Salutari tuturor celor care citesc aceste randuri
Nu am o intrebare despre un anumit setup , pur si simplu doresc sa existe un topic unde sa se discute doar despre lemnele si fețele Donic - dar si alte combinatii mixte (ex : lemn Donic + alt brand compatibil de fețe,etc)
Am observat , dupa cateva rasfoiri ale forumului (categoria "Echipament" - ca sunt foarte multi incepatori care nu stiu efectiv ce paleta sa-si faca - ca prima lor paleta profesionala - astfel incat , s-a dorit crearea acestui thread pentru a scuti cautari anevoioase pe forum (stiu cum este sa cauti...si sa nu gasesti ceea ce vrei din prima)
Invit toti posesorii / fanii Donic sa participe - si nu numai - poate cineva a avut o experienta mai putin placuta cu un anumit setup lemn-fața Donic sau orice alta varianta !
As dori sa incep cu produsele & setup-urile Control-based / Allround
Pareri despre :
Donic Blue Enforce
Donic Waldner Allplay
Donic Epox Control
Donic Epoc PowerAllround
Donic Waldner Dotec AR - (integral gama Dotec mai ales - avantaje / dezavantaje)
Donic Waldner Senso
Donic Appelgren Allplay
Donic Persson Powerplay
Donic Waldner Senso Carbon
Donic Waldner Dicon
Sunt mai multe - insa incepem cu modelele mentionate !
Referitor la fețele preferabile pentru un joc de control / allround cu urmatoarele specificatii :
Control 7-10
Spin 9-10
Speed - 6-8 (max)
Dupa putin studiu pe forumurile din afara , as enumera urmatoarele modele de fețe :
Twingo
Twingo Plus
Slice 40
Quattro A'Conda Medium / Soft
Coppa Tenero
Vario Soft
Coppa Tagora
Desto F3 BigSlam
Quattro Formula
Coppa X3 (Silver)
Variantele recomandate & etc - e sigur loc de discutie
----------------------------------------------------------------------------------------
Multumesc frumos pentru rabdare & sper sa luati in considerare initiativa mea !
Personal consider ca reprezinta o idee BUNA pentru cine se bazeaza exclusiv pe un brand , in cazul acesta , unul de exceptie - Donic !