Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
"Cupa Centenar", Alba Iulia - 03.11.2018
Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
organizator tehnic
- 19.iul.2012
- 5586
- Ploiești, PH, Romania
Likes given: 5163Likes received: 2260
"Nu ne oprim din joacă atunci când îmbătrânim ci îmbătrânim când încetăm să ne mai jucăm."
George Bernard Shaw
https://www.facebook.com/profile.php?id=100076731614144
https://youtube.com/c/MarianBogdanPloiesti
Un turneu extraordinar, organizat " nemteste" care ne- a lasat imprimat in inima o amintire extraordinara a uniunii romanilor din colturi diferite ale tarii pentru o pasiune comuna: tenisul de masa!Desi merita din plin , dirijorii acestui regal , nu vor felicitari ci ,ca unii participanti sa nu le mai aduca acuze, sa ii lase sa faca ce stiu ei mai bine. Mult respect pentru munca depusa de toti organizatorii de turnee din tara!
Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
Comentariu
1971-2020- 29.iun.2011
- 10932
- Galați
- 53
Likes given: 242Likes received: 808
Statistică
Iată și o statistică a interesului amaturiștilor, de-a lungul timpului, față de Turneul Campionilor (TF) vis-a-vis de numărul de vizualizări și numărul de postări.
Nr. Crt. An Oraș Nr. de vizualizări Nr. de posturi 1 2006 București 25.765
110
2 2007 Cluj Napoca 5.133
16
3 2008 Piatra Neamț 18.367
203
4 2009 București 27.430
347
5 2010 Sibiu 54.279
558
6 2011 Targoviște 74.788
478
7 2012 Sfantu Gheorghe 82.147
676
8 2013 Brașov 133.604
956
9 2014 Sfantu Gheorghe 176.635
950
10 2015 Focșani 124.848
735
11 2016 Targoviște 130.647
918
12 2017 Sfantu Gheorghe 119.361
830
13 2018 Alba Iulia 142.982
1059
14 2019 Blade: Butterfly Amultart; FH: Andro Rasanter R42, BH: Andro Rasanter R37
Comentariu
Postat în original de marcelgiosan Vezi postIată și o statistică a interesului amaturiștilor, de-a lungul timpului, față de Turneul Campionilor (TF) vis-a-vis de numărul de vizualizări și numărul de postări.
Nr. Crt. An Oraș Nr. de vizualizări Nr. de posturi 1 2006 București 25.765
110
2 2007 Cluj Napoca 5.133
16
3 2008 Piatra Neamț 18.367
203
4 2009 București 27.430
347
5 2010 Sibiu 54.279
558
6 2011 Targoviște 74.788
478
7 2012 Sfantu Gheorghe 82.147
676
8 2013 Brașov 133.604
956
9 2014 Sfantu Gheorghe 176.635
950
10 2015 Focșani 124.848
735
11 2016 Targoviște 130.647
918
12 2017 Sfantu Gheorghe 119.361
830
13 2018 Alba Iulia 142.982
1059
14 2019
Comentariu
Mii de mulțumiri organizatorilor, sponzorilor și participanților pentru aceast week-end pe care le-am petrecut împreună, ?nsoțit de nevasta mea, nu vom uita niciodată...HAI AMATUR!!!
Comentariu
A trecut cateva zile de la mult asteptatul eveniment si parca ieri a fost turneul. Imi reamintesc cu mare drag de el si sunt multi dintre noi care sunt cu gandul la el, la multele amintiri frumoase legate de el. A fost un turneu exceptional din toate punctele de vedere, felicitari intregii echipe organizatorice si nu numai care "au mutat macar un tarc"...intradevar s-a ridicat foarte mult stacheta cu acest turneu, multi au exemplu acest turneu. Sper ca nu a fost ultimul de acest gen si vor mai fii si altele de asemenea calitate. M-as bucura ca echipa aleasa pentru acest turneu final sa ramana si sa recidiveze si la anul cu inca unul si domnului Constantin Pralea multa sanatate sa mai poata ajuta circuitul si cu multe turnee la fel de frumoase.
