Salut. Joc tenis de masă de placere, sunt deci amator, astfel incat nu am de unde sa culeg anumite informatii. As vrea sa stiu la o fața ce inseamna sponge thickness de 1,9, 2,1 sau max. Care valoare indica o rapiditate mai mare a feței? As vrea sa-mi cumpar o paleta. In prezent joc cu niste batrane fețe yasaka mark v gps, care nu mai resping deloc daca nu le pun 3 straturi de solutie. Lemnul habar nu am ce lemn este, oricum este unul veki, foarte greu si foarte gaurit, ca cineva i-a dezlipit fata cu tot cu aschii. As vrea un lemn rapid si o fața pe masura pentru forehand. Care este diferenta dintre butterfly Viscaria si Primorac carbon? Ar merge pe o parte a paletei ceva gen butterfly catapult si pe alta un anti power? Stiu ca sfatul vostru va fi ca trebuie imbunatatita tehnica. Ar merge pe un lemn rapid o fața antipower? Va multumesc.
Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
Vreau niste sfaturi de la voi
Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Vreau niste sfaturi de la voi
Blade: Butterfly Schlager Carbon off+
FH: Butterfly Tenergy 19, 2.1
BH: Dr. Neubauer Superblock Extreme, OXTaguri: Nimic
Postat în original de elefantel_rozsponge thicknes.....cu cat e mai mare...cu atat creste viteza si scade controlul....M. Maze FL
FH:Roundell Soft 1.9
BH: Tenergy 80 1.9
Comentariu
Re: Vreau niste sfaturi de la voi