Dacă asta este prima ta vizită, asigură-te că
ai verificat secțiunea Întrebări Frecvente prin click pe
linkul de mai sus. Poate va trebui să te înregistrezi
înainte de a putea posta: dă click pe linkul de înregistrare de mai sus pentru a continua. Pentru a vedea mesaje,
selectează forumul pe care vrei să-l vizitezi din selecția de mai jos.
Datele de 13 martie si 27 martie sunt rezervate pentru organizarea de turnee B. Oricine poate organiza un turneu B, daca are la dispozitie 3-4 mese, invitand prietenii la o intalnire in care putem sarbatori pe Florin, pe Viorel, sau pe Calin!
De asemenea, se pot programa jocuri in judetele in care s-a initiat un campionat judetean (sau regional);
Daca inca nu aveti un campionat judetean si doriti sa participati, 6-8 echipe sunt suficiente pentru a initia un campionat.
In Constanța a inceput deja, in Prahova se fac pregatiri, Argeșul se pregateste de asemenea.
Daca se vor crea mai multe campionate judetene, in toamna am putea organiza un turneu final (diferit de Cupa Romaniei) cu cele mai bune echipe Amatur, in cateva etape.
Turneul de la Curtea de Argeș Cupa Dr.Oetker din 19 iunie 2010 se anuleaza !(imi mut domiciliul in București...si in acelasi
timp si serviciul de la Dr.Oetker )
Multumesc si pe aceasta cale companiei Dr.Oetker pentru sprijinul acordat Amaturului !
Doritorii pot lua in calcul aceasta data pentru organizare !
Multumesc !
Datele de 13 martie si 27 martie sunt rezervate pentru organizarea de turnee B.
De asemenea, se pot programa jocuri in judetele in care s-a initiat un campionat judetean (sau regional);
27 MARTIE-PATRULATER ECHIPE
PIATRA NEAMT-Fălticeni-RADAUTZI-SUCEAVA
Concursul se va desfasura in sala de sport a lic Bacescu din Fălticeni,dupa sistemul de desfasurare a meciurilor din campionatul municipial Iași
Fiind o intalnire amicala ,cu nr limitat de participanti(prin natura lucrurilor)nu va fi punctat in Amatur,dar va fi un bun prilej sa ne masuram fortele intre nloi
Eventualii "mercenari" cum ar fi DOK TOK pot participa intr una din echipele doritoare sa si intareasca efectivul
Poate anuntul trebuia postat la rubrica "Competitii",dar vor participa doar amaturisti nu si legitimati, intentia este ca pe viitor sa invitam echipe si din alte parti,daca isi vor exprima dorinta
27 MARTIE-PATRULATER ECHIPE
PIATRA NEAMT-Fălticeni-RADAUTZI-SUCEAVA
Concursul se va desfasura in sala de sport a lic Bacescu din Fălticeni,dupa sistemul de desfasurare a meciurilor din campionatul municipial Iași
Fiind o intalnire amicala ,cu nr limitat de participanti(prin natura lucrurilor)nu va fi punctat in Amatur,dar va fi un bun prilej sa ne masuram fortele intre nloi
Eventualii "mercenari" cum ar fi DOK TOK pot participa intr una din echipele doritoare sa si intareasca efectivul
Poate anuntul trebuia postat la rubrica "Competitii",dar vor participa doar amaturisti nu si legitimati, intentia este ca pe viitor sa invitam echipe si din alte parti,daca isi vor exprima dorinta
Cati jucatori va avea fiecare echipa?
Andro Rasanter 48 Butterfly Timo ALC Andro Rasanter 48
O precizare. Cred ca organizatorii Amatur ar trebui sa aiba in vedere ca organizarea Turneelor A+ care nu sunt multe la numar sa se faca ( cu exceptia Turneului Final care este normal in dec. ) in lunile in care sunt mai putine sanse sa apara aceste "capricii ale vremii" care ne fac deplasarea grea, riscanta, etc.
Blade:TSP Balsa 8.5 Top Speed //Re-Impact Medusa// Gergely Carbon FH:Yasaka Rakza 7 soft // Yasaka Rakza 7 soft // Tenergy 05 BH:HALLMARK Power Spin // R.I.T.C.802-40 // Tenergy 05
Turneul de la Curtea de Argeș Cupa Dr.Oetker din 19 iunie 2010 se anuleaza !(imi mut domiciliul in București...si in acelasi timp si serviciul de la Dr.Oetker )
Multumesc si pe aceasta cale companiei Dr.Oetker pentru sprijinul acordat Amaturului !
Doritorii pot lua in calcul aceasta data pentru organizare !