Comentariu
senior- 30.nov.2008
- 1455
- Cluj-Napoca
- 66
Likes given: 111Likes received: 65
Ar trebui ca fiecare participant la acest turneu grandios și care este logat,sa-si exprime propriul punct de vedere,dar numai PRO ca opusul acestuia nu exista.Turneu organizat în 3 săli concomitent= premieră națională. Mobilizare de forte impresionantă. Totul la superlativ. Totuși sper ca intr-un viitor nu prea îndepărtat, sa fie depășit. Sa dea bunul Dumnezeu.Blade: JOOLA BOMB EXTREME.
Rubber: TENERGY 05 2,1mm.
Comentariu
Postat în original de PRIZA TOK Vezi postAr trebui ca fiecare participant la acest turneu grandios și care este logat,sa-si exprime propriul punct de vedere,dar numai PRO ca opusul acestuia nu exista.Turneu organizat în 3 săli concomitent= premieră națională. Mobilizare de forte impresionantă. Totul la superlativ. Totuși sper ca intr-un viitor nu prea îndepărtat, sa fie depășit. Sa dea bunul Dumnezeu.Zosim1 likes this.
- Aprecieri 1
Comentariu
organizator turnee- 02.iun.2013
- 7669
- Odorheiu Secuiesc
- 47
Likes given: 2Likes received: 5
A fost prezent.FH: Butterfly Tackiness Matsushita Pro Model BH: Dr. Neubauer Diamant
Tel : 0742 257 995
Comentariu
organizator principal- 17.mar.2012
- 6330
- Victoria
- 50
Likes given: 1854Likes received: 1514
Postat în original de victor.arad Vezi postA trecut cateva zile de la mult asteptatul eveniment si parca ieri a fost turneul. Imi reamintesc cu mare drag de el si sunt multi dintre noi care sunt cu gandul la el, la multele amintiri frumoase legate de el. A fost un turneu exceptional din toate punctele de vedere, felicitari intregii echipe organizatorice si nu numai care "au mutat macar un tarc"...intradevar s-a ridicat foarte mult stacheta cu acest turneu, multi au exemplu acest turneu. Sper ca nu a fost ultimul de acest gen si vor mai fii si altele de asemenea calitate. M-as bucura ca echipa aleasa pentru acest turneu final sa ramana si sa recidiveze si la anul cu inca unul si domnului Constantin Pralea multa sanatate sa mai poata ajuta circuitul si cu multe turnee la fel de frumoase.
Un titlu ce inca vibreaza in capul meu si ma urmareste,un titlu care a aparut prin decembrie 2017 in partea lui de inceput,"Turneul Campionilor" unde o prima discutie avuta cu Pali pe aceasta tema ,unde am concluzionat ca este o problema de management de durata si trebuie din timp planificata,si partea a doua , "Cupa Centenar Alba Iulia" care a venit undeva imediat dupa 7 Iulie ,dupa turneul A+ de la Bistrița cand Domnul Pralea m-a sunat si am discutat posibilitatiile transformarii a Turneului Cupa centenar Alba din 8 decembrie ,pe care l-am planificat deja cu un an inainte,in Turneul Campionilor.
Postat în original de PaliHRM-a sunat cineva dintre colegi, si am inteles ca am fost un pic ironic mai sus.
O.k.
Concretizez:
1. Mi se pare inimaginabil ca locul de desfasurare al Turneului Campionilor (daca acesta se adreseaza unu numar de cateva sute de jucatori) sa nu fie la o distanta aproximativ egala atat fata de Carei, cat si de Timișoara, Suceava, Constanța, etc. Daca organizam TC in zona limitrofa granitelor, defavorizam clar o parte dintre concurenti, exact in modul asemanator organizarii turneului in doua zile sau intr-o zi lucratoare (daca e necesar sa explic in care caz care categorie de amatoristi este defavorizata tocmai la cel mai important turneu, stau la dispozitie cu detalii).
