Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

paleta veche

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)

• Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

• paleta veche

sal all! sunt si eu un amator al tenisului de masa,
    Am un lemn vechi facut de un antrenor de tenis, e bun asa dar e cam greu e ofensiv, iar ca fete am un bryce (cam rupt pe margini il tin pe forhand) si yasaka v-stage pe rever(e in stare buna) Pot sa zic ca sunt reverist si un adept al vitezei si topspinului. sa nu ma intelegeti gresit eu joc doar ca distractie si nu sunt f bun ci doar admir mult sportul
    Acum ca stiti despre mine vreau sa va intreb unde pot sa joc si eu tenis mai profesionist asa adica sali de tenis (in buc), stiu eu vreo doua dar poate imi ziceti voi unele mai bune, si as vrea sa imi iau un lemn, imi recomandati ceva pt aceste fete? sunt de 2.1 grosime amblele, poate vreo oferta ceva
    Blade: DHS Hurricane Long 5 Golden
    FH: Stiga Dragon Power 57.5
    BH: Tibhar K3 2.0

Pai daca iti faci un pic de timp sa citesti mai multe topicuri de pe aici, vei gasi raspunsuri la ambele intrebari ...
    Butterfly Grubba Carbon-AN All+
    FH: Tackiness Chop, BH: Yasaka Antipower

Comentariu

mda.. m-am mai interesat, dar ziceam daca are cineva fete ca ale mele si ce lemn foloseste. Cum v-am zis lemnul meu este greu, insa imi place cum imi ies shuturile pe rever, am incercat si alte palete care sunt mai usoare insa nu imi vine bine (parca nu au greutate pe vf.)
      Poate stiti niste lemne care le-ati incercat si au aceasta caracteristica (cred ca e sweet spot-ul ala cat mai mare). Macar sa-mi ziceti asa niste modele, si poate aveti si de vanzare ceva, ca noi ma usuca de bani
      Din cate am vazut parca alea din balsa sunt interesante au si viteza si control (vreau si un pic din asta ) Ce ziceti?

Comentariu

Eu am un Butterfly Cofferlait si corespunde doleantelor tale...cu greutatea pe varf si destul de rapid. Dar nu e de vanzare.