Multumesc !
Am vorbit cu Vali si o sa mutam turneul de la Topoloveni din 15 mai in locul Cupei Dr. Oetker. As dori sa procedam asa intrucat sala noua nu va fi gata la timp (constructorii sunt totusi romani!) si in 15 mai am putea sa jucam tot in cele 2 sali, ca in februarie.
Daca sunt doritori pentru data de 15 mai isi pot exprima dorinta!
Florin, te rog sa modifici pe calendar si la 19 iunie sa apara Cupa Top Arena Topoloveni! Multumesc frumos!
De asemenea, poti sa pui si pe 9-10 octombrie 2010, Turneu de dublu si pe echipe la Topoloveni! OK
IN ATENTIA PARTICIPANTILOR LA TURNEUL FINAL 2010!
Acest turneu,care se va desfasura intr-o locatie ce urmeaza a fi precizata in timp util,se va desfasura sub urmatoarea forma:
Un turneu de 32 jucatori,la care vor participa primii 32 din clasament care vin la concursul respectiv.Ca sa fiu mai clar,daca esti pe locul 40 si 8 jucatori din fata ta nu pot participa din diverse motive,joci la turneul de 32.Acest turneu va fi punctat conform turneelor A+ .
Acest turneu se va desfasura pe maxim 4 mese
Simultan,se va desfasura un concurs Open,pentru restul participantilor,care va fi punctat ori ca un A,ori ca un A+ cu punctaje de la loc 32 in jos.Florin Apian este cel care va decide asta si va comunica din timp modaltatea de punctare.
In acest fel,jucatorii de valoare care nu prea vin la concursuri vor avea timp sa adune punctele necesare sa participe la Top 32
Calendarul competitional 2010 pentru prima parte a anului e provizoriu,urmand ca in datele ramase libere sa organizam diferite actiuni:turnee regionale B,turnee nationale pe echipe,sau turnee A care se vor anunta intre timp.
Calendarul pentru prima parte a anului arata astfel:
16 ianuarie - Turneu A sau Top 32, Galați(pana la sfarsitul sapatamnii vom sti exact ce statut va avea acest concurs)
org .Paul Dragomir - tel: 0744 581591
23 ianuarie - Turneu A - Arad - org Hornea Valentin 0747801697
30 ianuarie - Turneu A(sau top 32?) - Odorheiul Secuiesc -
-persoana de contact: Pal Zoltan tel: 0752 505353 ; Lakatos Zsolt tel: 0745 313446
06 februarie - Turneu A - Moinesti -
org Ciubotaru Mihaela 0752654580 ; Leonid Parnica - 0752474363;Sorin Irimia - 0752296135
13 februarie - Turneu A -Topoloveni - org Sorin Botirca tel: 0723 336455
27 februarie - Turneu A - Lupeni - org Vasile Fodoran tel 0769481087
6 martie - Turneu A+ Cupa Romaniei - Bistrița - org Apian Florin tel: 0745 590519
20 martie - Turneu A - Galați - org Paul Dragomir tel 0744 581591
10 aprilie - Turneu A - Moreni - org Nita Gheorghe tel: 0731 341280
Turneu A "Memorialul Farkas Paneth" - org Radu Serban tel 0721565412
Concursul se muta in luna iulie.Inca nu se cunoaste exact data.
17 aprilie - Turneu A - Pitești -org Toma Florin
24 aprilie - Turneu A- Adjud - org Vlase Dorin tel: 0745 351407 ; Iordachi Adrian 0766 227159
8 mai - Turneu A "Memorialul Dan Leorda"- Reghin org Kantor Imre 0721 243187 ;Rares Leorda tel 0740250901
15 mai - Turneu A - Topoloveni - org Sorin Botirca tel: 0723 336455
29 mai - Turneu A - Miercurea Ciuc - org Pal Zoltan tel: 0752 505353 ; Lakatos Zsolt tel: 0745 313446
12 iunie - Turneu A - Bistrița - org Apian Florin tel: 0745 590519
19 iunie - Turneu A Cupa Dr ?tker - Curtea de Argeș - org Vali Suta tel 0726 003992
26 iunie - Turneu A - Mangalia - org Ionel Bila Panaite tel 0724 281544 ;Dragos Motisan tel 0743 335411 .
31 iulia - Turneu A - Constanța - org Fratea Aurel 0726686175
6 noiembrie - Turneu A - Bistrița - org Apian Florin 0745 590519
Eventualele modificari aduse calendarului for fi facute din timp astfel incat sa nu incurcam niciun participant.
Daca se poate,cred ca ar cam fi timpul de o mica reactualizare,multumesc.