2. In cazul Turneului Final platim o taxa marita (asa a fost pana acum). De asemenea, acest turneu necesita cheltuieli in plus datorita naturii sale. Eu am vazut 5 turnee finale, dar mi se pare ca niciodata n-am vazut un buget de venituri si cheltuieli al acestora. Pana acum nici nu stiam, si nici acum nu sunt sigur ca turneul final ar fi (ina fara de premierea liderilor judeteni si nationali) "afacerea" organizatorului local, in sensul ca isi asuma pierderea sau profita de castig.
In acest sens as crede sa fie normala precizarea din partea Amaturului:
-conditiilor minimale-maximale pe care un ofertant ar trebui sa le asigure (de exemplu, in afara aspectelor firesti, distanta maxima dintre sali, daca poate candida cineva din mediul rural, etc.)
-localizarii geografice limitate (sau nu) de coordonatori
-intervalului taxei de participare pe care o poate solicita/anunta organizatorul
-daca pentru turneu trebuie donata cotizatia aferenta
-daca organizatorul local trebuie sa plateasca pentru dreptul de organizare (ipotetic ar fi o.k., turneul avand si efect turistic, etc.), sau daca, din contra, are o remunerare pentru sarcinile indeplinite.
Repet, nu cunosc detaliile sau principiul intelegerilor dintre AmaTur si organizatorul local in niciunul dintre cazurile din perioada 2013-17.
Daca exista orice fel de precizari de 5-6 randuri, ca un fel de caiet de sarcini restrans, ma gandesc ca va exista o baza pe care decidentii pot compara diferite oferte.
Pe moment am vazut in diferite contexte 3 posibile localitati, dar daca anuntati public (dupa cum stim, avem colegi care nu prea cunosc aceasta zona a forumului), foarte probabil se vor mai ivi candidaturi (ca si la Aplusurile regionale), in plus multi colegi nu stiu daca exista limitare geografica sau nu.
No offence.
Dupa turneul din 22 septembrie de la Arad unde am avut mai multe discutii cu D-ul Pralea ,ne-am intalnit la Alba Iulia vreme de 2 zile in care a reusit sa ma induplece sa fac parte din echipa organizatorica ca manager al acestui proiect.Stiind toate provocarile,sau o parte din ele ,cunoscind incapacitatea conducerii Amatur de a se implica intr-un astfel de proiect ,dar emitand pretentii la respectarea regulamentului ,am inceput sa imi formez echipa proprie si sa gandesc tot planul de organizare si desfasurare impreuna cu aceasta echipa care a fost formata din Pralea Constantin,Eu,Tokos Pali,Chirap Dan,Sorin Petrisor si IT-istul Bogdan Cucoranu.
Postat în original de victor.arad Vezi postM-as bucura ca echipa aleasa pentru acest turneu final sa ramana si sa recidiveze si la anul cu inca unul si domnului Constantin Pralea multa sanatate sa mai poata ajuta circuitul si cu multe turnee la fel de frumoase.
