Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Help Please__ Opinii...

Adună
Acest topic este închis
X
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Help Please__ Opinii...

    As dori daca se poate niste opinii , deoarece sunt cam incepator . Am o paleta alcatuita dintr-un lemn sincer nu stiu cum se cheama ( ceva + Champion ) si doua fete Dawei Inspirit .Am jucat cu ea cam jumatate de an si cred ca joc destul de bine ( ca incepator ) insa vreau sa incerc alta fata pe forehand poate ceva cu mai mult spin si speed ...Mentionez ca sunt in general jucator de atac . Ce fata imi propuneti ? Multumesc .
    Ultima editare de Andrey5iur; 05.ian.2012, 16:16.
    =

  • #2
    Posteaza la sectiunea Echipament, aici se discuta doar probleme legate de circuitul Amatur!
    Levi SIC Gloria OFF, Fețe: FH Xiom VEGA X max black+BH Der materialspezialist Kamikaze OX red
    Levi SIC Carbo Def, Fețe: FH Tibhar Evolution MX-D 2mm black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red

    Comentariu


    • #3
      Totul pleaca de la bani , trebuie sa spui si ce suma esti dispus sa investesti . Exista fete de la 20-30 lei pana pe la 250 lei.
      BLADE :VISCARIA(FL) fluture negru , FH : Victas v 01 Limber , BH : Tibhar Evolution FX-P
      "Atentie : Dacă aprinzi proiectoarele de ceață noaptea (afară nefiind ceață) mașina ta primește automat 25 CP in plus !"

      Comentariu


      • #4
        Postat în original de Andrey5iur Vezi post
        As dori daca se poate niste opinii , deoarece sunt cam incepator . Am o paleta alcatuita dintr-un lemn sincer nu stiu cum se cheama ( ceva + Champion ) si doua fete Dawei Inspirit .Am jucat cu ea cam jumatate de an si cred ca joc destul de bine ( ca incepator ) insa vreau sa incerc alta fata pe forehand poate ceva cu mai mult spin si speed ...Mentionez ca sunt in general jucator de atac . Ce fata imi propuneti ? Multumesc .