Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Alternativa pt TSP Balsa OFF 6.5

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Alternativa pt TSP Balsa OFF 6.5

Salut,
    Sunt nou pe acest site, dar in ultimele zile am citit cu interes destul de multe subiecte de pe forum.
    As dori sa imi dati niste sfaturi privind o eventuala paleta pe care ar trebui sa mi-o cumpar.
    Precizez inainte ca sunt amator si m-am apucat mai serios de tenis de masă in urma cu vreo 7-8 luni, perioada in care am avut ocazia sa testez mai multe genuri de palete (la ale caror componente nu ma pricepeam). Am dezvoltat un joc destul de ofensiv, bazat in principal pe lovituri de topspin din apropiere si distanta medie fata de masa.
    In ultimul timp am jucat si mi-a placut o paleta cu lemn TSP Balsa 6.5 cu fete TSP X's F-1(nu stiu grosimea buretelui). Problema e ca dc o cumpar din magazine, aceasta combinatie costa aproape 500 Ron ceea ce deocamdata nu sunt dispus sa dau.
    Rugamintea mea este dc puteti sa imi dati o idee de combinatie cu aproximativ aceleasi caracteristici cu ceea ce am precizat mai sus, dar pe care as putea sa o achizitionez mai ieftin (am vazut ca sunt useri pe forum care vand echipamente noi la preturi f bune, dar din pacate nu am gasit nimic de la TSP).
    Multumesc anticipat.

Re: Alternativa pt TSP Balsa OFF 6.5

Postat în original de khamaat
    Salut,
    Sunt nou pe acest site, dar in ultimele zile am citit cu interes destul de multe subiecte de pe forum.
    As dori sa imi dati niste sfaturi privind o eventuala paleta pe care ar trebui sa mi-o cumpar.