Cred cu tarie ca aceste lucruri pe care i-am cerut lui Marcel sa le discute in conducerea Amatur si nu a facut-o,pt ca am stat in permanenta de vorba cu o mare parte din cei din conducere de vb telefonic si nu erau informatii de aceste aspecte,asa cum am facut eu cu fiecare decizie a acestui Turneu al Campionilor cu Echipa Organizatoare.Deasemeni intregul concept pe care l-am gandit cu Echipa Organizatoare,si transmis lui Florin Apian ca sa il implementeze in program,si cu cei de la IT sa realizeze un Rezultat Live ,si o organigrama astfel conceputa sa functioneze acest turneu a fost de toata lumea acceptata ,in afara de Marcel care nu a aceptat ceea ce trebuia sa faca si din nou a facut greseli in gestionarea rezultatelor.In toate salile a functionat totul perfect cu Organizatorii turneului care au gestionat pupitru perfect cu o munca fantastica si rezultatele live au fost in permanenta cu o regularitate extraordinara,Bodeanu la Open,Vela la Incepatori si Chirap la Elit unde volumul de munca a fost dublu si a fost facut fara cusur,si pot sa il consider pt treaba facuta pe Dan Chirap eroul meu, si nu asa cum a fost prezentat de Marcel in postul anterior ca au suplinit organizatorii cand plecau de la calculator.Situatia care nu am vrut sa degenereze a fost cand Marcel nu a acceptat ca Sorin Petrisor sa fie Organizatorul de pupitru si sa se ocupe pupitru cu toate sarcinile lui,deoarece eu ii rugasem sa ramanem cu rezultate Live pe www.amatur .ro si www.cupacentenar.ro acolo unde au fost pregatite de Florin Apian si Bogdan.Dar acest episod il trec la nereusite si pe viitor voi fi mai consecvent in a gestiona astfel de minusuri.Poate nu mai reusesc sa fiu obiectiv dar am fost in toate salile de mai multe ori si mi-sa parut ca toate functioneaza in parametri stabiliti ,doar cu dedesupturile cunoscute de mine.Una peste alta nu am nimic personal cu Marcel ,dar in ceea ce tine de organizare turnee a facut prea multe greseli deoarece incearca sa faca prea multe singur si fara ajutorul nimanui.Gata cu rautatile ,si imi cer scuze public daca cineva se simte lezat de postarile mele care sunt de multe ori prea directe ,dar sunt fapte ce eu personal le simt si traiesc si imi doresc sa le exprim.
Postat în original de marcelgiosan Vezi post[B]
Mulțumirile AmaTur România se îndreaptă către:
- Dl. Constantin Pralea, care a știut să găsească combinația perfectă pentru Succes;
- Dl. Mircea Hava, primarul gospodar al municipiului Alba Iulia, care a dat o importantă m?nă de ajutor sportului de masă;
- Dl. Dumitru Beltechi, neobositul manager al Turneului, care nu cred că a dormit mai mult de 10 ore în intervalul Vineri, Sâmbătă, Duminică;
- Dl. Florin Apian, care a dus din nou site-ul AmaTur la un alt nivel, suplinind astfel cu succes problemele apărute pe www.tenisdemasa.ro de la interesul extraordinar al forumiștilor;
- Dl. Dan Bodeanu, Dl. Tokos Pal, Dl. Claudiu Vela pentru modul în care au reușit să facă față grupelor inferioare și să posteze Live rezultatele. (Pe mine, unul, m-a epuizat ziua de sâmbătă. Eram mai puțin obosit când țineam singur un turneu cu 4 categorii, jucam și mai țineam și un turneu B prin telefon);
- Dl. Dan Chirap, Dl. Sorin Petrisor, cei care au suplinit Organizatorii tehnici când trebuiau să plece de la calculator;
Cifre.-In jur de 3500 de ore de pregatire pt acest turneu (fara cei din Amatur care la desfasurare turneu 3x6 ore si 6x 3 prima zi si 4x4 a doua zi,=52 de ore)
-Peste 50 de persoane implicate cu un volum de peste 10 ore
-Peste 30 de persoane implicate cu un volum sub 10 ore
-Peste 10 tone de materiale manipulate de cateva ori
-Peste 20000 km parcursi (din care eu vreo 15000 km)
-Peste 2000 de pagini tiparite,2000 etichete
-Peste 330 de cadouri pregatite
-Peste 350 de portii de mancare
-Peste 180 de cazari gestionate
-Peste 140 000 lei buget -din care in jur de 50000 lei logistica achizitionata,garduri ,mese arbitraj,scorare si cosuri ,
-restul fiind sponsorizare Gewo ,mese+filee care pana acum m-au dus la 16000 lei transport si daca nu vand mesele si fileele ,sigur inca cel putin 4500 lei
- Peste 70000 lei eveniment,din care echipa Emi +Pralea cred ca 70%,Primaria,urmata de cativa sponsori ,uni deja afisati si cunoscuti si alti inca nefacuti publici.(fara
sponsori Amatur)
-Echipa organizatoare in frunte cu Pralea 1,Pralea 2,si multi din spatele lor ,Emi,Pali,Dan,Raluca,Sorin,Lili,Dima au depus o munca voluntara care a fost rasplatita de
recunostintele majoritatii dumneavoastra.