BLADE- BUTTERFLY TIMO BOLL ALC
FH - TENERGY 64
BH - XIOM VEGA EUROPE
IN ATENTIA PARTICIPANTILOR LA TURNEUL FINAL 2010!
Acest turneu,care se va desfasura intr-o locatie ce urmeaza a fi precizata in timp util,se va desfasura sub urmatoarea forma:
Un turneu de 32 jucatori,la care vor participa primii 32 din clasament care vin la concursul respectiv.Ca sa fiu mai clar,daca esti pe locul 40 si 8 jucatori din fata ta nu pot participa din diverse motive,joci la turneul de 32.Acest turneu va fi punctat conform turneelor A+ .
Acest turneu se va desfasura pe maxim 4 mese
Simultan,se va desfasura un concurs Open,pentru restul participantilor,care va fi punctat ori ca un A,ori ca un A+ cu punctaje de la loc 32 in jos.Florin Apian este cel care va decide asta si va comunica din timp modaltatea de punctare.
In acest fel,jucatorii de valoare care nu prea vin la concursuri vor avea timp sa adune punctele necesare sa participe la Top 32
Vin cu o intrebare,sper ca nu deranjez:e o propunere?....sau deja e hotarit acest sistem de joc?
BLADE- BUTTERFLY TIMO BOLL ALC
FH - TENERGY 64
BH - XIOM VEGA EUROPE
Turneul A+ se va desfasura conform celor explicate mai sus.Orice Amaturist are timp sa participe la destule turneeA,A+,B pentru a putea intra in primii 32.
Turneul desfasurat in paralel va fi cu atat mai atractiv pentru ceilalti intrucat va da sansa altor jucatori buni in afara celor 32 de a urca pe podium.
In alta ordine de idei ,cei din Botoșani intentioneaza sa organizeze in curand un turneu A in sala polivalenta din localitate.Au la dispozitie tot ce le trebuie,ramane sa aleaga intre 15 mai,5 iunie sau inceputul lui iulie,in functie de gradull de ocupare a respectivei sali
OK.Le-am comunicat celor din Botoșani ca data de 15 05 este ocupata.
In ceea ce priveste turneul final,opinii pro si contra se pot gasi destule,dar nu am gasit alta solutie prin care sa atragem jucatorii buni sa participe la cat mai multe concursuri si,in acelasi timp,sa organizam un turneu A+ cu un nr suficient de participanti astel incat organizatorii sa nu iasa in pierdere
OK.Le-am comunicat celor din Botoșani ca data de 15 05 este ocupata.
In ceea ce priveste turneul final,opinii pro si contra se pot gasi destule,dar nu am gasit alta solutie prin care sa atragem jucatorii buni sa participe la cat mai multe concursuri si,in acelasi timp,sa organizam un turneu A+ cu un nr suficient de participanti astel incat organizatorii sa nu iasa in pierdere
Ideea ta mi se pare foarte buna si sunt 100% pentru! Insa, intr-un forum (democratic!) orice propunere este bine-venita si poate aduce o idee buna. Sa "ascultam" si ideea lui Victor!
OK.Le-am comunicat celor din Botoșani ca data de 15 05 este ocupata.
In ceea ce priveste turneul final,opinii pro si contra se pot gasi destule,dar nu am gasit alta solutie prin care sa atragem jucatorii buni sa participe la cat mai multe concursuri si,in acelasi timp,sa organizam un turneu A+ cu un nr suficient de participanti astel incat organizatorii sa nu iasa in pierdere
Ideea ta mi se pare foarte buna si sunt 100% pentru! Insa, intr-un forum (democratic!) orice propunere este bine-venita si poate aduce o idee buna. Sa "ascultam" si ideea lui Victor!
De principiu eu cred ca este foarte buna ideea,momentan nu cred ca exista un alt sistem peste cel propus.Daca,totusi,cineva este de alta parere,este rugat sa o "divulge" aici.
BLADE- BUTTERFLY TIMO BOLL ALC
FH - TENERGY 64
BH - XIOM VEGA EUROPE
Propunerea este interesanta, o vom lua in calcul, dar locul de disputare va fi ales in jurul datei de 1 noiembrie si vom lua in calcul mai multe oferte din toata tara, din care vom alege pe cea mai buna.
Voi prezenta un topic pe aceasta tema, cu conditiile care trebuie indeplinite, printre care una importanta este gasirea unui sponsor. Bine-nteles, organizarea turneului final va fi facuta in colaborare, ca si anul trecut, dar munca cea mai grea o are intotdeauna organizatorul local!
Comentariu