Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Nu sunt incepator, vreau sa-mi gasesc paleta potrivita

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• Nu sunt incepator, vreau sa-mi gasesc paleta potrivita

Buna seara,
    De multa vreme citesc forumul acesta deoarece sunt un pasionat jucator de tenis de masă. Joc de 10 ani cel putin o data pe saptamana cate 4-5 ore cu parteneri foarte buni. In copilarie am avut reala oportunitate sa-l prind pe Dodo Gabudean (care deja castigase locul 2 la Cupa Romaniei) in vacanta la Sugag, si am profitat jucand cu el zilnic de dimineata pana seara. Il urmaresc si acum pe internet cum joaca.
    In prezent joc cu un Butterfly Balsa Carbo X5, o fata rosie Bryce FX si pe rever Un Tachiness Chop negru.
    Stilul meu este in special de atac, trag de aproape de masa in special pe rever care este devastator, servesc taiat si reusesc sa pun mingea pe masa cu reverul la aproape fiacare minge trasa de adversar. Nu am rabdare sa joc multe mingi si caut rapid finalizarea. Paleta mea descrisa mai sus are 3 ani. M-am folosit foarte bine de ea dar deja simt ca nu mai corespunde. Am cumparat-o de la Buzău eu am lipit-o si am fost foarte mandru de cum a reusit. Acum vreau s-o vand si sa-mi iau altceva de preferinta tot Butterfly. Astept cu mare nerabdare sfaturile voastre si promit ca o sa tin cont de ele.
    Multumesc.
    DONIC "Appelgren Exclusive AR" ST
    BH: DONIC ALLIGATOR DEF
    FH: DONIC ALLIGATOR ANTI

Re: Nu sunt incepator, vreau sa-mi gasesc paleta potrivita