Bilantul- Multa lume multumita .
-Fara incidente majore
- 12 mingi sparte,vreo 6 disparute
-2 mese rupte picioarele la transport ,una rupt blatul
-o masa gasita dimineata cu o sticla de apa varsata pe ea ,umflata suprafate pe jumate de blat
-cateva garduri rupte si 2 mese de arbitraj,si un scorer lipsa.(s-ar putea sa fie ratacit)
-incasare de 12600 de lei
-O echipa pe care o reprezint ,si am reprezentat-o la acest eveniment care cu siguranta v-a mai organiza si alte evenimente,dar NU in acest Amatur cu o astfel de conducere si regulament.
Concluzia vazuta prin ochi managerului.
Am incercat sa contracarez toate neregulile sesizate la ultimele turnee A+(o parte am reusit ,unele nu,dar au trecut cu vederea fiind suprimate de starea de bine a tuturor,inclusiv a mea,ca altfel ma luptam cu multi deja) unde consider ca conducerea Amatur si neimplicarea ei si a sistemului sunt vinovate si nicidecum organizatorii locali care de cele mai multe ori fac tot posibilul sa iasa bine si se supun la niste eforturi colosale.De la A+ de la Mediaș unde gestionarea si planul l-am facut impreuna cu alte 3 persoane ,Gelu,Marcel si Pali ,unde aceasta echipa a functionat ,la celelalte turnee s-a vazut lipsa. In conducerea Amatur se afla persoane ,cred ca toate, pe care le apreciez pentru eforturile organizatorice,care sunt motorul acestei miscari,persoane care le respect pentru toata munca dusa in spatele turneelor ,etc,etc,imi e plina tolba de laude ,dar cand e vorba de Conducerea Amatur,si coordonarea circuitului am ceea mai proasta parere ,in tot ceea ce inseamna managementul lui.Mi s-a mai reprosat ca tintesc la o functie ,s-a vazut in ultimi ani cate am avut in Amatur ,si sper sa am tot atatea de acum incolo ,dar cum am promis si in perioada propunerilor ,voi milita de azi in colo pt infintare unei asociatii Amatur democrata si legala unde conducerea sa fie aleasa prin vot.
Laude si Multumiri
1.D-ul Pralea nota 100 Luci Pralea nota 100 ,Primarul Mircea Hava nota 100
2.Tokos Pali,Dan Chirap,Sorin Petrisor fara de care nu ar fi fost rezultatele acestui turneu.
3.Echipa locala care a fost foarte mare si implicata,Raluca,Lili,Dima,sprijiniti in deaproape de Ioana,Istvan,Mihaela.
4.Gestionarea turneului care trebuie sa recunoastem a functionat asa cum l-am pregatit ,din timp cu mai putine batai de cap,de la Acreditare si pana la grupe cred ca nu era nimic de intervenit,dar Live-ul ne-a tinut in priza toti Organizatorii de Pupitru,unde tin sa il apreciez pe Dan Chirap pt gestionarea celor 16 grupe fara nici o eroare ,Dan Bodeanu pt cele 12 grupe de open deasemeni fara erori mari ,doar cu o scapare de notificare a unui loc in grupa,Claudiu Vela care nu a avut nici o problema cu cele 4 grupe de incepatori si pe Marcel Giosan care a vrut sa duca tot si sa faca si postari live pe forum si a gresit din nou,noroc ca nu a influentat clasamentul grupei.
5.Organizatori Tehnici care au misunat printre participanti si au avut grija sa porneasca motorul grupelor si al eliminatorilor,Marcel Giosan,Tokos Pal,Florin Apian si Claudiu Vela si ajutoarele lor ,bineinteles care au avut,la open Vladoiu Gelu si Kantor Imre si la sala mare Toma Florin ,Cozma Cata ,Fratea Aurel.
