Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Paleta DOnic Schildkrot

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Paleta DOnic Schildkrot

    vreau sa stiu si eu parerile voastre referitoare la aceasta paleta de ping pong:
    http://www.tennisrevolution.ro/tenis-de ... n-700.html
    Am achizitionat-o astazi din Carrefour la pretul de 100 roni.
    * Sunt amator

  • #2
    Re: Paleta DOnic Schildkrot

    Eu cred ca iti era mai potrivita aceasta
    http://www.tennisrevolution.ro/tenis-de ... eo-60.html
    DHS Hurricane King
    XIOM Vega Pro 2.0
    XIOM Vega Pro 2.0

    Comentariu


    • #3
      Re: Paleta DOnic Schildkrot

      argumenteaza te rog. si vreau sa stiu si cateva detalii despre paleta pe care tocmai am achizitionat-o. de ce nu este potrivita pentru mine, etc...
      Postat în original de Mugurescu
      Eu cred ca iti era mai potrivita aceasta
      http://www.tennisrevolution.ro/tenis-de ... eo-60.html

      Comentariu


      • #4
        Re: Paleta DOnic Schildkrot

        Postat în original de Mugurescu
        Eu cred ca iti era mai potrivita aceasta
        http://www.tennisrevolution.ro/tenis-de ... eo-60.html
        Vad ca are guma Michelin, ADS sau ABS......poate ESP
        Blade: Butterfly Schlager Carbon
        FH:TENERGY 05
        BH:TENERGY 05

        Comentariu


        • #5
          Re: Paleta DOnic Schildkrot

          Paleta ta este o paleta hobby, si aici lumea foloseste in principal palete mai mult sau mai putin profesionale.
          Prin urmare, performantele pe care le astepti de la acea paleta sunt reduse... Cea mai slaba paleta profi este de 2-3 ori mai buna decat paleta ta.
          Pe de alta parte, toti avem cate o paleta de hobby, daca vrea sa joace vreun prieten...
          TsE

          Comentariu


          • #6
            Re: Paleta DOnic Schildkrot