Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfat achizitionare paleta

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sfat achizitionare paleta

    Salutare tuturor,

    Sunt sigur ca ati mai raspuns la astfel de intrebari, dar ma poate ajuta cineva cu un sfat?Sunt un incepator ale acestui sport(incepator ma refer la faptul ca nu am jucat niciodata ping pong cu o paleta profi...chiar daca joc de vreo 7-8 ani acest minunat)
    Momentan joc cu o paleta achizitionata din Germania, un Donic de carbon cu fete donec liga.
    As dori o paleta care tinde catre a fi profesionista, evident una mai de nivel mediu.....

    Multumesc anticipat

  • #2
    Fetele Donic Liga sunt catalogate drept profi,aprobate de ITTF,si chiar recomandata celor care trec de la palete Hobby din Metro la cele profesionale.
    Chiar eu am jucat 1 an si ceva cu ele,si mi-am format unele lovituri,desi isi pierd foarte repede bruma de spin pe care o au,dar puse e un lemn Off- sau cu carbon au suficienta viteza pentru un jucator ce vrea sa deprinda miscarile corecte.
    Spuneti-ne va rog ce model de lemn este mai exact acela,pentru a vedea cat de rapid este si pentru a va recomanda niste fete mai moi cu control mai mult.
    Eu as zice ca Joola Samba+ ar fi ideale pentru dumneavoastra,dar numai daca faceti macar 2 sedinte cu un antrenor.Daca doriti va recomand eu antrenori,am 3 carti de vizita a unor adevarati profesionisti,in București nu o sa aveti astfel de probleme.Pentru lemn,v-as recomanda sa il schimbati cu Yasaka Sweden Classic.
    Este un lemn fara carbon,dar ideal pentru topspin si pentru invatat lovituri corecte si crestere in joc,cu foarte mult control si viteza foarte buna.
    Si nu este absolut deloc scump,preturile variaza intre 100-120 ron in functie de magazin
    Bafta si sa faceti alegerea corecta
    Lemn:Butterfly Liu Shiwen
    FH: Tenergy 05
    BH: Dignics 05

    Comentariu