6.Tuturor celor care au contribuit de la inceputuri si inca mai sunt implicati inca care nu au fost mentionatii dar am simtit sprijinul lor.
7.Tuturor participantilor care au facut posibil reusita acestui eveniment.
P.S. Pentru o mai buna intelegere a EVENIMENTUL Turneul Campionilor "Cupa Centenar" a fost organizat de o Echipa Organizatorica Eveniment condusa de D-ul Pralea si Subsemnatul cap -coada cu tot cu premiere categorii,sub egida AmaTur ,iar Premierea Amatur si a Campionilor judeteni a fost pregatita exclusiv de Conducerea Amatur.
Gestionarea efectiva a desfasurarii competitiei sportive a fost tot in sarcina Echipei Organizatorice Eveniment cu sprijinul Coordonatorilor mai sus mentionatii.
P.S.1 Aceasta postare imi apartine ,si a fost consultata pe parcursul intregii zile de catre D-ul Pralea,Tokos Pal ,Dan Chirap si Sorin Petrisor de la care am si primit acceptul de postare.
Acelasi EMIUltima editare de Zosim1; 11.nov.2018, 22:03.
Comentariu
organizator principal- 17.mar.2012
- 6330
- Victoria
- 50
Likes given: 1854Likes received: 1514
Postat în original de DPT Vezi postHopa,asta este balada lui Pintea Emi haiducul Ai cel mai fain LIKE de la mine se stie
"Chiar dacă supără, chiar dacă deranjează susceptibilități și prejudecăți redutabile, Adevărul trebuie spus în gura mare. A-l ocoli sau mistifica ?nseamnă să faci pact cu Diavolul, Tatăl Minciunii."
Petre Tutea
"Se spune că intelectul e dat omului ca să cunoască adevărul. Intelectul e dat omului, după părerea mea, nu ca să cunoască adevărul, ci să primească adevărul."
Petre Tutea
Unul dintre cei mai mari intelepti si filozofi contemporani ,Petre Tutea aflat pe patul de moarte isi exprima un ultim regret care nu l-am inteles o vreme ,dar incepe sa se contureze.
" Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să fac treisprezece ani de temniță pentru un popor de idioți! De asta numai eu am fost în stare."Ultima editare de Zosim1; 12.nov.2018, 10:57.
Comentariu
senior- 20.nov.2017
- 1055
- 50
Likes given: 622Likes received: 842
Postat în original de Zosim1 Vezi postSe pare ca adevarul in forma lui deranjeaza si supara si nu e apreciat,8 like-uri ,dar propaganda ,ridicatul in slavi ,etc,etc aduce 55 like-uri.
"Chiar dacă supără, chiar dacă deranjează susceptibilități și prejudecăți redutabile, Adevărul trebuie spus în gura mare. A-l ocoli sau mistifica ?nseamnă să faci pact cu Diavolul, Tatăl Minciunii."
Petre Tutea
Unul dintre cei mai mari intelepti si filozofi contemporani ,Petre Tutea aflat pe patul de moarte isi exprima un ultim regret care nu l-am inteles o vreme ,dar incepe sa se contureze.
" Un tâmpit mai mare ca mine nu există. Să fac treisprezece ani de temniță pentru un popor de idioți! De asta numai eu am fost în stare."
Comentariu
Echipa AmaTur- 01.nov.2009
- 5058
- Pitești
- 65
Likes given: 532Likes received: 1606
Dupa o discutie telefonica de peste 40 min, multe lucruri sper ca le-am lamurit, dar e bine sa ramina si scrise, deoarece "verba volant, scripta manent", cum spune un vechi proverb latin.
