Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Ce lemn si fete sa folosec?:D

Adună
Acest topic este închis
X
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Ce lemn si fete sa folosec?:D

    Salut ,sunt un amator de tenis de masă joc la scoala si in timpul liber la sala pe faza judeteana am luat anul trecut locul 2 si anul acesta locul 1 iar profesorul mia spus sa incerc sa imi iau o plata mai buna deoarece la scoala avem dalea proaste pana in 50 lei una... va rog spuneti cam ce lemn si cam ce fete ar trebui sa imi cumpar nu foarte profesioniste

    Multumesc!!!
    Blade:Stiga CR Peter
    FH:Galaxy mars V2
    BH:Joola energy Green Power

  • #2
    Nu exista O singura paleta perfecta pentru toata lumea. In functie de stilul de joc ti se pot potrivi foarte bine palete foarte diferite. Incepe prin a spune ce stil ai, daca joci aproape sau departe de masa, care e/sunt lovitura/loviturile pe care o/le folosesti cel mai eficient, ce nu iti place la vechea paleta, ce ai vrea in plus la noua paleta, si ce buget poti aloca pentru asta. Sunt sigur ca vei primi multe sfaturi utile.
    Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

    Comentariu


    • #3
      poi pot spune ca joc depare de masa imi place foarte mult sa pun mingea pe masa nu sa trag mereu si folosesc ca lovitura top spin imi place jocul cu efect..
      buget.nu foarte mare.. is incepator am 13 ani.. 200-300 lei
      Blade:Stiga CR Peter
      FH:Galaxy mars V2
      BH:Joola energy Green Power

      Comentariu


      • #4
        salut si eu am fost in aceasi situatie ca si tine , incearca 2 fete butterfly sriver fx/tackiness c cu un lemn butterfly grubba all +
        Lemn : Yasaka Sweeden Classic
        Fh : Butterfly bryce
        Bh : Butterfly bryce

        Comentariu


        • #5