloc). Acest spatiu este optim si verificat de sute de ori.
          Pentru un numar de 20 de mese, ar fi necesar un spatiu suplimentare de MINIM 2 m in fiecare laterala sau minim 3 m in spatele fiecarei porti, astfel incat dimensiunile minime sa poata fi:
          4,8m x 9,5 m sau 5m x 9 m
          Pentru respectarea acestor dimensiuni, fiecare coordonator poate sa accepte (sau nu) omologarea spatiului pentru turneul A+.
          3 Numarul de participanti
          - In decursul a 12 ani de Amatur, am avut posibilitatea sa verific multe formule de joc. Limita maxima actuala (6 juc/masa dimineata + 3 juc/masa dupa amiaza) este o limita acceptata si verificata in multe turnee A si A+. De fiecare data, atunci cand toate conditiile au fost respectate, timpul de joc pentru fiecare participant nu a deposit 8-9 ore. Din pacate, orice rabat la conditiile cerute se transforma in intarzieri pentru participantii din fazele finale.
          4 Cresterea sau reducerea numarului de participanti la turneele A+
          - Numarul de participanti la turneele Amatur este intr-o crestere stabila, iar oferta pentru turneele A+ a coordonatorilor ar trebui sa se plieze pe cerere si nu sa devina o frana.
          De aceea, solutia corecta ar fi de marire a numarului de locuri disponibile, corelat insa cu numarul de participanti. Numarul anual de turnee A+ nu ar trebui insa crescut, pentru a nu rarefia participarea la turneele TOP si pentru a facilita inatlnirile celor mai buni participanti din tara. Sunt disponibile doua variante:
          - Desfasurarea in doua zile consecutive. Am initiat si am promovat acest desfasurator, cu mentiunea ca duminica ar fi mai potrivita o singura sesiune, cea de dimineata sau, dupa amiaza pt incepatori, majoritatea fiind din zona.
          - Desfasurarea in locatii/localitati/judete/zone apropiate, concomitent, la aceeasi data a doua turnee cu categorii diferite. Ar fi 4x2=8 turnee, cate unul in fiecare zona; un an O+I, un an A+E Acesasta metoda este probabil cea mai potrivita pentru viitorul turneelor A+.
          Practic, turneul A+ din iunie 2019 poate fi spart in doua turnee separate:
          - Avansati+Elite la Ploiești,
          - Open + Incepatori la București ; Anul urmator, categoriile se vor inversa. LA fel, pt zonele 1+2; 5+6, 7+8.
          Aceasta modalitate ar permite fiecarei zone sa aiba un turneu A+ pe an, ar degreva turneele de aglomeratii si ar micsora numarul de kilometri parcursi de amaturisti.

          5. Inca o idee: Dorinta coordonatorilor de a oferi fiecarui participant sansa de a fi prezent la cat mai multe turnee A+ nu are legatura cu eventualul castig din taxele uneori cam mari incasate de organizatori.
          Dane,sti proverbul ala cu turneul trece si bolovanii raman sau era cu apa si pietrele dreak le mai stie

          Comentariu

          Procesare...
          X