Si as vrea sa punctez citeva din lucrurile cu care nu suntem de acord, si anume:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postat în original de Zosim1 Vezi postse prevedea o situatie foarte complicata ,deoarece eu unul ma aflu in dizgratiile conducerii Amatur
Acelasi EMI
Asa ca Emi draga, daca pe viitor vei putea onora cererile organizatorilor, este un lucru benefic pentru miscarea Amatur, si niciodata Comitetul Director nu va fi impotriva.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Postat în original de Zosim1 Vezi postDupa turneul din 22 septembrie de la Arad unde am avut mai multe discutii cu D-ul Pralea ,ne-am intalnit la Alba Iulia vreme de 2 zile in care a reusit sa ma induplece sa fac parte din echipa organizatorica ca manager al acestui proiect.Stiind toate provocarile,sau o parte din ele ,cunoscind incapacitatea conducerii Amatur de a se implica intr-un astfel de proiect ,dar emitand pretentii la respectarea regulamentului ,am inceput sa imi formez echipa proprie si sa gandesc tot planul de organizare si desfasurare impreuna cu aceasta echipa care a fost formata din Pralea Constantin,Eu,Tokos Pali,Chirap Dan,Sorin Petrisor si IT-istul Bogdan Cucoranu.
-Peste 140 000 lei buget -din care in jur de 50000 lei logistica achizitionata,garduri ,mese arbitraj,scorare si cosuri ,
-restul fiind sponsorizare Gewo ,mese+filee care pana acum m-au dus la 16000 lei transport si daca nu vand mesele si fileele ,sigur inca cel putin 4500 lei
- Peste 70000 lei eveniment,din care echipa Emi +Pralea cred ca 70%,Primaria,urmata de cativa sponsori ,uni deja afisati si cunoscuti si alti inca nefacuti publici.(fara
sponsori Amatur)
-Echipa organizatoare in frunte cu Pralea 1,Pralea 2,si multi din spatele lor ,Emi,Pali,Dan,Raluca,Sorin,Lili,Dima au depus o munca voluntara care a fost rasplatita de
recunostintele majoritatii dumneavoastra.
-incasare de 12600 de lei
Dar nu are rost sa comparam acest turneu , unde bugetul alocat a fost de citeva ori mai mare decit tot bugetul Amaturului pe ultimii ani....
De fapt se si observa ca s-au incasat doar 12600 lei din taxa de inscriere (taxa pe care unii o considera foarte mare), in conditiile in care bugetul a fost de 12 ori mai mare decit incasarile (140.000 lei)
Felicitari pentru munca depusa, pentru organizarea turneului ce va ramine de referinta in istoria Amaturului, D-lui Pralea, Emi, si ceilalti vazuti si nevazuti ce au contribuit la buna desfasurare a turneului.
Comentariu
organizator principal- 17.mar.2012
- 6330
- Victoria
- 50
Likes given: 1854Likes received: 1514
Postat în original de florin toma Vezi postDupa o discutie telefonica de peste 40 min, multe lucruri sper ca le-am lamurit, dar e bine sa ramina si scrise, deoarece "verba volant, scripta manent", cum spune un vechi proverb latin.
Si as vrea sa punctez citeva din lucrurile cu care nu suntem de acord, si anume:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nici-unul din cei ce comercializeaza echipamente de tenis de masă nu se afla in aceasta situatie, ba din potriva, este o onoare pentru fiecare organizator de a avea linga el, atunci cind se inhama la organizarea unui turneu, un stand de la firma respectiva, si de aceea il si anunta cu bucurie in anuntul turneului.
Asa ca Emi draga, daca pe viitor vei putea onora cererile organizatorilor, este un lucru benefic pentru miscarea Amatur, si niciodata Comitetul Director nu va fi impotriva.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Conducerea AMATUR poate organiza orice Turneu al Campionilor, dovada fiind toate turneele organizate pina acum.
Dar nu are rost sa comparam acest turneu , unde bugetul alocat a fost de citeva ori mai mare decit tot bugetul Amaturului pe ultimii ani....
