Ce fata chineteasca mi-ati recomanda pentru FH, sa se potirveasc pe lemnul din semnatura. Multumesc frumos pentru sfat.
Anunț
Adună
Nici un anunț încă.
Fata chinezeasca pentru FH
Adună
Acest topic este închis
X
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
eu cred totusi ca fata trebuie sa se potriveasca cu stilul tau ,nu cu lemnul...cum joci pe fh?tibhar def plus jumulita
gambler reflectoid 1,0
dawei 388 D-1 ox
Vreti lipicioasa sau nelipicioasa?www.ttmall.ro - Magazin si blog de tenis de masa
http://tenisdemasa.ro/forum/showthre...-Tenis-de-Masa
Comentariu
senior- 09.mai.2010
- 333
- Călărași, Romania
- 51
Likes given: 31Likes received: 40
Sunt incepator, pun multe mingi pe masa, tai, dau si topspin, mai rar cei drept. Capacele sunt preferatele mele.FH: GoldArc 8, 2.1
STIGA XU XIN
BH: XIOM VEGA SPO 2.0
Comentariu
friendship snipe,tackspeed,gambler reflectoid...din ce-am jucat eu...tibhar def plus jumulita
gambler reflectoid 1,0
dawei 388 D-1 ox
Comentariu
Snipe e buna pt capace rapide, e mai putin sensibila la spin, dar nu e asa buna pt. taiat. Reflectoid e bun pt. capace care intorc mingea mai lent si ii absorb din spin si e excelenta pt. taiat.
Esti nemultumit de fetele pe care le ai acum? Daca da, ce nu-ti place la ele?www.ttmall.ro - Magazin si blog de tenis de masa
http://tenisdemasa.ro/forum/showthre...-Tenis-de-Masa
Comentariu
senior- 09.mai.2010
- 333
- Călărași, Romania
- 51
Likes given: 31Likes received: 40
Donic desto f3 b.s. este foarte buna pentru BH, dar o folosec ptr FH, am cumparat-o fara sa ma documentez. Cu nittaku am jucat cu ea pe BH pe un lemn Mizzone(moale), returnam foarte bine servele venite pe rever, dar trecand pe acest lemn, nu ii mai simt deloc unghiul, nu o mai pot controla. Cu desto ma simt bine si pe Fh, nu am probleme, doar atunci cand ma grabesc sa dau topspin, inclin putin paleta si se duce in jos, dar remediez repede acest lucru.FH: GoldArc 8, 2.1
STIGA XU XIN
BH: XIOM VEGA SPO 2.0
Comentariu