De fapt se si observa ca s-au incasat doar 12600 lei din taxa de inscriere (taxa pe care unii o considera foarte mare), in conditiile in care bugetul a fost de 12 ori mai mare decit incasarile (140.000 lei)
Felicitari pentru munca depusa, pentru organizarea turneului ce va ramine de referinta in istoria Amaturului, D-lui Pralea, Emi, si ceilalti vazuti si nevazuti ce au contribuit la buna desfasurare a turneului.
Eu personal asa simt de mai multa vreme si nu imi poate nimeni umbla la sentimente.Sunt in dizgratiile conducerii.
P.S. In ceea ce priveste standul de vanzare nu de putine ori nici macar nu am desfacut cutiile la anumite turnee unde au fost si ceilalti vanzatori,si acum la T.C unde TREBUIA la dorinta Sponsorului Gewo sa montez in toate cele 3 sali cate un stand ,am preferat sa expun 2 rucsace si atat din respect fata de ceilalti,si anul acesta cred ca am facut loc tuturor si eu am stat mai retras ,chiar am inchis si Site-ul de aproape 6 luni.
Din nou amesteci organizatorii de turnee ,care am mentionat de nenumarate ori ca ii apreciez pt munca depusa si care fac parte si din conducere,dar acolo intrunesc o alta functiie ,de coordonatorii Amatur.
Sa iti spun eu ce am vazut in ultimi 6 ani ca face conducerea Amatur cand e vb de Turneul Final.Se ocupa de pregatirea premierilor Amatur ,ajunge cu o zi inainte de turneu ,pe la amiaza si intra direct in sedinta de sfarsit de an unde se discuta problemele Amaturului si nicidecum ale Turneului Final ,si de aici vad eu incapacitatea Conducerii Amatur de a se implica in organizarea unui turneu de anvergura.
Vad ca mai toata lumea din conducere percep aceste afirmatii ale mele ca o ofensa personala la adresa membrilor ei,dar nu vor sa accepte ca sistemul dupa care se ghideaza aceasta conducere nu este de a se implica activ ,ci doar de a coordona activitatea Circuitului,dar aceasta confuzie vine si de la faptul ca persoana coordonator ,coordoneaza si gestioneaza propriai persoana organizator.Degeaba incerc,si nu sunt singurul ,sa va deschidem ochii ca acest Circuit ia amploare si are nevoie de comisi independente pe mai multe laturi ,si functiile multiple detinute de membrii conducerii nu duc la o buna gestionare ,una transparenta si deschisa fata de membri ei,si vor aparea din ce in ce mai multe conflicte.Nu este normal acest cumul de functii sau sarcini ,si moderator ,si coordonator,si in comisie ,si organizator,si in comitet,si pregatitor de premiere,si admin de fb,si initiator de Wtdd .si inca nu stiu cate alte,nu ca nu agreez eu situatia ,ci ca devine periculoasa pentru propriai persoana si cedeaza.
Imi vin din nou in minte citate ale lui Octavian Paler si Petre Tutea si e bine sa ma opresc aici.
P.S."Dar nu are rost sa comparam acest turneu , unde bugetul alocat a fost de citeva ori mai mare decit tot bugetul Amaturului pe ultimii ani....",,Eu nu m-as culca pe sloganul asta ,ca daca era sa ma culc nici bugetul T.C nu ajungea unde a ajuns.Si daca ar fi sa ma pun in locul vostru ,as demonstra ca sunt o conducere competenta si as adopta strategii de atragere a unui buget pe anul urmator mai mare decat a fost instare Pralea si cu Emi si le-as demonstra CAPACITATEA ,ca altfel veti ramane tot la nivelul de INCAPACITATE.
Cine are cap sa priceapa ,e de partea mea ,cine nu imi cer scuze.
Acelasi EMI
Comentariu
© 16.06.2005-2024 www.tenisdemasa.roPowered by vBulletin® Version 5.7.5
Copyright © 2024 MH Sub I, LLC dba vBulletin. Toate drepturile rezervate.
Traducere vBulletin® 5 în Română roStyles.com®Această pagină a fost generată la 20:03.Procesare...X
Comentariu